Bieszczadzki las - najpiękniejszy:)

Dzisiaj trochę łatwiej się idzie, zostawiliśmy trzy plecak w schronisku i z trzech wypakowaliśmy rzeczy i wzięliśmy tylko najpotrzebniejsze rzeczy...    czyli bluzy, bo jak wszystkim wiadomo na połoninach strasznie wieje... Ja się trochę wycwaniłem i plecak będę niósł z powrotem, na razie niesie Mateusz:) W czasie krótkiego postoju trochę się pobawiłem w moje ulubione makro:) wiem że nie do końca świetnie wyszło, ale nie zawsze wszystko musi wychodzić:) Po wyjściu z lasu ukazuje się nam piękna panorama Bieszczad, a dokładniej Połonina Caryńska i Ustrzyki Górne... Widok na Krzemień...
Podążamy dalej ku Tarnicy... ...a ja ciągle się odwracam, aby zrobić zdjęcie... ...słońce nie bardzo pozwało na robienie zgodnie z kierunkiem marszu:) To w czym się najbardziej zakochałem...., bieszczadzka doga:) Płaska, nie raz kamienna, ale piękna:)
a krzaczki jagód razem z trawą dają rewelacyjny efekt, tylko stać i się patrzyć Pusta ścieżka, ponoć rzadki widok w Bieszczadach, my mieliśmy to szczęście, że przyjechaliśmy o jakieś dziwnym terminie, gdzie na prawdę było mało ludzi... i widać już nasz cel... po drodze mamy do pokonania trochę mniejsze  szczyty:) widok z owego mniejszego szczytu:)
Jeszcze kawałek podejścia i przełęcz pod Tarnicą... Krzemień... i Kasia wpatrzona w piękny widok... ...
ostania prosta trochę kręta:) i jest zdobyty najwyższy szczyt Tarnica ( 1346 m n.p.m.)

Krzyż postawiony na pamiątkę pobyty ks. Karola Wojtyły 5 lipca 1954 na Tarnicy Krzyż perspektywy mrówki:) Szukałem informacji na temat tych krzyży, trochę mniejszych... Dowiedziałem się że są one pozostawione przez ludzi idących w drodze krzyżowej na Tarnicę, symbolizować ma on krzyż niosący przez całe życie. Nie wiem czy to jest jeden z tych krzyży... Może...  Świerk rosnący na zboczu... samotnie...
Widok z Tarnicy,
Teraz kilka zdjęć z teleobiektywem, wiec trochę inaczej pokazane:)  Zaraz się znajdziemy na tej ścieżce;) Wracamy tą sama drogą i odkrywamy od nowa ten sam choć inny szlak:) Nie zawsze przestrzegane :( Spacerkiem w stronę Ustrzyk:)
Ostanie spojrzenie na Tarnicę... Cudne pola jagodowe Ostanie zdjęcie zrobione z Bieszczadach, po nim schowałem aparat i już go nie wyciągnąłem w tym dniu:)
Podziwiałem Bieszczady bez niego, tylko i wyłącznie dla siebie:) Takie wspomnienia też są piękne:)

A to zdjęcie jest moje ulubione z najbardziej ulubionych:)
Czas powrotu nadszedł... perony na dworcu w Zagórzu

Zdjęcie trochę przerobione, widać nienaturalne kolory ale oryginalnie jeszcze gorzej wyglądało, a bardzo chciałem aby było w tej galerii to zdjęcie. Dworzec z drugiej strony I wracamy...

te buty nie nasze są:D Żegnamy się z Bieszczadami i wspaniała przygodą...

Dla mnie była to jak na razie  największa przygoda... Uświadomiła mi że do osiągnięciu celu najważniejsze są chęci, gdyby nie one by mnie tu nie było... Ta wyprawa zawsze będzie przypominać że wszystko można zrobić i wszędzie pojechać, nawet jeśli nie ma się dużo pieniędzy... Szczególnie wtedy:)

My Dreams. My life The end

1pix użytkownik glockerka odległość 0 km 1pix

wkraj użytkownik wkraj(wpisów:125) dodano 29.01.2010 22:50

Przyjemne wspomnienia.
Bieszczady to piękne góry.
Twoja galeria to potwierdza.

kama_wos użytkownik kama_wos(wpisów:204) dodano 29.01.2010 10:49

Zdecydowanie muszę się tam niedługo wybrać, namówiłeś mnie ;) niech się tylko trochę cieplej zrobi :)

oli1104 użytkownik oli1104(wpisów:87) dodano 28.01.2010 18:46

Dziękuje serdecznie za życzenia:) i komentarze:)

weronika użytkownik weronika(wpisów:238) - Użytkownik usunięty. dodano 28.01.2010 12:16

Ale Ty kusisz tymi Bieszczadami . Lubie czytac Twoje komentarze.

jo_ta użytkownik jo_ta(wpisów:397) dodano 27.01.2010 22:12

Bieszczady to dla mnie sentymentalna podróż w przeszłośc. Na moich fotkach są jeszcze czarno białe.Jak widzę od tamtej pory nic się tam nie zmieniło. I dobrze.

filmdil użytkownik filmdil(wpisów:1406) dodano 27.01.2010 22:02

przepraszam , zgubiłem kilka literek :)

filmdil użytkownik filmdil(wpisów:1406) dodano 27.01.2010 22:01

Oli, Druhu,
przypomniałeś mi moje pierwsze zdjęcia z Bieszczad, raczej diapozytywy ORWO. Specyficzne ściezki, trawy, kwaiaty.
Życzę Ci abyś zasze cieszył się ze zdobywania kolejnych szczytów dosłownie i w przenośni (jak to pisze sympatyczna Konwalia).
Czuwaj

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 27.01.2010 21:46

Podziwiam Waszą pasję,wrażliwość i takie młodzieńcze bujanie w obłokach.
Spontaniczność.
O wiele starsi powinni sie od Was uczyć.
Fruwania ,lekkości/w przenośni/.Cieszycie się życiem.
Serdecznie pozdrawiami Ciebie i brata-)