m s my mo ms
version_button
| rejestracja | przypomnienie hasła en pl
login: hasło:

zobacz film

najbliższe galerie:

 
Peru (12)  Linie Nazca
1pix użytkownik raul odległość 0 km 1pix
Peru - Nasca
1pix użytkownik pipol odległość 4 km 1pix
Peru cz. IV - Nazca.
1pix użytkownik wmp57 odległość 5 km 1pix
Peru - Nasca-film
1pix użytkownik filmdil odległość 21 km 1pix
Peru - Nasca
1pix użytkownik filmdil odległość 35 km 1pix
Peru -  Linie z Nazca
1pix użytkownik ulka odległość 55 km 1pix

komentarze do galerii (7):

 
pedro1912 użytkownik pedro1912(wpisów:459) dodano 18.10.2010 10:14

calkowicie masz racje, ale mysle ze troche mnie zle zrozumiales. jak najbardziej popieram (a nawet sam stosuje) odsylacze do innej galerii czy dokladniej mowiac do innego punktu widzenia tego samego miejsca. chodzilo mi o to ze zarowno w galerii , jak i w filmie, powinny byc wszystkie informacje potrzebne do zrozumienia pokazanego tematu. a nie ze w filmie (a wlasciwie po za filmem) jest informacja ze informacje sa gdzie tam indziej. i tyle. wrzucajac 'nazca' do googli wpadam na film z ktorego nic nie wiem, a nie znajac polskiego nigdy sie nie dowiem ze powinienem isc gdzies tam do jakiejs galerii. no ale moja opinia to tylko glos z boku. to nie jest zadna krytyka. to tylko punkt widzenia. wiem jak sie filmuje z samolotu i jakie to trudne. ale przy odpowiednim montazu mozna wszystko poprawic. (byle by miec z czego). Jeszcze raz raul, ja nie mowie ze film zle wyglada czy cos podobnego, ja tylko mowie ze podobalby mi sie jeszcze bardziej gdyby....
to tak jak z jedzeniem , ja zjem wszystko, tylko pewne rzeczy z wieksza przyjemnoscia a inne z mniejsza...
poczatkowe kadry byly z wiezy dlatego powiedzialem ze z wiezy chyba lepiej widac. nie bylem tam wiec nie mam porownania. chyba najlepsze ujecia byly by z balonu , nie wiesz czy maja tam loty balonem? (w balonie kazdy ma wlasny kawalek burty i moze robic co tylko mu sie podoba. w sensie ogladania, kadrowania a zdecydowanie balon jest znacznie stabilniejszy. no, ale z pewnoscia sie tam wybiore i przed wyjazdem obejrze kilkukrotnie twoje filmy.
pozdr.

raul użytkownik raul(wpisów:2023) dodano 16.10.2010 14:10

Ooo !!! Nie wiedziałem. Z nami leciał jeden i to podobno bardzo przystojny, nie wiem - nie znam się. Ale panie były bardzo spokojne i bardzo uśmiechnięte :)
Pipol - to dlaczego jeszcze tego filmu u nie oglądamy ?
Pozdrawiam.

pipol użytkownik pipol(wpisów:8616) dodano 16.10.2010 13:46

Raul , jak ja byłem, to wymogiem było dwóch pilotów !!!. Wprowadzili to po wypadku, gdzie jakaś turystka (chyba z Francji) dostała szału na pokładzie i w czasie lądowania rzuciła sie na pilota.

pipol użytkownik pipol(wpisów:8616) dodano 16.10.2010 13:42

Ja też starałem się robić trzy żeczy na raz: fotki, film i powstrzymywanie wymiotów !!!!

pipol użytkownik pipol(wpisów:8616) dodano 16.10.2010 13:40

z wieży widokowej widać wielkie g... !!!

raul użytkownik raul(wpisów:2023) dodano 16.10.2010 13:23

To jakby mamy różne zdania Pedro :) Jeżeli zapraszam w galerii do odwiedzenia płaskowyżu Nazca, to liczę na zainteresowanie tematem oglądających. Nazca to trudny temat do fotografii - szaro, buro, daleko, w samolocie ciasno, niewygodnie i jeszcze trzęsie niemiłosiernie ... dlatego zdjęcia są, jakie są. Ale jeżeli te zdjęcia wzbudzą jednak zainteresowanie tematem - to właśnie dla takich osób jest to filmowe uzupełnienie.
Dlaczego uzupełnienie ?
Dlatego, ponieważ wszystkie informacje zostały już przekazane w opisie zdjęć i zainteresowany mniej więcej orientuje się w treści.
Zgadzamy się natomiast, że film powinien zawierać wszystko co jest potrzebne do zrozumienia. Masz rację, nazwy figur powinny się w tym filmie znaleźć.
Czy lot jest wart swoich pieniędzy ? Myślę, że tak. Z pewnością daje możliwość szerszego spojrzenia na to zadziwiające zjawisko i pełnej oceny precyzji wykonania każdej z figur. Wieża widokowa, to moim zdaniem, zupełnie zbędny punkt programu.
Co do techniki filmowania - Pedro - wszystkie uwagi i zastrzeżenia są słuszne i jak najbardziej zasadne ... nie ma dyskusji.
Gdybym tylko filmował, ten film z pewnością wyglądałby inaczej. Ale ja nie rozstanę się z aparatem - próbowałem :)
I teraz, lecisz nad taką figurą prawo skrętem - prawa burta pstryka ... zmiana, lecisz lewo skrętem i to jest Twój czas. A dokładnie minuta czasu.
Fota, fota, foteczka ... i kręcisz, a od odlatuje, Twój czas minął, stąd szybkie, nerwowe ruchy i niezbyt skoordynowane prowadzenie kadru.
Pedro, ale ja oglądałem filmy innych uczestników takiego lotu. Na tym tle, ten mój tak źle nie wyglądał :) i mnie się podoba ... a co ? :)
Fajnie, że wpadłeś, dziękuję za sugestie, zapewniam, że wszystkie są dla mnie bardzo cenne.
Pozdrawiam.

pedro1912 użytkownik pedro1912(wpisów:459) dodano 16.10.2010 11:11

wydaje mi sie ze film to film a galeria to galeria, i jedno nie powinno byc uzupelnieniem drugiego. bo to sa rozne kategorie. film powinien zawierac wszystko co jest potrzebne do zrozumienia tresci przekazu. wydaje mi sie ze ten lot nie jest warty swoich pieniedzy, ze lepsze mozliwosci widac z wiezy widokowej. przydaly by sie chociaz nazwy widzianych figur ktora to koliber a ktora to malpa czy pajak. i troche za duzo jak dla mnie najazdow i odjazdow (zoomowania). ale miejsce ciekawe, wiadomo!
pozdr.

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować. Jeśli nie jesteś członkiem społeczności, przyłącz się!