m s my mo ms
version_button
| rejestracja | przypomnienie hasła en pl
login: hasło:

zdjęcia w galerii (19):

 
Początek spływu. A oto i nasi flisacy. Fajne chłopaki były, nie? No fajne, fajne.:-) Rzeka płynie sobie spokojnie , leniwie,... flisak mimo ,że w trampkach, to fajnie nawija ... :-) Ale jego obwisłe gacie zwiastują jakiś niepokój :-)))))) Z przerażeniem obserwuję, jak woda wdziera się na pokład naszej łupinki...aaaaa!!!!! toniemy? Jednak nie toniemy, flisak cieszy wafla,że mnie przestraszył,dla niego to normalka....przepływamy na spokojniejsze wody i zza zakrętu wynurzają się ruiny Starego Hradu... Widok bardzo malowniczy, już wiem, że muszę się tam wdrapać...
Sielanka, słonko świeci, lekki wiaterek suszy zmoczone trampki flisakowi :-) Spływ trwa około godziny, więc trochę za krótko, ale nic to, ukazuje nam się drugi zamek -Strecno... Podpływamy coraz bliżej, widać ,że mury utrwalone, tak więc na głowę chyba chyba nic nam nie spadnie... :-) Spływu koniec, a szkoda,bo fajne chłopaki były, pomimo ,że w trampkach :-) Idziemy na zwiedzanie zamku, normalnie - przewodnik, opłata i te sprawy... :-) Z góry obserwujemy jak to podobne łupinki jak nasza radzą sobie z nurtem Wagu... Zamek rzuca złowieszczy cień ...uhuhu, tu na pewno straszy :-) mieszkała tu jedna taka paniusia, za życia może  i piękna.... :-)
Rozglądamy się wokół: błękitna wstążka Wagu, ...zielone górki, pagórki i łąki. Przez puste okna spoglądamy na świat, całkiem fajną chatę miała ta paniusia ;-) Najprzyjemniejszy jednak widok na zamek Strecno roztacza się z mostku dla pieszych, przerzuconego przez rzekę... Podążamy dalej szlakiem do Starego Hradu - tam zastajemy romantycznie zarośnięte ruiny... ... bez biletów, przewodników, flisaków, itp. itd.
za to z pięknym widokiem na zakole Wagu :-) .......cisza, pustka, nic tylko rzucić się w dół .... trafiając oczywiście na tratwę z fajnymi flisakami :-)))))  ... I to by było na tyle

najbliższe galerie:

 
Hrad Strecno
1pix użytkownik admian odległość 0 km 1pix
Hrad Stećno
1pix użytkownik ravkom odległość 1 km 1pix
Strecno Hrad
1pix użytkownik popekpawel odległość 1 km 1pix
Słowacja po drodze
1pix użytkownik u-optymisty odległość 10 km 1pix
Mala Fatra
1pix użytkownik mirak odległość 10 km 1pix
ZILINA I OKOLICE
1pix użytkownik zielonadesign odległość 10 km 1pix

komentarze do galerii (36):

 
surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 25.07.2014 17:51

Ak - miło mi,że suszysz zęby :)

ak użytkownik ak(wpisów:5544) dodano 19.07.2014 08:58

pięknie ! (suszę zęby) :D

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 20.08.2012 18:12

Cześć Markopol :-). Miło,że zapamiętałeś moją galerię i do niej wracasz. Życzę Ci realizacji Twoich planów. Pozdrawiam jak zwykle ciepło :-)

markopol użytkownik markopol(wpisów:1489) dodano 20.08.2012 09:41

Wróciłem do Twojej galerii,zapamiętałem ją.Te okolice były w moich planach na sierpień ,ale jak to u mnie bywa 100 myśli na sekundę.Ale nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa a ten spływ na tratwach kiedyś upoluję (w nie długim czasie ). Pozdrawiam

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 18.08.2012 22:03

Witaj Maxnik;-). Miło mi poznać. Cieszę się ,że się podobało. Pozdrawiam :-)

maxnik użytkownik maxnik(wpisów:18) dodano 05.08.2012 22:32

pieknie i komentarze czyta sie tak przyjemnie :)

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 26.10.2011 21:55

Mapo - to fajnie ,że poprawiłam Ci humor. Miło mi ,że wybrałeś właśnie taką odskocznię od...
pozdrówki raz jeszcze :-)

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 19.09.2011 17:38

Magdar - dzięki za wizytę w moich starociowych galeriach :-) A okolice naprawdę są ciekawe i warte odwiedzin :-) pozdrawiam

magdar użytkownik magdar(wpisów:3155) dodano 19.09.2011 15:40

Następnym razem jadąc na Słowacje może odwiedze te miejsca bo bardzo mi się podobają .Pozdrawiam:)

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 01.12.2010 14:55

Zapewne i na takiej tratwie.
Atrakcje zapewnione;-)

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 01.12.2010 14:52

no trochę żałuję, bo można było trochę powirować na rzece :-)

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 01.12.2010 14:44

To wiosło chyba nie gryzło;-)...
I chyba nie takie wielkie!
Trzeba było powiosłować-)

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 01.12.2010 14:40

nie dałam skusic - miało być

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 01.12.2010 14:39

hej Konwalio, no fajne chłopaki były, fajne i potrzymać wiosło mozna było, ale sie dałam skusić :-) pozdrawiam

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 01.12.2010 14:29

Fajne chlopaki,mimo,że w trampkach;-)
I fajne miejsce.
Pozdrawiam-)

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 01.12.2010 14:25

Zibid - dzięki za odwiedziny, cieszę się,że się podobało, pozdrawiam

zibid użytkownik zibid(wpisów:2267) dodano 29.11.2010 19:40

ciekawy spływ - ciekawie pokazany i .................... zamki - pięknie.

Pozdrawiam

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 18.11.2010 23:04

surykatka: i to mi sie podoba.

na dobranoc http://www.youtube.com/watch?v=V6Dyce_SIYI&feature=related

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 18.11.2010 21:25

Moneeq, taa... jestem legendarnie stuknięta, to na pewno ;-) fajnie, że wpadłaś, pozdrawiam :-)

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 18.11.2010 21:02

pewnie ze tak! sona_dora ma racje...ale surykatce bedziemy spiewac 200 lat! Legendo Ty.! :-)

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 29.10.2010 18:55

Marcin, dzięki za odwiedziny w moim zwariowanym świecie :-) pozdrawiam

marcin1980 użytkownik marcin1980(wpisów:1765) dodano 29.10.2010 08:45

bardzo fajna podróż.

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 28.10.2010 21:20

Sona_dora, fajnie,że wpadłaś :-) Cieszę się, że Ci się udziela mój dobry humor:-) pozdrawiam

sona_dora użytkownik sona_dora(wpisów:2084) dodano 28.10.2010 19:37

Miejsce...flisacy,trampki, gacie, paniusia/e...jednym słowem Twoje opowieści zrobiły na mnie wrażenie. Dobry humor zapewnia dłuuuugie życie:))) Pozdrawiam

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 28.10.2010 18:21

Dispar i Agra60 - Wam dziękuję dodatkowo za troskę o moje zdrowie i długie życie :-))))

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 28.10.2010 18:20

Dzięki wszystkim za miłe komentarze, pozdrawiam serdecznie :-)

dispar użytkownik dispar(wpisów:5194) dodano 28.10.2010 17:57

Fajnie. Obwisłe gacie wzbudziły we mnie sporo uśmiechu. Zachęciłaś do odwiedzin. 12 i 14 dobre. Pozdrawiam i życzę zdrowia.

olazim użytkownik olazim(wpisów:2169) dodano 28.10.2010 16:30

Miło,wesoło i ciekawie-tak powinno być-naj.zd.14 i 16-pozdrawiam.

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1151) dodano 28.10.2010 16:07

Ładne ciekawe klimaty -ale bardziej niż galeria zachwycił mnie temperament naszej stuletniej autorki , mimo sędziwego wieku dostrzegła walory flisaków .Pozdrawiam i życzę 200 lat

michal użytkownik michal(wpisów:252) dodano 28.10.2010 14:34

klimaty podobne jak na Węgrzech w Wyszechradzie nad Dunajem

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 28.10.2010 12:55

Admian- Ja byłam tylko raz, ale wesoło było :-)

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 28.10.2010 12:54

Paniusie widziałam, a jakże :-) na obrazie - za życia, a w trumnie - po śmierci, chyba powinanm dołozyć jej fotki :-)

admian użytkownik admian(wpisów:43) dodano 28.10.2010 12:49

Moje ulubione Strecno ! Byłem tam 7573 razy :)
Przypomniały mi się fajne czasy... echhhhh

romana użytkownik romana(wpisów:5160) dodano 28.10.2010 12:44

A ta paniusia to straszy tylko w nocy czy w dzień też ? :)
Widziałaś ją ?

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 28.10.2010 12:21

To samo co suszyć zęby :-))))

pipol użytkownik pipol(wpisów:8730) dodano 28.10.2010 12:13

Co to znaczy "cieszyć wafla " ? :)

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować. Jeśli nie jesteś członkiem społeczności, przyłącz się!