Od rana pada więc wybieramy się na wycieczkę z okolic Chmiela do Ustrzyk Dolnych. Po drodze chcemy obejrzeć kilka drewanianych cerkwi, charakterystycznych dla tego regionu. Cerkiew św. Mikołaja w Chmielu pochodzi z przełomu XIX i XX wieku. Udaje się nam obejrzeć wnętrze:) San Cerkiew św. Mikołaja w Hoszowie. Choć zaledwie 60-letnia to prawdziwe arcydzieło sztuki ciesielskiej A to dla mnie najpiękniejsza cerkiew Opieki Matki Bożej w Równi. Świątynia z XVIII wieku reprezentuje rzadko spotykany styl bojkowski. Ta niewielka drewniana budowla odznacza się wyjątkowo urozmaiconą i malowniczą, trójdzielną bryłą.
Po południu przestaje padać i jedziemy nad jezioro Solińskie obejrzeć zaporę w Solinie dnia drugiego w końcu ruszamy w góry idziemy przez las jeszcze ale w końcu wychodzimy na otwartą przestrzeń
tu jacyś ludzie się ukryli za zbożem;) dookoła tylko góry jest po prostu pięknie:) tak cicho i spokojnie pogoda nieco kapryśna, raz słońce, raz chmury, w sumie niewiadomo czego się spodziewać, ale najważniejsze że nie pada:) robiło się momentami bardzo ciemno, a deszcz i burza w górach to raczej nic fajnego
eksplorujemy połoninki bieszczadzkie:) niby środek lata, połowa sierpnia, a jakoś gdzieś Ci wszyscy ludzie giną na szlaku, i czasem się wydaje jakby nikogo oprócz nas nie było:) tylko jakieś jednostki czasem mijamy po drodze;) z jednej strony drogi jakoś ciemno droga... super są te drogi w Bieszczadach:)
ale z drugiej strony drogi zdecydowanie lepiej:) i już powoli wracamy dnia drugiego ruszamy na Tarnicę (1346 m n.p.m.) Połonina Caryńska przed nami roztacza się piękny widok na Połoninę Caryńską i Ustrzyki Górne
podążamy dalej nieomal pustymi drogami, choć wiemy, że razem z nami podąża dużo innych ludzi na Tarnicę, ale jakoś za bardzo ich nie widać na trasie;) pola jagodowe:) nasz cel już coraz bliżej:)
i zdobyliśmy Tarnicę:) Krzyż został tu postawiony na pamiątkę pobytu Karola Wojtyły 5 lipca 1954 roku. Na Tarnicy jakoś tłoczno, więc po godzince odpoczynku uciekamy;) widoki z Tarnicy jak słońce wychodziło zza chmur, robiło się jeszcze piękniej:) i ruszamy w drogę powrotną. chmury rzucają fajny cień;) Wracamy inną trasą, co by więcej zobaczyć;) Więc przed nami roztaczają się nowe, piękne widoki:)
W tych górach naprawdę można odpoczać i się zrelaksować:) i te puste drogi... to jest czad:) i to moje ostatnie zdjęcie... żegnam się z Bieszczadami... na jakiś czas...

Bieszczady cerkwie
1pix użytkownik kabaczek odległość 10 km 1pix
Bieszczady Połonina Wetlińska cz.  2

irena2005n użytkownik irena2005n(wpisów:2941) dodano 25.02.2014 12:31

tez lubię Bieszczady...a te widziane Twoimi oczami....wyjątkowo urokliwe są...

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6484) dodano 04.04.2013 11:03

Tesa31 napewno są dni, albo miejsca gdzie jest bardziej tłoczno, jak na szlaku na Tarnicę i na samym jej szczycie, ale są momenty kiedy człowiek jest całkowicie sam i dookoła tylko góry, pola, lasy...:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6484) dodano 04.04.2013 11:01

Tomekzl dzięki za odwiedziny:)

tesa31 użytkownik tesa31(wpisów:123) dodano 03.04.2013 20:05

Bywają dni i miejsca,że też bywa tłoczno ale częściej można przejść w samotności spore odcinki....w czerwcu przeszłam sama całe Bukowe Berdo i i dopiero w Mucznem spotkałam mieszkańców....to było fantastyczne.Pozdrawiam:))

tomekzl użytkownik tomekzl(wpisów:71) dodano 04.02.2013 12:37

o każdej porze roku są piękne , im dłużej tam nie byłem tym bardziej ....

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6484) dodano 23.10.2012 22:44

Traper mam nadzieję, że kiedyś jeszcze pojadę w Bieszczady, choć teraz cały czas myślę o Tatrach, jednak wysokie góry bardziej mnie kręcą, choć Bieszczady bardziej klimatyczne i spokojne, a w Tatrach czasem trochę jest zbyt tłoczno na szlakach;) 3 dni to napewno dużo za mało aby pobyć w Bieszczadach, ale i tak bardzo się cieszyłam, że w końcu mogłam pochodzić po tych górkach i na własne oczy się przekonać jak tam pięknie:)

traper użytkownik traper(wpisów:23) dodano 19.10.2012 13:48

Jeśli się zaraziłaś Bieszczadami, to na pewno tam wrócisz... czego życzę Ci jak najprędzej. I oczywiście na dłużej, jeśli Ci się uda. Planując urlop w tych okolicach, ostatecznym minimum jest tydzień (choć i przez dwa nie da się zwiedzić wszystkiego). Tydzień temu wróciłem stamtąd i wciąż czuję niedosyt. Super zdjęcia, gratuluję. I choć faktycznie miałaś mało czasu, to na następną wędrówkę polecam szczególnie dwa szlaki: czerwony przez przełęcz Bukowską - Rozsypaniec - Halicz - pod Tarnicę oraz obowiązkowo Bukowe Berdo.

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6484) dodano 16.04.2012 09:04

Agra60 dzięki za odwiedziny:) Miło, że mogłeś sobie pospacerować i powspominać:) jednak Bieszczady to piękne miejsce:)

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1168) dodano 13.04.2012 00:21

Oj zaniedbane ostatnio przeze mnie Bieszczady - kiedyś nie wyobrażałem sobie roku bez spaceru wrześniowego po połoninach - a teraz ten wirtualny spacer Twojej galerii wzniecił tęsknotę .Dziękuję i pozdrawiam

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6484) dodano 18.03.2012 18:50

Ale jeszcze całe życie przed Tobą i na pewno jeszcze dużo ciekawych i pięknych miejsc odwiedzisz:) a ja staram się jak mogę wykorzystywać te 26 dni urlopu w roku;)

hellboy użytkownik hellboy(wpisów:51) dodano 18.03.2012 12:20

To ja myślałem że jestem włóczykijem z prawdziwego zdarzenia, ale oglądając Twoje galerie jest mi żal. Tyle pięknych i różnorodnych miejsc zwiedziłaś. Pozdrawiam

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6484) dodano 01.05.2011 16:18

No zielono trochę też;) Dzięki falasarna:)

falasarna użytkownik falasarna(wpisów:19) dodano 01.05.2011 16:16

Niebiesko, niebiesko i jeszcze raz niebiesko ...ładnie

mieczysaw użytkownik mieczysaw(wpisów:2098) dodano 02.02.2011 15:13

Kto nie był w Bieszczadach niech żałuje,kto nie chodził po połoninach niech jeszcze bardziej żałuje.Kto nie był jesienią to dużo stracił.Ludzie są mało widoczni dlatego,że teren jest bardzo rozlegly.Gdyby wszystkich przenieś w Tatry to byłby tam tłok.Pamiętam jak na Tarnicy wiatr mi głowę chciał urwać. 10 minut pobytu i odwrót.Przypomniałaś mi mile wspomnienia z pobytu w Bieszczadach.Pozdrawiam

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 30.01.2011 12:44

Nie byłam w Bieszczadach i tak mi się marzy taka samotność.
Tylko przyroda i ja.

anikm użytkownik anikm(wpisów:4509) dodano 30.01.2011 11:51

Spokojne obcowanie z naturą to to co sprawia że Bieszczady są tak cudownym miejscem.Odmiennie jak w naszych Taterkach,gdzie na szlaku musisz się cisnąć i czujesz się jak w centrum miasta a nie w górach.Dobrze ze jeszcze widoki są piękne,to przynajmniej jakaś rekompensata.

marcowadziewczyna użytkownik marcowadziewczyna(wpisów:1527) dodano 30.01.2011 10:59

....ja też takie lubię :)

romana użytkownik romana(wpisów:5169) dodano 29.01.2011 15:35

Fajnie, lubię takie ciche i puste szlaki bez tłumów ludzi :)