1. Jedziemy w kierunku Trollvegen. Chcemy być jak najbliżej  Trollvegen, aby  rankiem
następnego dnia  zaatakowac tą karkołomną drogę Znajdujemy
kempingu w miejscowości Sogge oddalonej od celu o ok. 12 km. 1. Rozglądam się po otoczeniu. jesteśmy zauroczeni miejscem. 1.  Tu inny widok z kempingu... 1. Oto nasza chatka, a w niej sypialnia na 3 osoby i salon  z aneksem kuchennym. 1. Tutaj inny widok na chatkę z wspaniałym otoczeniem. Zdjęcie wykonane zostało o godz. 23.22 1. Zaczyna się biała noc, nie śpimy, obserwujemy, bo to co przeżywamy jest niezwykłe.
1.  Jestem w 7 niebie. Sen gdzieś uciekł, zmęczenie również... 1.  Tu już jesteśmy głębiej w nocy, bo jest godz. 23.45. 1.  ...i jeszcze inne spojrzenie na kemping w białą noc. Niebo tej nocy było zachmurzone , ale góry było widać 2. A to kemping w Geinagerfjord. Przecudne miejsca. Prawdziwy raj na Ziemi. Tutaj spędziliśmy dwie noce. 2. Oto widok jaki roztaczał się z tarasu naszego domku. 2. Tutaj inne domki tego samego kempingu
2.  Autor galerii na tarasie. Pozdrawiam moich gości. 3. Tutaj jesteśmy na kempingu w miejscowości Fogn, ok.15 km. od jęzora lodowca Briksdallbreen 3. Kawa na wodzie z lodowca i ciacho  w takim jak na zdjęciu plenerze smakuje bosko. 3. Widok na kemping z tyłu o poranku 3.  Ta część trawy, która zabrał fundament została przeniesiona na dach. Zdjecie troche ciemne, bo zostało wykonane o zmroku - godz. 22.32 4.  Jesteśmy w Gudvangen. Nie będę sie powtarzał, że byłem i jestem do dziś zauroczony tym miejscem.
4.  Jest tu wszystko: domki o różnej wielkosci i standardzie pole namiotowe, plac zabaw i rajskie otoczenie. 4.  Zamieszkaliśmy w tym domku. Domek z salonem wypoczynkowym i aneksem kuchennym, dwie sypialnie i pomieszczenie na poddaszu do spania dla ok. 10 osób ! 4.  Widziałem  radość  moich oczu z tego, że mogły oglądać taaaakie otoczenie. 4.  Pamietam , że  w tym miejscu powiedziałem moim, że ja stąd nie wyjeżdżam... 4. Tuż za płotem płynie potok, którego szum dodaje uroku tej ziemi. 4.  To jest pyszne !
4. Ten kemping w moim rankingu zwycięzył. 4.  Och jak bym chciał tu wrócic ! 4.  Gudvangen - pokochałem to miejsce ! 5. Witam Was na kempingu w miejscowości Hellervegen, tuż na przedmieściu Leardal 5. Zapisałem  sobie nazwę tego kempingu Cemping Leardal Ferie & Fritidspark. Zapamiętajcie ją. Tu tez warto być. 5.  Po trochę  to strach mieszkać w takim otoczeniu - hahaha - bo a nóż te góry osuną się...
5. Na terenie kempingu jest przystań dla żaglowców  i port z przystanią dla promów 5.  Wodospad przy wodospadzie, bo tam na górze jest czapa lodowca.
Na pierwszym planie jedyny spotkany w Norwegii patrol policyjny 5. Jedna z uliczek kempingu 5. Tu inna uliczka, a na niej domki jednorodzinne - hihi 5.  Można tu wypożyczyć łódke i popłynąć w fiord na ryby. 5.  Inny widok na otoczenie kempingu.
5. Jedni odpływają promem, a my w pełni żalu, że musimy opuścić to miejsce - odjeżdżamy.

Norwegia środkowo-zachodnia
Galdhopiggen , Norwegia / czerwiec 2009
1pix użytkownik admingto odległość 31 km 1pix

jurasek użytkownik jurasek(wpisów:360) dodano 22.06.2014 12:16

Irena2005n - dziękuję za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam.

irena2005n użytkownik irena2005n(wpisów:2941) dodano 22.06.2014 10:56

fajnie....lubię takie wędrowanie i pozdrawiam serdecznie....

jurasek użytkownik jurasek(wpisów:360) dodano 07.03.2011 15:31

Agra60 - d-b, ltórzy wpisali się pod Tobą twierdzą, że "wirus" zwany "norwegia" chyba ich dosięgnął. Tobie też tego życzę. Pozdrawiam.

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1151) dodano 07.03.2011 15:17

Przeżyłeś " Białe Noce" - prawdziwie obieżyświatowa reklama tamtych stron-kusisz.Pozdrawiam

jurasek użytkownik jurasek(wpisów:360) dodano 06.03.2011 21:21

d-b ! "Cieszę się, że Was "zaraziłem" wirusem o nazwie "norwegia" . No to - żeby nie zapeszyć - poczytuję sobie to za wstępny sukces, a Wam zyczę spełnienia tego marzenia. Jak się marzenie dokona, to będziemy musieli wypić "flache" - haha. Pozdrawiam

d-b użytkownik d-b(wpisów:581) dodano 06.03.2011 20:24

Ciekawe informacje, na pewno przydadzą się tym, którzy się tam wybierają :-)
Udało się Tobie znakomicie zarazić nas Norwegią ...
Pozdrawiamy :-)

mieczysaw użytkownik mieczysaw(wpisów:2098) dodano 06.03.2011 15:27

Musi to być coś wspaniałego, otwierasz rano oczy a tu otoczenie powala Cię swoim urokiem.Pozdrawiam

anikm użytkownik anikm(wpisów:4509) dodano 06.03.2011 10:29

A dlaczego ten sztandar taki w ukraińskich barwach?;)

pipol użytkownik pipol(wpisów:8728) dodano 06.03.2011 10:24

Konwalia, On sie nie puszy tylko stoi na baczność przy sztandarze !!!!!

zibid użytkownik zibid(wpisów:2267) dodano 06.03.2011 10:11

Baaaardzoooo pożyteczna galeria - przynajmniej jak dla mnie.
Obieżyświatowe podejście - dobry pomysł.

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 05.03.2011 20:05

Jurasek...puszysz się na tym tarasie jak paw!!
No ale takie piękne miejsca,że tylko piórkami machać.
Zazdroszcze i pozdrawiam-)

watcher użytkownik watcher(wpisów:1926) dodano 05.03.2011 18:37

Cenne informacje. Pozdrowienia.

jurasek użytkownik jurasek(wpisów:360) dodano 05.03.2011 01:24

Anikm - prawdą jest, że Norwegia jest droga, ale idzie sobie z tym poradzić. W zasadzie nie ma problemu ze znalezieniem noclegu na kempingu. Wydaje mi się, że najlepiej jechać swoim samochodem poprzez prom. Domki na kempingach są róznej "pojemności" i zawsze w zadowalającym standardzie i o róznej cenie. Ja byłem tam w szczycie lata, widziałem 'białe noce". Teraz bym chciał pojechac tam w szczycie zimy , zeby zobaczyć zorze polarne - hahaha. Zachęcam Ciebie i wszystkich - jedźcie do Norwegi, wrócicie z niej z ładunkiem wrażeń wystarczających na kilka lat, a może więcej.

jurasek użytkownik jurasek(wpisów:360) dodano 05.03.2011 01:15

Pipol - to była pełnia lata - przełom czerwca i lipca. Tempratura na poziomie morza wahała się 20-24 st .C. Dla Norwegów to był upał. W terenach górzystych, znacznie zimniej - ok 5 st. C

anikm użytkownik anikm(wpisów:4509) dodano 04.03.2011 22:34

Jurasku bardzo ciekawa galeria.Zainteresowałeś mnie bardzo tą Norwegią i mam kilka pytań odnośnie kempingów i ogólnie porad dla osób chcących się wybrać samodzielnie do tego pięknego Kraju.
Chciałam zapytać jak kaształtują się ceny noclegów w takich kempingach i czy cena liczona jest od osoby czy za cały domek,bo jak piszesz mieszkaliście nawet w takim na 10 osób?
W jakim miesiącu tam byłeś,czy to było poza sezonem,że łatwo o miejsca na kempingach?
I jeszcze pytanie odnośnie podróżowania po tym Kraju.Czy lepiej jechać własnym autem,korzystając z promu,czy też wynająć auto na miejscu,a do Norwegii przylecieć samolotem.Wiem że Norwegia jest horrendalnie droga,więc pewnie wynajem auta to duży wydatek,ale nie byłam nigdy w Norwegii i dlatego chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat.

pipol użytkownik pipol(wpisów:8728) dodano 04.03.2011 13:54

Fajna wycieczka. jaka była wtedy średnia temperatura ?