Z góry przepraszam za jakość zdjęć robionych z autokaru - oto jedno z nich - i oczywiście za te zdjęcia wstawione z moją osobą, ale nie wszędzie dało się mnie wyciąć:))) Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że będę na takim portalu jak OS... Widoki zza szyby... ... Widok na Wodospady. Trasa z parkingu pod pierwszą kaskadę.
jest bardzo łatwa i pokonuje się ją w ciągu 10 minut. Jesteśmy pod pierwszą kaskadą. Dolny próg tworzy najwyższy słup swobodnie spadającej wody o wys. 65m i z tego miejsca zaczynamy dalszą wędrówkę. Ale tu mokro, bryza i wiatr........Ojej mój fryz, szybka fotka i w nogi!!! Poprzez wierzchołki drzew ukazuje się nam wspaniała panorama Krimml. Odcinek środkowy dzieli się na wiele mniejszych wodospadów, z których najwyższy ma 30m. Na górnym poziomie woda spada z wysokosci 60m.
Po kilku minutach dochodzimy do pierwszej platformy widokowej dolnego wodospadu, gdzie woda, uderzająca z olbrzymią siłą w skalny cokół, tworzy zasłonę z drobnych kropelek i nagle... naszym oczom ukazuje się cudowny widok!!! Niesamowity:))) Jeszcze jedno zdjęcie, i jeszcze jedno, ale już zrobione z wyższego poziomu. W dole widoczna platforma widokowa. I tak dotarliśmy na środkowy próg wodospadu, na wysokość 1300 m. Chwila odpoczynku w schronisku Schonangrell. Upajamy się również pięknymi widokami dookoła. Widok z tarasu na przełęcz Gerlos ( tunel po lewej stronie) ale niestety dalej już nie dotarłam. Powód bardzo prosty: zbyt mało czasu...Trzeba wracać.
W drodze powrotnej mamy przyjemność oglądać zaskakująco cudowne widoki. Widok na jedną z platform widokowych .... Nie mogę się oprzeć tym widokom..... pstrykam jak opętana:)))) Tak oto zeszliśmy na niziny mając w uszach szum wody, w oczach same piękne widoki. Trochę jesteśmy mokrzy od bryzy, ale to nie ważne.
Znalazłam nawet kozicę - sztuczna, ale jest!!! Po drodze mijamy inne atrakcje, a ku ku..... i jeszcze jedna - zdjęcie na pamiątkę. Wracamy z wodospadów przez przełęcz Gerlos. Droga troszkę podobna do tej z Hochalpenstrase. Widok na Wodospady Krimml,
miałam wrażenie, że to jest chyba najwyższy punkt tej przełęczy i oczywiście najpiękniejszy widok na wodospady. Wodospad w całej okazałości. Zdjęcia również zrobione z autokaru, więc jakość jest nie najlepsza. Mijamy iście tyrolskie widoki w drodze do doliny Zillertaler. Rozmarzeni i zadowoleni
kończymy naszą wycieczkę. Mam nadzieję, że moja galeria chociaż troszkę przybliżyła Wam urok tych miejsc i może zachęci do ich odwiedzenia w realu. Dziękuję za poświęcony czas...

Krimml Wasserfälle
1pix użytkownik szustakowskimieczyk odległość 18 km 1pix
Hochalpenstrasse
1pix użytkownik watcher odległość 21 km 1pix

ciasteczkowypotwor użytkownik ciasteczkowypotwor(wpisów:201) dodano 25.12.2012 19:58

Przepiękne krajobrazy . Piękne kolory :)

agata użytkownik agata(wpisów:428) dodano 19.08.2011 19:46

Deszcz, Romana dziękuję za wizytę.
Deszcz,tak to wygląda, że koszą trawę aż po wierzchołki gór, bo porządek w Austrii i Szwajcarii w takich miejscach - i nie tylko - jak mało gdzie. Po prostu - miło popatrzeć!
Romano, dziękuję i miło mi, że się podoba. A szumiiiii, niesamowicie. Dobrze słyszysz:))))
Pozdrawiam Was serdecznie.

romana użytkownik romana(wpisów:5222) dodano 23.04.2011 00:10

Świetne te wodospady. Wyobrażam sobie ten szum...

deszcz użytkownik deszcz(wpisów:2891) dodano 21.04.2011 20:12

... niesamowite!!! Nie wiedziałem, że w Austrii koszą trawę w górach, na wysokość dywanów perskich. Dziekuję, gratuluję i pozdrawiam serdecznie.

agata użytkownik agata(wpisów:428) dodano 20.04.2011 23:58

Konwalio, Nola 76, Carmel, Mieczysawie dziękuję i niezmiernie się cieszę, że moja galeria się Wam podoba.
Konwalio, masz 100%-ową rację, że widoki przepiękne, tylko "moja" przełęcz trochę blado wypada przy Twoich szwajcarskich.....
Nola76, myślę, że zdjęcie z kozicą jest tam obowiązkowe. Jak są góry to i kozica/-e/ górskie muszą być - więc też sobie zrobiłam:)))
Carmel dziękuję za komplement i cieszę się, że nie przeszkadzam w patrzeniu na te cudowne widoki.
Mieczysawie, pamiętam, że to była Twoja ulubiona i nawet obiecałam przy okazji, że wstawię dla Ciebie jeszcze inną z gór. Cóż, z tej obietnicy się nie wywiązałam - wstyd - ale wstawiłam inną, a zaległą da się chyba jeszcze nadrobić??? Po za tym będą jeszcze inne galerie z tego regionu więc serdecznie zapraszam.
Pozdrawiam Was serdecznie i radośnie w ten przedświąteczny czas-)))

mieczysaw użytkownik mieczysaw(wpisów:2099) dodano 20.04.2011 21:39

Cieszę się,że ta galeria powróciła.Jedna z moich ulubionych w Twojej kolekcji.Wodospad przecudny,a te widoki z autokaru,dla nich warto tam się znaleźć.Od razu zrobiło mi się radośniej.Pozdrawiam

carmel użytkownik carmel(wpisów:1169) dodano 20.04.2011 21:01

Piękne widoki....wodospad , górskie krajobrazy...wszystko bardzo malownicze . Miło popatrzeć również na Ciebie Agatko ...pozdrawiam :)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6713) dodano 20.04.2011 20:59

fajne miejsce, wodospady, góry i ta tęcza jeszcze do tego:) pięknie:) też tam byłam i zdjęcie z kozicą sobie zrobiłam;)

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 20.04.2011 13:42

Ładne miejsce.Nawet przepiękne.Robi wrażenie.
Tęcza urocza.Krajobrazy bajkowe.
Serdecznie pozdrawiam Agatko-)

agata użytkownik agata(wpisów:428) dodano 20.04.2011 13:11

B-Z ja tez mam dziennie friz - 15 min. i wychodzę do pracy. Ale mam swoje złote środki na wilgoć i wiatr, a na wodę? Niestety nic nie działa. Pozdrawiam...

beata-zbychu użytkownik beata-zbychu(wpisów:1002) dodano 20.04.2011 12:22

Witam- z tym fryzem mam tak samo bo włosy mojej żonki starannie ułożone codziennie (min godzina układania) i woda lub wilgoć tostraszne przeciwności.? i Ty chyba też tak masz. Pozdrawiam

agata użytkownik agata(wpisów:428) dodano 20.04.2011 12:12

Beato-Zbychu, dziękuję i miło mi, że Wam się podoba moja galeria. Z tym frizem to mi chyba już tak zostanie, ha ha..:)))

beata-zbychu użytkownik beata-zbychu(wpisów:1002) dodano 20.04.2011 12:02

Witamy - podobała się nam Twoja galeria i ten fryz zawsze nienaganny pomimo takiej wody. Pozdrawiamy

agata użytkownik agata(wpisów:428) dodano 20.04.2011 11:49

Mapa, Surykatko dziękuję i sama się ucieszyłam na widok tęczy, jest to piękne zjawisko....
Agra, trochę kokieterii nie zaszkodzi, ale nie o nią mi chodziło. Niemniej jednak pamięć masz dobrą:))) Cieszę się, że i Tobie podoba się miejsce które mi było dane zobaczyć.
Waaw, to miło mi, że "czujesz", a teraz te chęci trzeba zrealizować, czego Ci życzę. Szarykot już skorzystał w zeszłym roku, z czego jestem zadowolona.
Dziękuję za komentarze i jest mi naprawdę miło, że miejsce to zrobiło na Was wszystkich wrażenie. Tak na marginesie - jest to tak niedaleko nas.....
Pozdrawiam serdecznie....

waaw użytkownik waaw(wpisów:526) dodano 20.04.2011 11:00

„Czuję” się zachęcony … ;-)

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:7214) dodano 20.04.2011 10:46

Piękne wodospady , a tęcza to dobry znak, zawsze się cieszę na jej widok :-) pozdrawiam

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1280) dodano 20.04.2011 02:59

Bardzo ładne miejsce.Utkwiły mi dawne Twoje słowa i jakoś mi nie pasują do tego co zobaczyłaś a co pokazałaś mi w galeriach ( agatko czyżby kobieca kokieteria) Cieszę się jak pokazujesz to co Twoje oczy mogły zobaczyć.Pozdrawiam

agata użytkownik agata(wpisów:428) dodano 20.04.2011 00:05

Anikm, witaj. A propos kolorów, to są one rzeczywiste. Galeria jest bez żadnych poprawek. Na mnie tyrolskie krajobrazy tez zrobiły wielkie wrażenie. Jadąc rok wcześniej do Szwajcarii, a przejeżdżając przez Tyrol, już byłam pewna, że następna wycieczka to będzie właśnie Tyrol. Tak też sie stało i nie żałuję.
Mgfoto cieszę się, że mogłam Ci zrobić aż tyle przyjemności. Miałam problem wybrać, które krajobrazy wstawić, bo wszystkie były piękne, ale 38 dla mnie też jest NAJ.
Dziękuję Wam i pozdrawiam serdecznie:)

mgfoto użytkownik mgfoto(wpisów:6134) dodano 19.04.2011 21:29

Czuję się rozpieszczana ;) Dzień po dniu szumiące galerie! Woda na 13, 15 i 23!!! Piękne widoki na 32-38! :Pozdrawiam :)

anikm użytkownik anikm(wpisów:4509) dodano 19.04.2011 21:21

Agatko wodospad jest wspaniały.Mnie również tak jak Kordulę zachwyciły widoki soczyście zielonych łąk.Piękne krajobrazy.

agata użytkownik agata(wpisów:428) dodano 19.04.2011 20:39

Terezo, witam i dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

tereza użytkownik tereza(wpisów:3875) dodano 19.04.2011 20:38

Piękne widoki,imponujący wodospad.Serdecznie pozdrawiam:)

agata użytkownik agata(wpisów:428) dodano 19.04.2011 20:37

Kordulo witaj. Cieszę się, że podoba Ci się moja galeria. Wodospad strasznie głośno szumiał i oblewał nas rosą, co przy marszu pod górę dobrze nam zrobiło:))) My "maniacy" robienia zdjęć znamy ten ból !
Kordulo również pozdrawiam serdecznie w ten przedswiąteczny czas-)

kordula157 użytkownik kordula157(wpisów:5880) dodano 19.04.2011 20:25

Agatko, piękne miejsce odwiedziłaś, ostatnio jechałam przez całą Austrię i zachwycałam się zielonymi łąkami. U Ciebie są też takie piękne soczystozielone. Wodospad potężny , pewnie bardzo szumiał. Piszesz ,że zdjęcia robiłaś , jak oszalała. Nie dziwię się. Pozdrawiam Cię przedświatecznie:))))

agata użytkownik agata(wpisów:428) dodano 19.04.2011 19:39

Marcowadziewczyno miło Cię gościć i cieszę się, że prezentowane miejsce się podoba.

marcowadziewczyna użytkownik marcowadziewczyna(wpisów:1527) dodano 19.04.2011 19:10

Tęcza wyszła przepięknie .
Fajna wycieczka i piękne miejsce ;)