podejście na Trzydniowiański Wierch 1758 m. n.p.m.
Wybraliśmy do trudniejsze, bardziej strome, ale w zasadzie krótsze. Większość drogi kamiennymi schodami, czasem w lesie, co w sumie było przyjemne :) Na Trzydniowiański Wierch.
Widoki niesamowite, roślinność przepiękna, krajobraz zmieniał się na każdym kroku. Jednak na szczycie weszliśmy w chmurę, która schowała przed nami panoramę...
Mimo wszystko można powiedzieć, że chodziłam z głową w chmurach ;). Niestety złapał nas lodowaty deszcz. Schodzimy Szlakiem Papieskim, który zachwycił swoją dzikością (może też dlatego,że tereny podmokły a strumyki wezbrały w deszczu). Tak więc musieliśmy co chwilę pokonywać mniejsze i większe potoki, które szybko płynęły górskim zboczem. Na Szlaku Papieskim napotykaliśmy wiele kapliczek.
To już podejście do Jaskini Raptawickiej. Stromo, na końcu droga z łańcuchami, ale warto ze względu na widoki. Chociaż szczyty w chmurach to jednak wrażenia niesamowite. I kropelki rosy. Błyszcz (2159 m. n.p.m.) wreszcie wyłonił się z chmur. Drzewo do góry nogami :) Mieszkaniec Tatr. Tu widok na Błyszcz z Doliny Kościeliskiej.
Wreszcie słońce wróciło i rozpoczęliśmy najdłuższą z naszych wypraw. Początek na Kasprowym. Droga przez szczyty nie jest męcząca, ale jednak pochłania trochę sił i czasu... za to widoki rekompensują każdą niedogodność. Widok na Giewont :) Odpoczynek na Małołączniaku. Panorama Tatr. Idziemy dalej w stronę Ciemniaka.
Chmury dawały niesamowite cienie, góry niemal mieniły się tysiącem barw. Widok z Krzesanicy (2122 m. n.p.m.) Schodzimy z Ciemniaka do Doliny Kościeliskiej. Piękne widoki w promieniach chylącego się już ku zachodowi słońca. Tatrzańskie kwiaty.
Dolina Kościeliska. :)

madeleine użytkownik madeleine(wpisów:1364) dodano 16.07.2011 10:55

25 - super !!!

bwojto użytkownik bwojto(wpisów:34) dodano 15.07.2011 23:35

Podobają mi się najbardziej : 16, 18, 19 i 20 :)