m s my mo ms
version_button
| rejestracja | przypomnienie hasła en pl
login: hasło:

zdjęcia w galerii (29):

 
Częsty widok w drodze do parku. Jedna z mieszkanek parku. Na południu parku znajduje się Mariposa Grove słynący z mamutowców olbrzymich, zwanych potocznie sekwojami. Panorama wykonana w pionie ;))) Najsłynniejszy okaz sekwoi w Yosemite to Grizzly Giant, liczący 2700 lat. Jest on wysoki na 65 metrów, a jego średnica u podstawy liczy 9 metrów. Grizzly Giant
Gdzie jest północ ? ;) A to już trzy gracje Three Graces Korzenie rozłożyste, ale płytko zakotwiczone w ziemi. mijaliśmy wiele powalonych przez wiatr gigantów.
Skala wielkości mamutowców. Młoda pod Wawona Tunnel Tree. Po walce z meszkami w czasie zwiedzania parku z mamutowcami jedziemy dalej.
A oto i dolina Yosemite w całej okazałosci.
Ściągawka ze szczytów ;) Uważa się, że pierwszymi białymi, którzy ujrzeli dolinę Yosemite z góry, nie wkraczając do niej, byli traperzy pod wodzą Josepha Reddeforda Walkera. Było to w 1833 roku. Prawdopodobnie patrzyli oni ze szczytu wodospadów Yosemite. Rok 1851 uważany jest za rok, w którym w Dolinie Yosemite po raz pierwszy postawił nogę biały człowiek. Wkrótce też miejsce to stało się sławne, ściągając malarzy i miłośników przyrody. Coraz bliżej wodospadu. Ale i motoryzacja nie przestała mnie interesować !!
Dalej nie poszedłem, bo... Wy wiecie dlaczego :) Dzięki i pozdrawiam.

najbliższe galerie:

 
Yosemite National Park
1pix użytkownik jotwu odległość 1 km 1pix
Między  Yosemite   a  Doliną  Śmierci  !   (   USA)
1pix użytkownik agra60 odległość 3 km 1pix
USA - YOSEMITE 2
1pix użytkownik afrodyta odległość 10 km 1pix
USA - Yosemite National Park.
1pix użytkownik wmp57 odległość 14 km 1pix
USA wrzesień 2014 (5)
1pix użytkownik lucy56 odległość 14 km 1pix
USA- YOSEMITE 1
1pix użytkownik afrodyta odległość 16 km 1pix

komentarze do galerii (56):

 
pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 19.06.2016 12:45

pozdrawiam :) z Bolandy ;)

irolek użytkownik irolek(wpisów:1008) dodano 01.06.2016 06:51

... a gdzie zdjecia z Glacier View Point .... ???
pozdrawiam z jueseja 😊

brego użytkownik brego(wpisów:132) - Użytkownik usunięty. dodano 22.11.2013 14:34

... dokładnie tak zrobię ;))))...zwłaszcza o prawie 2.00 nad ranem ;)ppp

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 22.11.2013 03:17

Brego, możesz wracać do tego zdjęcia zawsze kiedy będziesz chciała by Ci dogodziło ;))))
Pozdro.

brego użytkownik brego(wpisów:132) - Użytkownik usunięty. dodano 22.11.2013 01:33

.... o ranyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :)... 18 - stka ................El Captain................zobaczyć tę ścianę i umrzeć ;)
... dogodziłeś mi tym zdjęciem :)ppp
... zacne miejsce ;)ppp

watcher użytkownik watcher(wpisów:1927) dodano 27.09.2011 16:34

18-tka moj faworyt.

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 26.09.2011 17:42

Mieczysław, dzięki.

mieczysaw użytkownik mieczysaw(wpisów:2098) dodano 26.09.2011 17:33

Niech sobie mówią i piszą co chcą, a mi i tak wszystko się w tej galerii podoba.Pozdrawiam

deszcz użytkownik deszcz(wpisów:2891) dodano 22.09.2011 23:24

... USA to wspaniały kraj do zwiedzania. Najtrudniej do niego wjechać, oczywiście przez nas Polaków, a potem to już ogromna WOLNOŚĆ wyboru ... i ważna uwaga!, szczególnie w hotelach gotówka pozwala na negocjacje cen i to, że HEJ.., Pipol gratuluje decyzji. Pozdrawiam serdecznie.

andred użytkownik andred(wpisów:4757) dodano 22.09.2011 21:13

Mogę ja swoje 3 grosze?? Może za dużo nie podróżowałem po świecie ale za to zawsze indywidualnie. Przepraszam, byłem raz w czasie studiów na wycieczce autokarowej na Węgrzech i do tej pory mam kaca, że nie obiłem mordy kierowcy autokaru. Co za menda, miał nas za byle co, rządził jakbyśmy byli jego własnością a całą wycieczkę widział przez pryzmat ile może dodatkowo na tym zarobić. Nie chcę wdawać się w szczegóły i do tego wracać ale wyleczyło mnie to na długie lata a może nawet na zawsze z wycieczek zorganizowanych. Ponieważ mam bardzo silnie wyrobione poczucie wolności i tak w obecnych czasach bardzo ograniczone (telefony komórkowe, karty bankomatowe, PESELE, NIP-y itd, itp - ciągła inwigilacja) nie dam się już chyba namówić na zorganizowany wyjazd w dodatku z ludźmi których nie znam, dobranych z przypadku i może takich których nie lubię. W sumie musi być jak najmniej osób które w czasie wyjazdu będą decydowały o tym co mam, kiedy, jak i dlaczego robić. I nie ma to znaczenia czy jadę zwiedzać USA, Islandię czy Kazimierz nad Wisłą. Oczywiście bywają wyjątki czy sytuacje szczególne. Idąc na Wildspitze wynajęliśmy profesjonalnego przewodnika, ale to chyba nikogo nie dziwi. Bezpieczeństwo to priorytet, tym bardziej że teren trudny i nieznany. Poczucie szeroko pojętej wolności to nie jedyny powód zwiedzania tylko i wyłącznie indywidualnie. Drugi to koszty. Kilka lat temu zrobiłem rundę na Nordkapp przez Szwecję, Finlandię i Norwegię. Podobną wycieczkę można było wykupić w biurze podróży (nazwy nie podam żeby nie robić antykryptoreklamy) ale powiem tylko, że wycieczka z biurem była o 1/3 krótsza i o 1/3 droższa a w planie brakowało wielu punktów które my zrealizowaliśmy. W zeszłym roku zrobiłem tygodniowy rekonesans w USA. Wprawdzie mieszkałem w Denver ale okolice zwiedzałem wypożyczonym samochodem. Jechałem tam gdzie chciałem, zatrzymywałem się, jadłem w/g własnego upodobania a nie pilota wycieczki czy jakiś innych organizatorów. Można było naprawdę poczuć trochę „amerykańskiej” wolności. Jest jeszcze trzeci powód, ale już dość osobisty ;-). Absolutnie nie neguję wyjazdów zorganizowanych przez biura podróży. Każdy wybiera formę taką jaką lubi i jaka służy mu najlepiej. Mnie tylko za Agrą60 czy Markiem50 pozostaje namawiać na podróże indywidualne. Można zacząć od mniejszych, bliższych podróży ale spróbować warto. Kto nie spróbuje ten się nie przekona.
P.S. Pipol, sorry, że trochę nie na temat Twojej galerii która jak zwykle ciekawa ale temat też niczego sobie. Te sekwoje swoimi rozmiarami robią wrażenie. Czyli chyba jednak rozmiar ma znaczenie ;-).

spaww użytkownik spaww(wpisów:288) dodano 22.09.2011 21:03

a choinki naprawdę fajne :)) . pozdrawiam

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 22.09.2011 20:49

to się panowie rozgadali ;)))

pesteczka123 użytkownik pesteczka123(wpisów:1556) dodano 22.09.2011 16:24

Wmp57: Ja tam śmigałam ze znajomymi indywidualnie, wynajętym autkiem. Polecam gorąco!

pesteczka123 użytkownik pesteczka123(wpisów:1556) dodano 22.09.2011 16:23

Pipol: Gdzie dorwałeś tą sztukę z 2? Miło powspominać.
Przemyciłam stamtąd do Polski "sysunię" - wielokrotnie później dumnie prezentowaną przez pociechę na lekcjach biologii :)

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1212) dodano 22.09.2011 15:56

Pipol - jeszcze raz Cię przepraszam że się napędzam przy Twojej galerii- ale temat podróży indywidualnych jest moim maleńkim "zboczeniem " - a nie zamierzam za bardzo się z niego leczyć . Pozdrawiam

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1212) dodano 22.09.2011 15:51

Raul - jazda indywidualnie nie ogranicza się tylko do tej turystyki typu " plecakowicz " - ograniczanie kosztów ( czytaj minimum wygody , byle jakie hostele ) Wiele razy prezentowałeś swoje poglądy . Wiem że sam bez wielkich nakładów organizacyjnych uzyskasz to co w zorganizowanej podróży organizowane przez biura z górnej półki -a nawet więcej . Ciekawym przykładem może być kordula swoją podróżą po Indiach Północnych - ja też w Indiach wynajmowałem wiele razy samochód z kierowcą -jakoś nie za bardzo lubię tam prowadzić samochodu . Indie były modne dla turystów od wielu lat .Więc mają bazę noclegową skierowaną dla każdego - wiem że wrócisz spełniony -a portal długo będzie się " żywił " Twoimi opowieściami i galeriami ku naszej radości.Pozdrawiam

marioli użytkownik marioli(wpisów:1031) dodano 22.09.2011 14:33

Jutro wraca do Polski mój pasierb, był w USA ponad trzy miesiące, z tego ok. trzy tygodnie sam zwiedział wschodnie wybrzeże, sam sobie wszystko organizując (transport, noclegi itd). Jestem bardzo ciekawa Jego opinii i wrażeń. Może i ja wybiorę się kiedyś do USA, ale z całą pewniością nie z wycieczką zorganizowaną.
Pozdrawiam

raul użytkownik raul(wpisów:2023) dodano 22.09.2011 14:16

Marek - tak jak pisałem - to ma być test. To jeszcze nie będzie taka prawdziwa, spontaniczna podróż w nieznane. Ma być wygodnie, na luzie, w dobrych warunkach.
Realizacja programu zwiedzania bez ograniczeń czasowych, dowolność w wyborze kolejności, pełna swoboda - bez zbiórek ... i haseł typu - wsiadamy proszę państwa !
Ale to nie znaczy, że nie ma założeń ogólnych, wstępnej koncepcji i opracowanego pod tę koncepcję planu zwiedzania.
To nie będzie trasa - dzisiaj tu ... a jutro nie wiem gdzie. To pierwszy taki wyjazd i dlatego inaczej nie będzie.
A dlaczego tak późno ta decyzja ?
Właśnie dlatego, że moje obserwacje turystów indywidualnych w różnych rejonach świata, nie dostarczały dotąd najlepszych wrażeń.
Bo co to za przyjemność zwiedzania Marek ?
http://obiezyswiat.org/images/0000016173/0000410163.jpg
Wielogodzinna wegetacja na dworcach kolejowych, autobusowych, noclegi w towarzystwie mniej lub bardziej upierdliwych żyjątek pełzających i fruwających.
Gonitwa za biletami wstępu, często skazana na niepowodzenie, garb na plecach z dobytkiem, pot, zmęczenie i niepewność jutra. Nie - tak to ja nie lubię.
Dlatego hotele będą czyste, klimatyzowane, z prysznicem i pełną piwa lodówką, przeloty liniami King Fischer, żarcie w dobrych restauracjach, a zwiedzanie z aparatem jako jedynym obciążeniem ... i to wszystko ma być za marne grosze i tak się podobno da. Jak wrócę to napiszę ile w tym prawdy.

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1212) dodano 22.09.2011 14:02

Raul , Marku !- temat który porusza Marek ma znaczenie - powiększa jakieś możliwości .Ale nie dyskwalifikuje nikogo w podróżach , nawet specjalnie nie ogranicza .Marku jesteś doświadczonym turystą to na pewno na swoim szlaku widziałeś wiele samotnych turystek backpackers dziewczyny 50+ z walizeczkami na kółkach - często w odległych hostelach turystycznych - i doskonale się poruszały .

One są dla mnie pozytywnym przykładem że turystyka typu backpackers jest dla wszystkich . Na razie mam przerwę w podróżach tego rodzaju ( powody są Wam znane ) - ale wiem że i ja dołączę do tej do tej formy podróżowania a że walizeczką na kółkach ( może to obciach -ale ważny jest cel) Teraz w sklepach turystycznych są takie zmyśne mocne wózeczki do zabrania do luku samolotowego - że powoli ta granica między plecakiem a torbą zacznie się zacierać . Marku - teraz powoli laptop staje się niezbędnym gadżetem w podróży - a nie luksusem więc plecak staje się coraz bardziej obciążony - to nawet dla zdrowych facetów w granicach 50 może być za dużo .Tak że torba na wózku może być dobrym rozwiązaniem

marek50 użytkownik marek50(wpisów:771) dodano 22.09.2011 13:38

Raul - mozesz mi wierzyc, ze znaczenie ma ogromne...jeszcze kiedys sam do tej roznicy mam nadzieje doswiadczysz. Plecak to taki lacznik z wolnoscia :) Teraz jednak odpowidziales na pytanie jakby podwojnie. Widzisz - ktos, kto leci z plecakiem co najwyzej zamawia wczesniej nocleg na pierwsze dni i czasem ostatnie - reszta to jedna wielka niewiadoma. Tak wiec, jak widzisz ta z pozoru drobna roznica rodzaju pojemnika na bagaz urasta do zupelnie innej filozofii zwiedzania :) Ciekawym jaka trase chcesz zrobic.

Jarku - napisalem, ze noclegi w takim wypadku "gdie udobno"...a wiec jesli ktos chce, to rownie dobrze moze byc na caravan park. Dla mnie takie auto, to najbardziej zrelaksowany z mozliwych typ wycieczki. Nie musze sie liczyc z tym, ze koniecznie nalezy gdzies dojechac, nie trzeba dokladnie planowac, jesli jestes zmeczony, to po prostu zatrzymujesz sie i wypoczywasz.

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1212) dodano 22.09.2011 13:32

Raul ! Cieszę się bardzo .Indie jak sam dobrze to sprawdziłeś są dobre do tej pierwszej podróży . Ty masz dodatkowe walory do takich podróży -bo potrafisz wydobyć maximum praktycznych informacji- a wbrew pozorom w śmietniku jakim jest internet i inne media elektroniczne właściwie przetrawić je to wielka sztuka która potem ułatwia poruszanie się na miejscu.Życzę wielkiej przygody w tej pierwszej podróży indywidualnej .Pozdrawiam

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1212) dodano 22.09.2011 13:26

Marku ! Masz rację . Tylko z ta wolność nocowania wszędzie gdzie zechcesz ma pewne ograniczenia w postaci kompromisu między partnerem który Ci towarzyszy. Moja koleżanka małżonka która nie miała oporów spać improwizowanych miejscach noclegowych w Dżungli Amazońskiej czy nawet w Australii -w stanach szczególnie na pustyni stawiała duże opory - ciężko było zwalczyć je fobie . A jest doświadczona w podróżach indywidualnych . Więc tych co pierwszy raz - może lepiej nie spuszczać na głęboką wodę.

raul użytkownik raul(wpisów:2023) dodano 22.09.2011 13:05

Marek - 28.01 - 10.02. Bilet ma trzydniową tolerancję i powrót możemy ewentualnie opóźnić. Torba czy plecak ? A jakie to ma znaczenie, jak i tak będzie leżało w hotelach ?
Na co dzień kamera, aparat, portfel i butelka z wodą :)
Pozdrawiam

marek50 użytkownik marek50(wpisów:771) dodano 22.09.2011 12:53

kiedy lecisz Raul? Przy okazji - torba, czy plecak?

marek50 użytkownik marek50(wpisów:771) dodano 22.09.2011 12:36

Agra - w USA zdecydowanie lepiej wypozyczyc auto typu caravan i wtedy nocowac niemal zawsze tam, gdzie sie tylko na to ma ochote. Chyba nigdzie indziej na swiecie nie ma takiego wyboru tego typu pojazdow. Byc moze specjalnie dla Pipola znajdzie sie nawet caravan z kolekcja sandalow na wyposazeniu standardowym :)

raul użytkownik raul(wpisów:2023) dodano 22.09.2011 12:29

Agra - Ty mnie nie musisz przekonywać :) Nie można być opornym tak długo, decyzja już zapadła. Masz wielki wkład w jej podjęcie. Ogromny wkład ma również Muczacza i Irolek, którzy z sukcesem realizują indywidualnie największe podróżnicze wyzwania. Ten pierwszy raz będzie krótki i na znanym mi gruncie, ale indywidualny od A-Z.
Odwiedzę jeszcze raz Delhi, Agrę, Varanasi ... 10 może 14 dni. Loty mam już namierzone, hotele również, przewodnika tam nie potrzebuję - tym razem to ja będę pełnił tę funkcję dla swoich kumpli. To będzie taki test - jeżeli nie będzie większych wpadek, z przyjemnością dołączę do grona podróżników indywidualnych.
Pozdrawiam

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1212) dodano 22.09.2011 11:26

Pipol - motele super 8 są fajne- ale tych konkurujących sieci o podobnym standardzie jest całe mnóstwo - akurat o noclegi ,jedzenie i wypożyczalnie samochodów nie trzeba się martwić -każdy dopasowuje je do swojej kieszeni .Fajnie że jesteś przekonany.Pozdrawiam

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1212) dodano 22.09.2011 11:22

Raul - znam Twoje upodobania ,szanuję je . Ale Zachodnie Stany są idealnym miejscem do spróbowania się wypuszczenia samemu To co pisałem wmp dotyczy Ciebie . Weź przykład z korduli -nie wiem czy szybko wróci do wyjazdów zorganizowanych? .Pozdrawiam

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 22.09.2011 11:21

Z tego co zauważyłem, dosć ważna sprawą jest możliwość wybrania godzin zwiedzania danych obiektów !!!!!! Teraz jak już poznałem (jako tako) USA , myślę,że spokojnie nastepna wycieczka bedzie indywidualna. Motele Super 8 czekają ;)))))

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1212) dodano 22.09.2011 11:17

wmp57 - w Yosemite jest idealnie zorganizowana komunikacja -co kilkanaście minut przez cały dzień jeździ ekologiczny wahadłowiec który jeździ po całym obszarze parku .

Mając Twoje doświadczenie podróżnicze , poruszanie się po lotniskach , - za Markiem namawiam Cię na indywidualną podróż po Stanach samochodem -to nie takie trudne - wiem że ekonomia nie ma tak dla Ciebie znaczenia - ale taniej jak pipol będziesz miał wygodny duży samochód oczywiście GPS -em , gdzie spojrzysz wygodne motele - Ty układasz sobie trasę i porę zwiedzania co ma duże znaczenie -poznajesz różnych ludzi - a w Twoich galeriach widzę że często sam zwiedzasz -to wiesz że nawet jak nie znasz języka dobry przewodnik , wiadomości z internetu zupełnie wystarczą .Ile fajnych ludzi się spotyka nawet Polaków - ale Słowacy ,Czesi Ukraińcy czy Rosjanie -że zawsze wieczory kończą się biesiadą - często te kontakty są kontynuowane .O przygodzie nie piszę .Spróbuj pierwszy raz -weź przykład z korduli. nie będziesz żałował.Pipol przepraszam że wykorzystuje Twoją galerię na agitację za indywidualną podróżą . Pozdrawiam

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 22.09.2011 08:57

Raul, trasa zaplanowana prawie co do godziny. Na szczęście wszystko odbyło się bez problemów. Ale nie wiem co by było jakby np. autokar się popsuł, pan Gienek albo pani Lusia Zachorowali. Ja osobiście zgubiłem się nad Gran Canyon (bo tak wyszło ;) ) , reszta wycieczki na mnie nie czekała, bo mieli na daną godzinę lot helikopterem. Spokojnie na nich poczekałem 2 godziny i wrócili po mnie ;))

raul użytkownik raul(wpisów:2023) dodano 21.09.2011 21:57

Czytam Pipol, że trasę zaplanowali z głową. To bardzo ważne na tak wielkich obszarach. Wodospad robi wrażenie i ten przeogromny las również ... i jaki czysty ;)
Pozdrawiam

vivi użytkownik vivi(wpisów:487) dodano 21.09.2011 21:26

Pipol przecież to żarty.Ja też się kocham bardzo !!!
Ale mimo to wolę oglądać te wspaniałe mamutowce.

paweller75 użytkownik paweller75(wpisów:7220) dodano 21.09.2011 20:52

Najfajniejsze 18 i 26, pozdrawiam.

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 21.09.2011 20:01

dzięki Anikm, pozdrawiam

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 21.09.2011 20:00

Vivi, tylko, że Surykatce chodziło o zdjęcie 25 !!!! A wstawiłem je po to by pokazać wielkość tego wodospadu. A jesli chodzi o to powiedzenie, to masz rację !!! kocham się bardzo !!!! ;) zawsze to lepsze niż się nienawidzić !!!

anikm użytkownik anikm(wpisów:4509) dodano 21.09.2011 19:56

Sekwoje wiadomo, nie ma jak to zobaczyć na żywo, bo na zdjęciach nie widać ich ogromu.
Dolina bardzo malownicza.
Dobrze że zrobiłeś to zjęcie wodospadu z autami (25), dzięki temu świetnie widać proporcje.
Pozdrawiam:)

vivi użytkownik vivi(wpisów:487) dodano 21.09.2011 19:55

Pipol w tak pięknym miejscu pokazywanie motoryzacji jest przynajmniej
dla mnie pewnym dysonansem co wcześniej zauwałyła też surykatka.
Ja też lubię stare samochody i mam do nich sentyment ale tu naprawdę
nie pasują i stąd przypomniało mi się ta scena z Allena z zakochaną żoną.
Pozdrawiam

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 21.09.2011 19:35

Vivi, a co to ma wspólnego z motoryzacją ?

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 21.09.2011 19:33

Trasa była tak zaplanowana, że nie więcej niż trzy godziny, góra cztery godzinki dziennie było na przejazdy autokarem. Wozili nas po pięciu stanach, także źle nie było.

vivi użytkownik vivi(wpisów:487) dodano 21.09.2011 19:33

Pipol przy 24 przypomniła mi się stara odzywka z filmu W.Allena
"moja żona była tak w sobie zakochana , że nawet podczas orgazmu
wykrzykiwała swoje imię "
Musisz uważać.Pozdrawiam

wmp57 użytkownik wmp57(wpisów:2162) dodano 21.09.2011 19:31

Podobno strasznie dużo czasu w autokarze trzeba spędzić, prawdali to?
Pytam, bo myślałem o tej trasie ale jakiś pilot mi odradził?

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 21.09.2011 19:30

Romana, tak ale tylko w lewo !

romana użytkownik romana(wpisów:5222) dodano 21.09.2011 19:22

Pipol a czy można się wspinać szybko ? ;)

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 21.09.2011 19:19

z biurem

wmp57 użytkownik wmp57(wpisów:2162) dodano 21.09.2011 19:17

Z biurem po tych parkach śmigałeś czy na własną rękę?

mgfoto użytkownik mgfoto(wpisów:6126) dodano 21.09.2011 19:15

Romanka : Pojechałaś!!! Galeria z małpkami jest pod innym adresem ;))))

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 21.09.2011 19:15

Romana !!! Nie wolno się wspinać ;)

romana użytkownik romana(wpisów:5222) dodano 21.09.2011 19:08

A może Młoda siedzi na drzewie !!!

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 21.09.2011 19:04

Mgfoto, cholerka masz rację, ja też jej nie widzę !!!!! Ale wielkie te drzewa :))))))))))))))))))

mgfoto użytkownik mgfoto(wpisów:6126) dodano 21.09.2011 18:58

Wodospadzik niczego sobie ale drzewka to dopiero robią wrażenie! Chyba muszę zmienić okulary bo na 16 Młodej dojrzeć nie mogę ;)
I proszę mi tu nie pokrzykiwać na widok Surykatki bo znowu wyciągnie futerko i cała nasza wczorajsza praca pójdzie na marne :)

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:7138) dodano 21.09.2011 18:13

Przepraszam, nie chciałam nikogo wystraszyć, to się więcej nie powtórzy :-)

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 21.09.2011 17:40

wodospad ma 188 m wysokości !

pipol użytkownik pipol(wpisów:8996) dodano 21.09.2011 17:38

o rany !!! Surykatka z ludzka twarzą ;)))))).

romana użytkownik romana(wpisów:5222) dodano 21.09.2011 17:31

Fajne są te drzewka - takie malutkie ;)
Wodospad też całkiem sympatyczny.
Pozdrawiam

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:7138) dodano 21.09.2011 17:04

Mamutowce i wodospad robią wrażenie, ale te samochody u jego stóp strasznie psują odbiór... Jak wysoki jest? pozdrawiam :-)

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować. Jeśli nie jesteś członkiem społeczności, przyłącz się!