m s my mo ms
version_button
| rejestracja | przypomnienie hasła en pl
login: hasło:

zdjęcia w galerii (38):

 
Istnieje teoria która mówi ze niektóre miejsca, rzeczy a nawet ludzie (!) duzo ciekawiej prezentuja sie po zmroku.. sprobujmy sie nad tym nieco zastanowic. Taki Wieden dla przykladu.. za dnia prezentuje sie calkiem przecietnie.
Stan ten diametralnie zmienia sie po zmroku. Apogeum osagalne jest z soboty na niedziele tuz na ranem ... mnóstwo nieziemskich zjawisk mozna wtedy zaobserwowac.. ...jak widzicie wcale nie zartuje. Im wieksza ilosc przelknietych trunków tym lepszy efekt. Fakt jest taki ze miasto do biednych nie nalezy...
..w latach 1939-45 dobrze sytuowani Zydzi zainwestowali w nie kosmiczne kwoty i to na diabelsko dobrych warunkach. Dla miasta dobrych. Dziwne to czasy byly , ponoc równiez rzesze naszych Rodaków budowaly jego potege nie biorac za to ani grosza.. Przy dziennym swietle ogród jest barwny niczym paw a to chyba nic przyjemnego. Belvedere - w poludnie to nic specjalnego.
Klasztor w pobliskim Klosterneuburg ... ...uwierzcie , za dnia to nic co na kolana powala... ..moze nie do konca, widzialem takich którzy tam jednak klekali.
Port towarowy ..jak i Rafineria ..
...tutaj jest bardzo podobnie.. .. i autostrada ...to samo.
Z nastaniem switu czar pryska niestety.  Do zobaczenia  po zmroku. Kiedys znowu. Cos w tej teorii musi byc. Dziekuje za wizyte... ...znowu sie sciemnia.

najbliższe galerie:

 
Ulice Wiednia
1pix użytkownik piotr54 odległość 0 km 1pix
Wiedeń
1pix użytkownik a-facet odległość 1 km 1pix
WIEDEŃ MIASTO 1
1pix użytkownik afrodyta odległość 2 km 1pix
Wiedeń - Huntertwasserhaus
1pix użytkownik maryush odległość 2 km 1pix
Wiedeń - Hundertwasserhaus
1pix użytkownik tamaryszek odległość 2 km 1pix
drugie impresje WIEDENskie
1pix użytkownik watcher odległość 2 km 1pix

komentarze do galerii (28):

 
iwonka55 użytkownik iwonka55(wpisów:621) dodano 03.11.2014 16:39

Pięknie pokazałeś nocny Wiedeń, od jakiegoś czasu bardzo lubię nocne zdjęcia miast nie tylko oglądać ale i robić, chociaż z różnym skutkiem.

watcher użytkownik watcher(wpisów:1927) dodano 28.03.2013 13:48

Generalnie Zobid to stare dzieje , dzis nieco inna technika to robie. Fakt-faktem ze po wrzuceniu na OS jakosc pada na pysk.

zibid użytkownik zibid(wpisów:2270) dodano 25.03.2013 21:37

Dobre kadry, przednie - na jakości straciło, przy ładowaniu do portalu chyba ?

paweller75 użytkownik paweller75(wpisów:7218) dodano 26.12.2011 23:41

watcher - też tak myślę. Nocne zwiedzanie i robienie fotek jest the best, chociaż nie zawsze jest taka możliwość. Pozdrawiam.

olazim użytkownik olazim(wpisów:2230) dodano 26.12.2011 20:44

Pięknie -i"nocą i dniem"-wszystko bardzo wyszukane i kolory i kształty.
Magia jakaś przebija-udało Ci się,brawo-pozdarwiam.

watcher użytkownik watcher(wpisów:1927) dodano 26.12.2011 19:39

..bo widzisz Raul ..tez o tym slyszalem jednak po ostatnich eksperymentach wyznaje zasade : im mniej swiatla -tym lepiej :)
Raul, Skuza, Anikm dziekuje serdecznie.

raul użytkownik raul(wpisów:2023) dodano 15.11.2011 21:49

Watcher, nocny Marek z Ciebie :) Efekty tych nocnych spacerów kapitalne ... a mówili, że jak słońca nie ma to się nie pstryka :)
Kłamali :)
Pozdrawiam.

skuza użytkownik skuza(wpisów:4121) dodano 09.11.2011 23:17

Bardzo ciekawie wygląda w tym Wiedniu nocą,podoba się:)))Pozdrawiam:)))

anikm użytkownik anikm(wpisów:4509) dodano 09.11.2011 22:19

Popatrz Watcher jak się nam tematyka nocy i oświetlenia w mieście skumulowała w naszych galeriach:)
Lubię nocne zdjęcia, a Twoje są bardzo dobre.
Naprawdę przyjemnie się je ogląda.
Pozdrawiam serdecznie:)

watcher użytkownik watcher(wpisów:1927) dodano 08.11.2011 17:55

Surykatka zrozumialem wszystko nadwyraz przejzyscie. Pewnie sie zdziwisz ale mam tak jak Ty, nie lubie miast ani ich zwiedzania jesli natomiast o zdjecia nocne chodzi jedynie miasto stanowi wtedy plener idealny. Dzieki.
Zibi , Tobie równierz dziekuje.

zibi11111 użytkownik zibi11111(wpisów:100) dodano 08.11.2011 12:12

Dla mnie osobiście zdjęcia nocne robią największe wrażenie ,tu trzeba wykazać się sporymi umiejętnościami z wiedzy foto,no i spojrzenie na świat w dzień i w nocy zupełnie inny ma wymiar.-Wspaniała jakość zdjęć dodaje blasku i wigoru całej galerii-Gratuluję.

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:7094) dodano 07.11.2011 22:50

Sorry, ale się zamotałam...mam nadzieję,że coś z tego zrozumiesz :-)))

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:7094) dodano 07.11.2011 22:49

a nie prysnął... czar oczywiście :D

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:7094) dodano 07.11.2011 22:33

Dla mnie z nastaniem świtu czar dopiero się pojawił , a prysnął :-). Nic na to nie poradzę na to,żem dziecię z prowincji i industrialne klimaty do mnie mało przemawiają :-). Mam nadzieję,że mi wybaczysz, skoro uwielbiasz wszystkie surykatki ;D. Pozdrawiam :-)

watcher użytkownik watcher(wpisów:1927) dodano 07.11.2011 19:02

Kordula, Deszcz, Dispar, Annus dziekuje Wam serdecznie.
Agnieshka ustawienia do nr 2 to: f/22 , LOW ISO 0.7 i nasw 20 sekund, "duch" pozowal komus innemu dlatego bal kilkanascie sek w jednej pozie.
Pozdrawiam.

annuus80 użytkownik annuus80(wpisów:1361) dodano 07.11.2011 18:25

Cudne widoki. Miasto nocą to jest to, co lubię. Bez względu na ilość spożytych trunków;)
A za rok na szczęście będzie nowy kalendarz, więc nic straconego.
Pozdrawiam serdecznie:)

agnieshka użytkownik agnieshka(wpisów:405) dodano 06.11.2011 22:25

A ja widze duchy na Twoich zdjeciach (2, 23, 24, 25...) i Manhattan wiedenski na 17,18. Impresje wiedenskie sie podobaja, sa dopracoewane do perfekcji. A powiedz ilez trzeba stac w nocy i marznac, zeby duch sie pokazal? ile czasu go naswietlasz?:)

romana użytkownik romana(wpisów:5222) dodano 06.11.2011 19:40

Watcher - między innymi rafineria też bardzo mi się podoba. Nie miałabym nic przeciwko niej w kalendarzu :)

deszcz użytkownik deszcz(wpisów:2891) dodano 06.11.2011 19:37

... gratuluje. Pozdrawiam serdecznie. Po imprezach " Polonezowych ", jeszcze ciekawiej wyglądają ludzie ....

dispar użytkownik dispar(wpisów:5297) dodano 06.11.2011 19:00

Rafineria -miodzio. 15,18 i 22 też fajne.
Podobało się chociaż jeszcze nic nie wypiłem. Muszę spróbować jeszcze raz, tym razem po spożyciu.
Pozdrawiam.

kordula157 użytkownik kordula157(wpisów:5756) dodano 06.11.2011 18:10

Nocą rzeczywiście wszystko wyglada lepiej. Myśle, ze Wiedeń to i ladny w dzień.
Ale Ty lubisz nocne wędrowanie i nocne zdjecia to Twoja specjalność:))
Pozdrawiam:))

watcher użytkownik watcher(wpisów:1927) dodano 06.11.2011 17:38

Dispar13: ano wszedzie trza uwazac coby w klapacza nie zarobic.
Grace: o tych swiecach tez slyszalem.
Romana: chcialabys rafinerie w kalendarzu ?
Magdalena: z tym Belwederem to oczywiscie klamstwo taktyczne bylo, on prawie zawsze dobrze wyglada.
Pipol: wtedy jak sie poznawaliscie to polszczyzna do niego gadales.
Mgfoto: czasem sa tu takie teczowe parady , wtedy jest jeszcze barwniej :)
Dziekuje Wam.

mgfoto użytkownik mgfoto(wpisów:6125) dodano 06.11.2011 17:25

Ale kolorowo! 15 i 18 jak dla mnie naj :) Pozdrawiam

pipol użytkownik pipol(wpisów:8861) dodano 06.11.2011 17:00

kolesia z foto 4 (Dickhead'a) znam ;)))))

magdalena użytkownik magdalena(wpisów:3648) dodano 06.11.2011 16:51

Pięknie:-) 18 i 28 ulubione. Nie zgadzam się, że Belvedere w południe to nic szczególnego. Na 10 w "Impresjach WIEDENskich" pokazałeś go tak, że te foty nie są w stanie pobić tamtej. Pozdrawiam:-)

romana użytkownik romana(wpisów:5222) dodano 06.11.2011 16:40

Rzeczywiście nocny Wiedeń robi wrażenie. Przepiękne foty. Szkoda, że nie wystawiłeś wcześniej tej galeryjki bo byłoby co wybierać do kalendarza :)))
Pozdrawiam

grace użytkownik grace(wpisów:3357) dodano 06.11.2011 15:45

Przy blasku swiec kobieta wyglada lepiej, Twoje nocne wedrowanie z pewnoscia dodaje urody miastu. Wspaniale, doskonale techniczne kadry, bardzo mi sie Twoj nocny Wieden podoba. pozdrawiam:))

dispar13 użytkownik dispar13(wpisów:136) dodano 06.11.2011 15:40

no rafineria mayoness :-)))... a ja się zastanawiam, jak tu nocą swoją "wieś" zrobić, coby np. w kłapacz nie zarobić ;-)))
pzdr

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować. Jeśli nie jesteś członkiem społeczności, przyłącz się!