Nasz  szlak  zaczął  się  w  Wiśle  Czernej  gdzie  zostawiliśmy   samochód  Jeszcze  tutaj  myśleliśmy  że  telewizje  kłamią  -jak  to  było  za  komuny Modne  stały  się  we  Wiśle  imprezy  integracyjne  -  z  obowiązkowym    kuligiem  ,ogniskiem  w  specjalnych  chatach Ostatnie  spojrzenie   czy  pługi  nie  zasypią  nam  samochodu Nieskazitelny  śnieg... dopiero  co  spadł I  to  od  razu  w  takiej  ilości  -jakby  stwórca  miał  plan  wykonania  opadów  śniegu....
Jak  nie  posypał  w  nim  wcześniej   to  teraz  musiał  nadrobić No  i  trzeba  przyznać  że  skutecznie  nadrabia
Nie  wiem  jak  tam  doszli  -droga  do  chatki  była  zasypana -ale  z  komina  unosił  się  dym Z  tej  toalety   nie  korzystał   chyba  dzisiaj  nikt
Szło  się  coraz  wolniej
Mimo  że    tym  razem  góry  pokonały   nas  -nie  doszliśmy  na  Baranią Dzień  uważamy  za  naprawdę  udany

Wisła - muzeum.
Wisła
1pix użytkownik jo_ta odległość 2 km 1pix

skuza użytkownik skuza(wpisów:4121) dodano 12.02.2012 16:19

Tak dużo śniegu dawno nie widziałam,zaciekawiły mnie te imprezy integracyjne,w Niemczech trochę inaczej się cudzoziemców integruje,nikt im urlopu nie funduje,sami muszą się zintegrować:)))Ostatnio byłam w tych miejscach w 1982 r.i tez było tyle śniegu,a jaka frajda:)))Pozdrawiam:)))

mirak użytkownik mirak(wpisów:269) dodano 01.02.2012 13:49

Patrząc na długość sopli to minęliśmy się o jakieś 2 tygodnie. My brnęliśmy po pierwszych opadach. Niestety brak było błękitnego nieba. A z rowerkiem wepchałem się na Baranią w kwietniu i też jeszcze sporo śniegu leżało.

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1176) dodano 01.02.2012 09:59

Magdar -ciękuję za wizytkę i komentarz - pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku Beskidu Śląskiego.

magdar użytkownik magdar(wpisów:3155) dodano 29.01.2012 18:30

Bajkowe widoki :) Byłam tam parę lat temu latem :) Pozdrawiam :)

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1176) dodano 26.01.2012 04:21

mirak - jest nas trochę w Obieżyświacie miłośników gór ( także zimowych ) Wpatruję się w Twój awatar ( ciekawy-miło się zrobiło że zrobiony w masywie Baraniej ) i tak myślę że chyba się rozmineliśmy czasowo - mineło nas parę osób na biegówkach - jedna z rakietami snieżnymi .Dziękuję za komentarz i wizytę.Pozdrawiam

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1176) dodano 26.01.2012 04:11

satan - w Beskidzie Śląskim znajdziesz trochę naprawdę ładnych szlaków -tak że nie omijaj ich - baza turystyczna nie najgorsza.Jest w czym wybierać.Pozdrawiam

mirak użytkownik mirak(wpisów:269) dodano 25.01.2012 14:19

Przy okazji mój avatar to fotka zrobiona w drodze na Baranią właśnie w 2010.

mirak użytkownik mirak(wpisów:269) dodano 25.01.2012 14:17

Byłem pod Baranią kilka dni temu. Być może nawet minęliśmy się gdzieś na szlakach. Na sam szczyt nie wchodziliśmy. Uznaliśmy to za nierozsądne. Nie znaczy, że posądzam cię o jakieś szaleństwo. Gdybym był sam pewnie bym ruszył od schroniska dalej. W podobnej scenerii zdobyliśmy Stożek i łatwo nie było. Może takie wyczyny są trochę zwariowane, ale czasem warto podjąć jakieś ryzyko. Z opisu wynika, że wiedziałeś kiedy należy się wycofać, a to moim zdaniem duża umiejętność i nie jesteś materiałem na bohatera relacji TV z akcji GOPR. A zima w górach jest przepiękna.

satan użytkownik satan(wpisów:3033) dodano 25.01.2012 14:05

Dobra wycieczka, choć Beskid Śląski mnie jak na razie skutecznie odstrasza i jeszcze moja stopa tam odcisku nie odbiła ;-) Nie ma powodów do zmartwień, gór się nie zalicza, byliście w drodze, ona jest celem, to najważniejsze...a Barania jeszcze Was puści ;-)

Galeria wprowadza mnie w dobry klimat, bo ja uwielbiam zimę i już odliczam dni do urlopu zimowego...oczywiście w polskich górkach...jeszcze tylko 4 dni!!

romana użytkownik romana(wpisów:5222) dodano 25.01.2012 14:00

Szlak wzdłuż Czarnej Wisełki lubię najbardziej :)

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1176) dodano 25.01.2012 13:44

anikm , romano - zimą masyw Baraniej jest naprawdę śliczny -za bardzo spod śniegu nie przebiła się Czarna Wisełka -ale zewsząd słychać było jej szum- co dodatkowo dodawało szlaku uroku.Pozdrawiam

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1176) dodano 25.01.2012 13:42

elise - miło mi słyszeć od Ciebie takie słowa - zobacz co w tych górach jest , że takich widoków nie zapominamy.Dziękuję za odwiedziny w tej galerii.Pozdrawiam

romana użytkownik romana(wpisów:5222) dodano 25.01.2012 13:23

Wiele razy byłam na Baraniej wiosną i latem ale nigdy zimą. Zawsze jednak mnie ciekawiło jak tam jest zimą. A teraz już wiem, dzięki Tobie :))))))
Jednym słowem super widoczki. Muszę się też któregoś dnia wybrać w Beskidy, w końcu daleko nie mam.

anikm użytkownik anikm(wpisów:4509) dodano 24.01.2012 21:29

Na Baranią Górę wchodziłam tylko w letniej scenerii, więc fajnie było zobaczyć fragment trasy w zimowej szacie.
Do tego jaki piękny śnieg, dawno takiej zimy nie widziałam.

elise użytkownik elise(wpisów:928) dodano 23.01.2012 16:32

Wielki podziw dla pasji wędrowania. Za czasów mojego studiowania (30 lat temu) wybrałam się z kolegami na Barania Gore aby zobaczyć skąd wypływa Wisła.Warunki podobne jak na Twoich zdjęciach. Źródła Wisły nie zobaczyłam, dobrze ze przeżyłam wyprawę. Pozdrawiam

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1176) dodano 23.01.2012 13:11

magg - chyba wyczułeś w tych paru zdań wstępu jak i komentarzy do zdjęć trochę autoironii - ale jednocześnie wytłumaczyłem swoją motywację - na pewno nie należała do nich chęć sprawdzenia się w ryzykownej sytuacji - jak widzisz zdjęcia do tej galerii powstały na granicy lasów - więc ryzyko lawin które w Beskidzie Śląskim są rzadkością jeszcze uległoby zmiejszeniu .

Na pewno masz rację - i nie chcę z tym polemizować . Ale jest druga strona tego medalu - to czarna propaganda która stała się newsem mediów elektronicznych oraz lobbowanie za wprowadzeniem powszechnych ubezpieczeń dla turystów które trwa od paru lat -jak w Słowacji -od paru lat trwa dyskusja kto ma płacić na GOPR, TOPR, WOPR - państwo czyli my podatnicy nie mają na to ochoty - to niech powstaną powszechne ubezpieczenia- przy dużym ruchu turystycznym oraz sportów zimowych jest to duży pieniądz ....

A tych wypadków wbrew pozorom nie ma tak dużo -ale ubezpieczalnie bedą mieć kasę...Dziękuję za komentarz ,pozdrawiam

magg użytkownik magg(wpisów:423) dodano 23.01.2012 12:45

Agra, ludzie pchają się w takich warunkach w góry ,udając bohaterów a później błagają o pomoc bo nie mogą zejść.
Pół biedy ,że ryzykują własnym życiem, ale ratownicy idący im z pomocą czasem przez nich giną.
Tak było kilkanaście lat temu z Markiem Łabunowiczem(muzykiem grupy" Kapela")ratownikiem GOPR i Bartłomiejem Olszańskim.
Uczestnicząc w akcji ratowniczej zginęli pod lawiną.

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1176) dodano 23.01.2012 11:44

mgfoto ,surykatka ,dispar , pipol -dziękuję za wizytkę w tej galerii i komentarze .Pozdrawiam

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1176) dodano 23.01.2012 11:42

grace - na brak śniegu w ten weekend nikt w Beskidach nie mógł narzekać - dla tych widoków warto było pokonać wszystkie trudności .Pozdrawiam

pipol użytkownik pipol(wpisów:8796) dodano 23.01.2012 11:40

i tak właśnie powinna wygladać zima !!!!

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1176) dodano 23.01.2012 11:39

annuus80 - nie wiem czy zwyciężył zdrowy rozsądek - czy brak kondycji fizycznej pokonywaniu szlaku w zapadającym się śniegu ?

Wiesz w obecnych czasach jakoś nie ważne jak się o tobie mówi ( czy dobrze czy źle ) -ważne aby być obecnym w mediach , być może że nie usłyszałaś jak mnie ratowano to jest że szkodą dla mnie ? .Dziękuję za komentarz ,pozdrawiam

grace użytkownik grace(wpisów:3357) dodano 23.01.2012 02:53

Nareszcie widze na OS sniegu pod dostatkiem:) Wspaniala wyprawa, te nietkniete ludzka stopa drogi i czapy na chatce - po protu pieknie:) Pozdrawiam:)

mgfoto użytkownik mgfoto(wpisów:6108) dodano 23.01.2012 01:11

U mnie też za oknem żałosne resztki i chlapa. Fajnie Was poniosło :) Pozdrawiam

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:7038) dodano 23.01.2012 00:18

Nieźle tam z tym śniegiem :-) U mnie już stopniał. I dodatku deszcz dzisiaj padał.
Fajna wycieczka :-) pozdrawiam :-)

annuus80 użytkownik annuus80(wpisów:1361) dodano 23.01.2012 00:16

Agra, miałeś malownicze widoki.
Ale cieszę się, że Twój rozsądek zwyciężył i nie musieliśmy słuchać relacji z ratowania Cię z opresji:)

annuus80 użytkownik annuus80(wpisów:1361) dodano 23.01.2012 00:15

Dispar, tutaj mógłbyś zrealizować swój plan zimowego spływu z noclegiem w śniegu. Tylko strumień trochę nie kajakowy;)

dispar użytkownik dispar(wpisów:5295) dodano 23.01.2012 00:08

Fajna zima.
Oglądając relacje telewizyjne, też mi się marzyła taka zimowa wycieczka.