Zapraszam na znane pod zakopiańskie szlaki Nie wszyscy mogą czy też chcą chodzić po wyższych partiach gór, oni też znajdą w okolicach Zakopanego malownicze widoki, choćby takie: okolice Kuźnic okolica piękna, lecz tłumy ją przemierzające powodują że zaglądam tu przelotem albo bardzo wcześnie rano albo wieczorem zciągając  do schroniska na nocleg...unikam tego miejsca również dlatego że widok spoconych szkap ciągnących rosłe wrzaskliwe schaby zawsze podnosił mi ciśnienie Doliną Białego wzdłuż Białego Potoku którego szum budził nas i usypiał co dnia, (chętnym służę adresem noclegów) wiedzie żółty szlak który łączy się ze Ścieżką nad Reglami dojdzie się do Sarniej Skałki Jak widać jest to popularny szlak licznie odwiedzany przez turystów
Widok z Sarniej Skałki(1377m n.p.m.) jest całkiem przyjemny, Zakopane w pełnej krasie z jednej strony zaś po drugiej... ... waszmość Giewont doskonale widoczny, i na wyciągnięcie ręki Dawniej Sarnią Skałę nazywano Małą Świnicą i była ona intensywnie eksplorowana przez poszukiwaczy skarbów (na skałach zachowały się do tej pory wyryte przez nich znaki). wejście na Sarnią Skałę nie jest zbyt męczące,różnica poziomów wynosi około 500 m pomiędzy Sarnią a doliną Strążyską
Będąc w Zakopanem wpadliśmy na super pomysł by po noclegu na Kondratowej Hali zobaczyć wschód słońca nad Giewontem. Niestety trochę się spóźniliśmy...jak zwykle przez mój upór. ...na Kondratowej hali nie było miejsc,i musieliśmy nocować na Kalatówkach i straciliśmy prawie godzinę na marsz po ciemku przez las, oczywiście wariatuńcie bez latarek:) towarzyszyły nam porykiwania jeleni które  moja wyobraźnia ubrała w niedźwiedzie skóry, to prawda o tych oczach strachu... plan był następujący:zielonym szlakiem przez dolinę Kondratową w stronę Kondrackiej Kopy (2005m) Małołączniak, Krzesanicę i Ciemniak i zejście czerwonym szlakiem w kierunku Kir Za jakie grzechy bez śniadania i na dokładkę bez porannej kawy, takie myśli oprócz euforii też mi czasami towarzyszą Czerwone Wierchy budziły się ze snu a my dreptaliśmy wzdłuż Giewontu
Uroda Czerwonych Wierchów zawsze robi na mnie wrażenie, był kiedyś pomysł by na Ciemniak poprowadzić kolejkę górską, na całe szczęście upadł i tak szlak jest coraz bardziej zniszczony i dosłownie rozdeptany a świstak ciągle zawija ...
tak jak już wspominałam na OŚ, kozice cierpliwie czekają na Czerwonych Wierchach nie tylko my podziwiliśmy panoramę Tatr i Zakopane u stóp i ostatnia propozycja, z Doliny Chochołowskie na Trzydniowański Wierch, my wpierw jeszcze polecieliśmy do schroniska na polanie Chochołowskiej by spędzić leniwie dzień łapiąc opaleniznę, ale nuuuda wygoniła z powrotem na szlak w zasadzie unikam robienia zdjęć przygodnym ludziom, ale ten pan tak wdzięcznie się uśmiechał
Dolina Chochołowska, najdłuższa i największa dolina i jeszcze jedną zaletę posiada jest jedyna do której można wejść z psem, chociaż miałam przyjemność spotkać pewnego Fafika na Giewoncie i ciągnąć się z nim na dół, bo okazało się że hm bezpański? w Dolinie Chochołowskiej kręcono scenę kuligu w filmie Potop, również tu  przystojny młody Perepeczko dzielnie janosikował Początek szlaku na Trzydniowiański Wierch wiedzie tzw szlakiem papieskim, udekorowanym przez turystów kamienieniami  ułożonymi w kształcie krzyży różnej wielkości, bo ja wiem może dekoracyjnie to wygląda
Tatry Zachodnie jakże się różniące od pozostałych partii Tatr... ...pod względem sylwetek szczytów... ...pod względem barw i minerałów tworzących góry i koniec wędrówki

nasza droga na Giewont
1pix użytkownik kabaczek odległość 0 km 1pix
ze samiuśkich Tater. . .
1pix użytkownik imod odległość 0 km 1pix

brego użytkownik brego(wpisów:132) - Użytkownik usunięty. dodano 16.02.2014 00:07

... kolejna świetna tatrzańska galeria :)))
... extra opisy :)))

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6692) dodano 27.06.2013 19:56

Ja jeszcze nie byłam na Czerwonych Wierchach, jakoś nigdy się nie złożyło, ale zamierzam to nadrobić jeszcze w tym roku:) Fajne 16 i 19:)

pablo87 użytkownik pablo87(wpisów:561) dodano 16.06.2013 12:24

Pikne te góry nasze. Pozdrawiam

anek11 użytkownik anek11(wpisów:2735) dodano 16.06.2013 08:29

Jasne że miło powspominać i miło pomyśleć że jeszcze nie jedna okazja będzie by przejść się szlakiem. Marcin i Pawel pozdrawiam

paweller75 użytkownik paweller75(wpisów:7220) dodano 16.06.2013 01:36

Czerwone Wierchy na 19 fajnie wyszły, miło było powspominać:)

marcin1980 użytkownik marcin1980(wpisów:1971) dodano 15.06.2013 21:06

dzięki za przypomnienie szlaków, po których się chodziło nie raz i jeszcze pewnie się je przejdzie. Piękne widoki.

anek11 użytkownik anek11(wpisów:2735) dodano 15.06.2013 11:44

Popekpawel dziękuję za odwidziny, to nie ja pokazałam to słoneczna pogoda;) wiesz jak jest gdy w górach pada i pada;) Pozdrawiam

popekpawel użytkownik popekpawel(wpisów:3615) dodano 15.06.2013 09:46

Bardzo ładnie pokazałaś tę część Tatr. Przyjemnie się oglądało.

anek11 użytkownik anek11(wpisów:2735) dodano 15.06.2013 09:24

Magdaleno widoki działają równie pobudzająco jak kawa poranna, w zanadrzu był termos i kanapki więc i śniadanko na świeżym powietrzu było, takie posiłki i wspomnienia nie mają ceny :) Pozdrawiam

magdalena użytkownik magdalena(wpisów:3650) dodano 15.06.2013 08:26

Dla widoku z 19 spokojnie mogłabym zrezygnować ze śniadania. Kawy jednak bym nie odpuściła.
Pozdrawiam:-)

anek11 użytkownik anek11(wpisów:2735) dodano 14.06.2013 17:48

Gimper właśnie z myślą o Tobie wrzuciłam je tu.:) inne galeria z Tatr moje i innych użytkowników też może podsuną pomysł, chociaż widzę trasę już masz zaplanowaną. Pozdrawiam

gimper użytkownik gimper(wpisów:681) dodano 14.06.2013 17:14

Bardzo podobała mi się ta wędrówka i mam nadzieje że jeszcze w tym roku będę miał podobne foty