Do Zakopanego przyjechaliśmy  tak jak  wielu Polaków   bo tradycyjnie kilka  dni  wolnego z którymi  trzeba coś zrobić Pogoda  niestety nas  nie rozpieszczała całe  szczęście że w hotelu  w którym  spaliśmy było całkiem  sporo atrakcji  wodnych To  miejsce wszystkim dobrze  znane.  Zrobiliśmy wypad  do Zakopanego a  tu  ciągle  pada postanowiliśmy przeczekać w tej  zacnej Karczmie  która  jako pierwsza  wita  na Krupówkach Po bardzo  obfitym posiłku pogoda  ciągle  się nie poprawiała , załadowaliśmy  się do  samochodu i postanowiliśmy wracać  do hotelu, tam czekają  nas  też mokre  atrakcje. Przy  wyjeździe z   samej miejscowości trochę się rozpogodziło. Zrobiłem  więc nawrotkę  na Orlenie  i postanowiliśmy  poszwendać  się po okolicznych  ulicach. Wybór padł  na  stary  cmentarz Pogoda ciągle  była  marna więc  aparat wyciągałem bardzo  niechętnie  choć  miejsce to  warte  jest  oddzielnej  galerii, każdy  grób inny i bardzo  ciekawy, jest klimat
Sporo  znanych  nazwisk I  różne  techniki widać tu  pracę  mistrzów obróbki  drewna, kamienia jak i  metalu Następnego  dnia  grubo przed śniadaniem postanowiłem zdobyc  jakiś  zamek wybór padł na  Niedzicę , jadę Pogoda  zapowiadała  się świetna, ładne  chmurki ja  jadę i podziwiam a moi towarzysze smacznie śpią Sam  zamek prezentuje  się okazale  na tle zbiornika  wody i ładnych  chmurek Wszystko jest jeszcze pozamykane, ochroniarz  wpuścił  mnie  na  chwile  na  zaporę bym  kilka  fotek  zrobił
Widok na  to  co  zostało  z  zamku  Czorsztyńskiego Minęło kilka  minut i niebo  bardzo  się zmieniło te bardzo  fotogeniczne  chmurki  podobno  zwiastują  zmianę pogody  na  gorszą Nikt  mi  nie przeszkadza  i nie pogania  jeszcze  kilka fotek Widok  w  drodze powrotnej  do  hotelu
Dzień następny,  w planie  mamy Kasprowy bilety  kupione przez Internet  na  godzinę 11. Jesteśmy  sporo przed  czasem,  co  robić statyw i  do  roboty Humory  mamy świetne  widząc  prawdziwe  tłumy  do kolejki i słysząc że  do  godziny  14  wszystkie  bilety są wyprzedane
Już na  dole  wiedzieliśmy jaka będzie pogoda  na  Kasprowym  ale  dla poprawienia  humoru  dzieciom  obiecałem że  na  Dzień Dziecka  będą mogli ulepić bałwana Obietnicy dotrzymałem  ale  humory  wcale  się nie poprawiły Kilka  fotek i  zbieramy się Mały  zdobywca Oczywiście na  dole  pogoda  była  piękna  postanowiliśmy  więc  przegrupować  się na Gubałówkę Moje towarzystwo(  dwie rodziny) postanowiło   zaliczyć obiadek z  widokiem  na  Tatry z  małym  co  nie co  a ja  jako  kierowca robiłem  to  co  wolę  do  piwka
Nasze pociechy  moja  ta młodsza o  rok czyli  ta wyższa Widok z  hotelowego  okna Następnego  dnia  miało  nie padać , postanowiłem  zawieść  całe towarzystwo  do Niedzicy
Zwiedziliśmy  cały  zamek, tło był straszny a niebo  bardzo  zachmurzone Wnętrze  zamku
Mimo  nie  najlepszej pogody  wyjazd  uważam  za  udany i jak  dobrze  pójdzie  jeszcze  w tym  roku pokażę  wam kilka  fotek z tych pięknych gór. Zapraszam

Dom Ludowy w Bukowinie Tatrzańskiej. Karnawał góralski.
1pix użytkownik zbik odległość 0 km 1pix
Hajda:)
1pix użytkownik anek11 odległość 0 km 1pix
Idziemy na Starorobociański Wierch
1pix użytkownik marcowadziewczyna odległość 1 km 1pix
Bieganie po Podhalu ; )
1pix użytkownik pipol odległość 1 km 1pix
Bukowina Tatrzańska - dwa kościoły.
1pix użytkownik zbik odległość 1 km 1pix
Tatrzańskie lody dla ochłody
1pix użytkownik anek11 odległość 2 km 1pix

popekpawel użytkownik popekpawel(wpisów:3654) dodano 06.07.2013 11:14

Wypad miałeś całkiem udany. Nie narzekaj:) Niektóre foty bardzo sympatyczne. Byłem wczoraj w Zakopcu w sprawach zawodowych i przeraziła mnie ilość turystów. Dawno nie widziałem takich tłumów na Krupówkach. Jednak eolę to miasto w październiku.

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4843) dodano 06.07.2013 10:52

Bardzo fajne kadry a i wyprawa się udała :)

halszka użytkownik halszka(wpisów:2671) dodano 06.07.2013 08:37

Gimper,gratuluję udanej wyprawy i pięknych fotek,zwłaszcza tych panoramicznych:)Fajnie,że zajrzałeś w Pieniny:))

mgfoto użytkownik mgfoto(wpisów:6141) dodano 06.07.2013 08:06

Fotki wyszły fajnie z tym bałaganem na niebie. Nie ma to jak statyw nad potokiem i szumiące widoczki :) 21 i 42 ciekawie.
A na pogodę na górze za bardzo bym nie narzekała... Parę lat temu w połowie lipca wysiadłam w Zakopcu z pociągu... śnieg ciapał z nieba, dookoła było szaro-buro a pod nogami biało i minus 3. Na szczęście na drugi dzień Matka Natura się opamiętała ;) Ale góry to góry i warto o tym pamiętać szczególnie jak się rusza na szlak. Pozdrawiam :)

pipol użytkownik pipol(wpisów:9078) dodano 06.07.2013 05:23

Gimper, do Nidzicy jechałeś bryczką czy bryką ? ;) Ten widok z Gubałówki to był chyba w piątek. Wtedy wszędzie były chmury , tylko Giewont i reszta w słońcu .pozdrawiam

afrodyta użytkownik afrodyta(wpisów:4225) dodano 05.07.2013 23:31

Na zdj.3 oczywiście "GAZDOWO KUŹNIA"
Bardzo fajna przekrojowa galeria. Zdjęcia tzw.widokowe-Super. Pogodę mieliście całkiem niezłą, poza tym majowym śniegiem na Kasprowym.

sniezka użytkownik sniezka(wpisów:3431) dodano 05.07.2013 22:37

No nieźle, momentami z pogodą hardkorowo:) Dałbyś z jedną fotkę z zapory w Niedzicy, taką z malowidłem 3d:)
A tak w ogóle to mogliście się z pipolem umówic na jakieś wspólne zwiedzanie knajp;)

tereza użytkownik tereza(wpisów:3909) dodano 05.07.2013 21:22

Sympatyczna galeria.Fotki z chmurkami podobające.Pozdrawiam:)

przemyslaw użytkownik przemyslaw(wpisów:6336) dodano 05.07.2013 21:06

Nie przesadzasz z tą pogodą? Sądząc po efektach, chyba wcale nie było tak źle. Co mnie tylko zaskoczyło, to aż tyle śniegu na Kasprowym: byłem w tym samym +/- czasie w Karpatach Południowych, znacznie wyżej, ale tyle śniegu nie widziałem. Pozdrawiam!

PS: te charakterystyczne kłaczkowate chmurki od zmiany pogody, to "cirrusy", chmury wysokiego piętra. Rzeczywiście, to pierwsze zwiastuny, że coś się szykuje w niedalekiej przyszłości

satan użytkownik satan(wpisów:3267) dodano 05.07.2013 17:56

Mimo pogody, to fotki fajnie, zwłaszcza te z chmurami "od złej pogody" ;-) Foto nr 4 - już widziałem podobne ujęcie, bardzo mi się spodobało i postanowiłem, że jak będę na Pęksowym Brzysku, to też takie ustrzelę ;-)

Minusem galerii jest cała masa fotek z jednego miejsca /Gubałówka/ oraz zamki pienińskie /brak korelacji z Zakopcem/, ale ta ostatnia dygresja to w sumie szczegół /syndrom upierdliwca/.

Jeżeli mnie wzrok i przypuszczenia nie mylą, to z okna hotelu /foto 41/ mieliście całkiem, całkiem widoczek na Gerlach ;-)