Fajnie byłoby zostać dłużej w tym malowniczym miasteczku, ale niestety miałyśmy tylko kilka godzin... Oczywiście gdybyśmy wstały o 4.30 i pojechały pociągiem o 5.47 z Riomaggiore do Santa Margherita Ligure tego czasu mogłybyśmy mieć całe 90 minut więcej;) Ale my jako, że byłyśmy na wakacjach, postanowiłyśmy jednogłośnie, tego dnia się wylegiwać do 6.00 i jechać pociągiem o 7.21:) A co:) Wstawać rano, oj nie lubię bardzo, ale potem trochę żałowałam jednak, no ale może jeszcze kiedyś tam wrócę:) Do samego Portofino pociąg nie dojeżdża. Trzeba się dostać do Santa Margherita Ligure, a to już żaden problem, jako że miejscowość ta leży na trasie pociągów Genua - La Spezia. Z Santa Margherita Ligure do Portofino można pojechać autobusem za 1,50 EUR w jedną stronę (3 EUR w dwie strony), albo popłynąć statkiem za 6 EUR w jedną stronę (9 EUR w dwie strony).
Tu znowu głosowanie i pada na mały, zatłoczony autobus. Bez sensu było kupować bilety;) Zwiedzamy miasteczko oczywiście z plecakami na plecach... Jest jakieś 40 stopni i 10 kg na plecach... luzik;) Znaczy bardziej szukamy plaży, żeby zostawić te plecaki na plaży z jedną koleżanką, która miała już w d... zwiedzanie i chciała tylko leżeć i pływać;) Wcale jej się nie dziwię jak już znalazłyśmy plażę, też chciałam zostać... Na szczęście długo nie szukałyśmy, to pierwsza plaża na trasie z Portofino w stronę Santa Margherita Ligure, do tego mała, kameralna, cicha, spokojna. No bajka:)
Zostawiamy plecaki, zajmujemy miejscówki, o 11.00 jeszcze tłumów nie ma na plaży, a przynajmniej na tej plaży. Chyba jakaś mało popularna, bo na innych były już dzikie tłumy;) Jest pięknie, wcale nie ciągnie mnie aby iść oglądać ten zamek, no ale trzeba zobaczyć miasteczko z góry i zrobić jakieś foty na OŚ;) Zostawiamy nasze jachty i lecimy na miasteczko. Bez plecaków:) Ale i tak nie mam siły. Myślę tylko o tym, żeby jak najszybciej tam dojść i wrócić. Dałyśmy sobie godzinę na ten spacer;) Portofino jest malutką miejscowością wypoczynkową. Piękną, ekskluzywną. Bardzo znaną i bardzo drogą. Nie mam pojęcia ile kosztuje tam nocleg czy obiad w restauracji.
Plaża była za darmo, a lody pyszne zresztą, kosztowały tyle co w innych miejscowościach na wybrzeżu. Zostawiamy za sobą miasteczko i idziemy w stronę zamku. Castello Brown, wybudowany w XVI wieku znajduje się nad miasteczkiem. Nie jest lekko w tym upale, ale za to widoki... ...rekompensują wszystko. Dobra ten mały trud;) W drodze do zamku znajduje się kościół i spory placyk, z którego można sobie popatrzeć co jest po drugiej stronie tego małego półwyspu. Wybrzeże klifowe oczywiście.
Kościół San Giorgio, wzniesiony w miejscu sanktuarium wybudowanego przez rzymskich żołnierzy. Niedaleko małego portu znajduje się Piazzetta, czyli mały placyk z eleganckimi kafejkami oraz restauracjami. Castello Brown i dwie sosny. Nie chcemy wchodzić do środka, więc oglądamy trochę z zewnątrz. Widoki niczego sobie.
Ogród. W 1867 roku opuszczony zamek został przekształcony w willę, którą w 1961 roku sprzedano miastu Portofino. Portofino było małą rybacką wioską założoną przez Rzymian. Dziś uważane jest za jedno z najbardziej ekskluzywnych miejsc wypoczynkowych na Półwyspie Apenińskim. Lekko kiczowate ozdoby w parku przy porcie. Z zamku można iść jeszcze do latarni, ale nam się już nie chce. Marzymy tylko o plaży, a raczej o wodzie, do której zaraz wskoczymy;)
Portofino dla wielu jest symbolem luksusu. Przyjeżdżają tutaj gwiazdy filmowe, bogaci przedsiębiorcy oraz śmietanka towarzyska z całego świata. Nie spotkałyśmy niestety George'a Clooney'a, na co bardzo liczyłyśmy;) Portofino to piękne miejsce położone na skalistym cyplu, między błękitem morza a zielenią klifów. Wiadomo, że musiałyśmy tu przyjechać:) Czas niestety nieubłaganie mijał i nasze całe 2 godziny na tej pięknej, malutkiej plaży minęły mega szybko. Koleżanka miała 3 godziny, no ale nie chciała iść na zamek. Jezu, jak dobrze, że ona została z tymi plecakami;)
Było cudownie:):):) Czekamy sobie na autobus, który przyjeżdża, ale się nie zatrzymuje... taaa... nie ma miejsca. No to mały stresik, bo przecież z Santa Margherita Ligure mamy pociąg do Mediolanu za niecałą godzinę. A stamtąd już tylko busem na lotnisko w Bergamo. Potem samolot do Krakowa, bo po co lecieć do Gdańska?;) I jeszcze tylko polskim busem do Gdańska 10 godzin i znowu w domu;) Autobus przyjechał zaraz następny, dodatkowy kursik, ale za to pociąg się spóźnił ponad godzinę... Ale zdążyłyśmy na samolot:)
Dziękuję:)

Włochy-włoskie klimaty cz.II
1pix użytkownik tereza odległość 1 km 1pix

irena2005n użytkownik irena2005n(wpisów:3055) dodano 15.03.2014 15:44

i nie dziwię się....choć byłam tam kilka minut....i nawet nie zdążyłam cyknąć foteczki....to bardzo mi się podobało i bardzo...bardzo ...chciałabym tam powrócić...

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 14.03.2014 15:41

Irena dzięki:) Mi też to miasteczko przypadło do gustu, mimo wcześniejszych obiekcji;)

irena2005n użytkownik irena2005n(wpisów:3055) dodano 14.03.2014 14:07

niesamowicie urokliwe miejsce...i pięknie pokazane...moim zdaniem...i cóż...pozdrawiam serdecznie...

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 07.09.2013 12:36

Dispar ja jednak myślę, że życia mi nie starczy nawet na połowę świata, ale staram się jak mogę;) Gdyby nie ograniczenia urlopowe podróżowałabym na pewno więcej:)
Ja też obawiałam się tego miasteczko, że jest przereklamowane, ale dziewczyny cisnęły, i bardzo dobrze, bo okazało się mega piękne i malowniczo położone, do tego z fajnymi, kameralnymi plażami:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 07.09.2013 12:34

Andred dzięki za odwiedziny:) Myślę, że to miasteczko dużo przyjemniej by się zwiedzało przy troszkę niższej temperaturze, ale i tak było pięknie:)
A mi się różnie kojarzyło, ale teraz już tylko dobrze, jak zobaczyłam na własne oczy:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 27.08.2013 16:08

Deszczu dziękuję Ci bardzo:) Miło, że zajrzałeś do tej wakacyjnej galerii:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 27.08.2013 16:07

Zibid wierzę Ci, ja też umierałam, to była masakra, w takiej temperaturze nie da się zwiedzać, bo człowiek myśli, przynajmniej ja tylko o tym, żeby napić się zimnego piwa i wskoczyć do morza;) Ale poza sezonem myślę, że warto tam pojechać:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 27.08.2013 16:06

Magdalena mnie też jakoś nie ciągnęło do Portofino, ale skoro już byłam tak blisko to głupio było tam nie zajrzeć, zwłaszcza że 2 koleżanki miały ciśnienie na to miasteczko;) I cieszę się teraz, że tam pojechałam, bo okazało się że tam nie jest tak źle, co więcej jest tam bardzo ładnie:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 27.08.2013 16:04

Marcowa dziękuję bardzo:)
Fajnie, że się podobało:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 27.08.2013 16:03

Anek po prostu akurat w tym miesiącu mi się tak porobiło;) Ale później przez ostatnie 3 miesiące roku już będzie bieda -> żadnych wyjazdów, no może jeden malutki;)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 27.08.2013 16:02

Magdar dzięki za odwiedziny:)

dispar użytkownik dispar(wpisów:5393) dodano 25.08.2013 07:47

W takim tempie, to pewnie zdążysz zobaczyć nie tylko wszystko na Ziemi, ale i na paru sąsiednich planetach.
Byłem w zeszłym roku blisko, ale trochę przestraszyłem się tego blichtru.
Tymczasem to całkiem sympatyczne miejsce.

andred użytkownik andred(wpisów:4780) dodano 24.08.2013 18:37

Nigdy w Portofino nie byłem ale zawsze dobrze mi się kojarzyło.....pewnie dzięki piosence o której w komentarzach była już tutaj mowa.
Teraz dopiero poznałem Portofino nieco dokładniej dzięki Twojej przyjemnej galerii.

deszcz użytkownik deszcz(wpisów:2891) dodano 24.08.2013 14:00

...lubię Twoje opowiadania, ale to już wiesz ... " mega, no bajka i luz "...pozdrawiam serdecznie.

zibid użytkownik zibid(wpisów:2270) dodano 24.08.2013 13:16

nola - przy 40 st to ja .... umieram - nie dla mnie to .......... Toskanii 3 lata temu przy 38 st odpływaliśmy

mieścina do zobaczenia - mam ją w planach

Pozdr

marcowadziewczyna użytkownik marcowadziewczyna(wpisów:1527) dodano 24.08.2013 11:58

Świetna relacja napisana obrazem i słowem ,hmmm mogę tylko pozazdroscić ;)
Pozdrawiam cerdecznie :))

magdalena użytkownik magdalena(wpisów:3738) dodano 24.08.2013 11:24

Jakoś nie pociągają mnie ekskluzywne, drogie i znane miejscowości, ale spacer po Portofino w Twoim towarzystwie był bardzo miły. Ja też za Tobą nie nadążam:-( Belgrad a zaraz potem Korfu?! Nie miałabym siły, żeby pracować, podróżując w takim tempie:-(
Pozdrawiam:-)))

anek11 użytkownik anek11(wpisów:2754) dodano 23.08.2013 22:41

Ech nadązyć za Tobą to sztuka;) leć i udanego wyjazdu :)

magdar użytkownik magdar(wpisów:3155) dodano 22.08.2013 14:52

Urocze miasteczko.Pozdrawiam :)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 14:02

Gabi dziękuję bardzo:)
Fajnie, że się podobało:) Ja się zastanawiałam czy mi to miasteczko przypadnie do gustu, skoro tam tak drogo, mnóstwo ludzi i w ogóle, ale okazało się, że tam jest pięknie, a Portofino jest naprawdę urocze:)
pozdrawiam i spadam na lotnisko:)

tama użytkownik tama(wpisów:3010) dodano 22.08.2013 13:57

Dzięki Nola, chyba skupię się na autobusach :) To bardzo miłe, że stoją tuż przy lotnisku.
Bez obaw, na pewno będę jeszcze podpytywać.
Baw się dobrze w weekend a jak wrócisz to pokażę Ci Gdańsk :)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 13:56

Agra ja po prostu kocham podróże:) No co ja mogę?:) Ale w domu też lubię siedzieć i odpoczywać, planując oczywiście następne podróże:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 13:50

Zresztą zawsze mogę Ci pomóc sprawdzić jakieś połączenia:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 13:48

Tama jak wychodzić z lotniska -> jest bardzo małe, nawet nie musisz niczego szukać, stoi kilka autobusów i wszyscy się Ciebie pytają gdzie chcesz jechać;)
a z pociągami nic trudnego http://www.trenitalia.com/ bardzo fajna stronka, można sprawdzić wszystkie połączenia oraz kupić bilet dużo taniej w promocji, np. z Mediolanu do Wenecji płaciłyśmy 9 EUR w listopadzie;)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 13:45

Surykatka wiem lekko kiczowate, ale ten piękny różowy...nie mogłam się oprzeć;)
Nie ma jak wyspać się na wakacjach... ale zawsze jest tak samo, no dobra zależy z kim się jedzie, ale generalnie zawsze po powrocie z urlopu cały dzień odsypiam i dochodzę do siebie;)
Byłyśmy aż 3 dni we Włoszech, w tym 2 dni w Riomaggiore i później stamtąd rannym pociągiem do Portofino i wieczorem koło 22 samolot do Polski;)

tama użytkownik tama(wpisów:3010) dodano 22.08.2013 13:43

Nola, dziękuję za takie przyjemne podpowiedzi z tym autkiem do Mediolanu bo tych ich pociągów nie mogę rozgryźć :)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 13:41

Kordula dzięki za odwiedziny:)
Ja bardzo lubię Włochy i pewnie jeszcze nie raz, nie dwa tam wrócę:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 13:40

Carmel i Grace ja wiem o jakiej Wy piosence mówiłyście, czytałam pod jakąś galerią kiedyś tekst, ale nigdy nie słuchałam. Teraz nie mam wyboru;)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 13:39

Pipol nawet nie chcę myśleć co jeszcze mogą mieć sztucznego;)

Gimper dzięki bardzo!:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 13:38

Popek lubię Twoje poczucie humoru:)
Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam:)

Tama Bergamo samo w sobie jest warte zobaczenia, piękna starówka:) a stamtąd już rzut beretem do Mediolanu, autobus za 5 EUR z lotniska w Bergamo do centrum Mediolanu. No a z Mediolanu to juz każdy kierunek stoi przed Tobą otworem -> Genua, Portofino, Werona, Wenecja, Jezioro Como...:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 13:31

Mariusz dzięki za odwiedziny:) Dokładnie Portofino nie ucieknie, a z Polski naprawdę bardzo łatwo się tam dostać tanimi liniami:) Samolot do Bergamo, 2 godzinki pociągiem z Mediolanu i jesteś na miejscu:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 13:30

Paweller nie wiem chyba nie do końca przemyślałam te wyjazdy;) bo dopiero co z tego wróciłam, a dziś już "muszę" lecieć dalej:) no ale miałam tak naprawdę do wyboru teraz lecieć albo w październiku, a bez sensu czekać do października;) jak wrócę z Belgradu to będę aż całe 2 tygodnie w Gdańsku:) a potem Korfu:):):)
Myślę, że nawet Ty byś wymiękł, w takich upałach naprawdę człowiek nie ma siły zwiedzać, marzy tylko o kąpieli w morzu:) No chyba, że Ty uwielbiasz jak jest gorąco, w sumie by się zgadzało, skoro nie lubisz zimy;)

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:7383) dodano 22.08.2013 11:35

Ratunku! Co to jest to różowe??? :-)))
Wylegiwać się do 6.00... dobre :-)
Tak w ogóle miejsce malownicze, ale chyba jednak nie dla mnie... rozumiem,że poleciałyście tam na 1 dzień, a właściwie parę godzin?
Pozdrówki ;-)

pipol użytkownik pipol(wpisów:9089) dodano 22.08.2013 11:18

Nola, może mieli jeszcze sztuczne gałki oczne ;)

carmel użytkownik carmel(wpisów:1169) dodano 22.08.2013 11:08

Tak Grace...tylko ja znam tę piosenkę z tego wykonania http://www.youtube.com/watch?v=tmlyS8caXAc

kordula157 użytkownik kordula157(wpisów:6142) dodano 22.08.2013 10:34

Urocze, z klimatem miejsce.
Lubie Włochy, choc ostatnio bardzo rzadko tam zagladam.
Włóczykij z Ciebie Nola:))) Lubie takich:)) Pozdrawiam

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 10:09

Muzelea mogę z czystym sumieniem polecić to miejsce:) Jest urocze:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 10:05

Jacek dokładnie, trzeba omijać Włochy w sezonie, bo wtedy jest masakra. Problem jest ze wszystkim, do tego te mega wysokie temperatury;) Maj/czerwiec albo wrzesień to chyba najlepsze miesiące, żeby tam jechać:) Choć w maju mogłaby być woda za zimna dla mnie;)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 10:03

Grace dziękuję bardzo:)
pozdrawiam słonecznie tą zimową porą u Ciebie:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 10:01

Mocar dzięki bardzo!:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 09:57

Carmel dzięki za odwiedziny:)
Miasteczko jest pięknie położone i mimo, że przybywają tam tłumy ludzi, ma swój niepowtarzalny klimat:)

gimper użytkownik gimper(wpisów:681) dodano 22.08.2013 09:56

Bardzo klimatyczna miejscowość , ma urok a zdjęcia tylko to potwierdzają, podobało się

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 09:56

Pipol pewnie tak, choć akurat żaden nam się nie nawinął i nikt nam nie zaproponował rejsu jachtem;) W sumie nie wiem dlaczego;)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 22.08.2013 09:54

Mgfoto my na tym placu skusiłyśmy się na lody:) Cena była w miarę normalna, a lody pyszne:) Najlepsze, że trzeba było je brać w ciemno, bo wszystkie smaki było zakryte, więc w sumie to była niespodzianka co się nam trafi w tym wafelku;)
My do wieczora nie mogłyśmy już czekać, więc nie dane nam było spotkać żadnej gwiazdy;)

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1400) dodano 22.08.2013 09:52

Przegladając Twoje gale nasuwają mi się słowa piosenki Coena które do Ciebie pasują ..." dzisiaj tu ,jutro tam , kazda radość krótko trwa"... gonisz za ta radością...Gonisz za tą radością jaka są podróże -ja też ale za Tobą nie nadążam.Pozdrawiam

gabi użytkownik gabi(wpisów:2696) dodano 22.08.2013 08:41

Przepiękne włoskie miasteczko, wspaniale położone, też lubię piosenkę o Portofino. To widać, ze my tutaj jesteśmy nadgryzieni ząbkiem czasu, bo młodzież nie zna takich piosenek. Tą twarz kobiety, o urodzie włoskiej femme fatale też już chyba gdzieś widziałam, to kobiety tu się przemieszczają z prędkością światła po prostu.
Nola, kolejna urocza galeria w Twoim wykonaniu.
Gabi

popekpawel użytkownik popekpawel(wpisów:3654) dodano 22.08.2013 08:38

Fajne to Portofino. Najładniej uchwyciłaś je na fot. nr 1. Tak naturalnie i kolorowo.

tama użytkownik tama(wpisów:3010) dodano 22.08.2013 08:31

Wpomniałaś o Bergamo, właśnie nad nim myślę :)
Portofino... już samo brzmienie coś w sobie ma. W takim miejscu na pewno bym się zrelaksowała. Baracuda ma rację, bajka!
Serdeczności :)

mariusz4735 użytkownik mariusz4735(wpisów:180) dodano 22.08.2013 01:40

uwielbiam takie miasteczka (takie klimaty) coś cudownego strasznie Wam zazdroszczę, że miałyście okazje odwiedzić to miejsce ale co się odwlecze to... pozdrawiam

paweller75 użytkownik paweller75(wpisów:7617) dodano 22.08.2013 00:19

Nola - ale masz fajnie, przylatujesz z Portofino, robisz małe przepakowanie i lecisz do Belgradu, a przylecisz z Belgradu i polecisz pewnie do Greece:))) Świetne miejsce pokazałaś, bardzo mi się tam podoba i powiem Ci, że mógłbym jechać tam nawet i teraz, 40 stopni na plusie by mi nie przeszkadzało:)))

muzelea użytkownik muzelea(wpisów:167) dodano 22.08.2013 00:13

jeszcze nie dotarłam do Portofino, ale po obejrzeniu Twojej galerii myślę sobie, że czas to zmienić :)

mlochowskijacek użytkownik mlochowskijacek(wpisów:858) dodano 22.08.2013 00:10

Masz rację Nolo, jak zwiedzać Włochy to w czerwcu lub we wrześniu. Portofino znam tylko z piosenki, a galeria bardzo mi się podobała. Pozdrawiam.

grace użytkownik grace(wpisów:3357) dodano 22.08.2013 00:01

Piosenke mialas na mysli" - mialo byc- sorry

grace użytkownik grace(wpisów:3357) dodano 22.08.2013 00:00

http://www.youtube.com/watch?v=4D9kTz1Myc0 -
Carmel, czy te piosneke mailas na mysli?
Nola cudne Portofino:)

mocar użytkownik mocar(wpisów:2819) dodano 21.08.2013 23:54

Ach te Portofino !!! swoista galeria z klimatem .

carmel użytkownik carmel(wpisów:1169) dodano 21.08.2013 23:30

z Portofino kojarzy mi się pewna piosenka :) pięknie tam , woda niesamowita i kolorowe kamienice bardzo mi się spodobały :) pozdrawiam

pipol użytkownik pipol(wpisów:9089) dodano 21.08.2013 23:05

czyli to tam gdzie poluje się na milionerów ze sztucznymi szczękami i cewnikami ;)

mgfoto użytkownik mgfoto(wpisów:6141) dodano 21.08.2013 23:02

Nie wiem jak dziś ale 6 lat temu jadłam pastę siedząc przed kamieniczką, która na fotce Nr 6 jest dokładnie nad Twoją głową. Najpierw sprawdziłyśmy cenniki przed sąsiednim lokalami i zadecydowałyśmy, że na ten nas stać ;) Tanio nie było ale dało się przeżyć. Przewodniczka wcześniej opowiadała, że właśnie w tych knajpkach wieczorami zasiadają celebryci. No więc makaron jak makaron ale wrażenia bezcenne ;) Pozdrawiam

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 21.08.2013 22:56

Moja droga Baracudo!
1. Miasteczko bajka, ale w połączeniu z plażą koniecznie:) Chyba bardziej mi się podobało nawet niż Vernazza;)
2. Nie zapominam i bardzo chętnie tam wrócę i pojadę jeszcze dalej do innych miasteczek na wybrzeżu i bardzo bym chciała na plaże Kalabrii:)
3. 25kg??!!! Co Ty tam miałaś kobieto? Przecież namiotu nie dźwigałaś ze sobą?;) Mam nadzieję, że sprawdzę Twoją formę we wrześniu na jakimś małym szlaku, typu Kościelec albo Rysy:):):)
4. Kochana wybaczysz mi:) Ja wiem to:)
5. Dobra idę się pakować, bo jutro czeka już na mnie Beograd i Serbija:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 21.08.2013 22:51

Zuzka dzięki bardzo!:) Ja też bardzo lubię Italię i chętnie tam wracam:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 21.08.2013 22:50

Anek miejsce super:) Polecam, ale niekoniecznie w sierpniu:)
A te różowe coś to chyba z jakiegoś filmu, tak dziewczyny mi mówiły;)
A jutro mnie znowu niesie, więc nie będzie mnie kilka dni;) Napisz na priv jakie plany w końcu na wrzesień;)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6866) dodano 21.08.2013 22:49

Pablo dzięki za odwiedziny:) Miasteczko jest bardzo malownicze i choć raz w życiu trzeba je zobaczyć:)

baracuda77 użytkownik baracuda77(wpisów:3571) dodano 21.08.2013 22:46

Droga Nolo!
Po 1-tak jak pisalam na twarzobuku-bajka!!!!!!!!!!!!bajka!!!!!!!!!!!!bajka!!!!!!!!!!!!
Po 2-nie zapominaj,ze obiecalas mi tam powrot!!!!!!!!!!!!
Po 3 -10kg przy moich 25 w gorach tofaktycznie pikus:)
Po 4-musze sie zastanowic,czy wybacze Ci ,ze ukradlas moj pomysl :P
Buziaki

zuzka82 użytkownik zuzka82(wpisów:148) dodano 21.08.2013 22:45

Bardzo fajne i urokliwe miasteczko !!!:) uwielbiam włoskie klimaty :D

anek11 użytkownik anek11(wpisów:2754) dodano 21.08.2013 22:43

A ja się zastanawiałam gdzie Ciebie poniosło, a tu proszę :) Jakie miłe miejsce, pomijając to to różowe na 35, szczurki czy co. Pozdrawiam

pablo87 użytkownik pablo87(wpisów:561) dodano 21.08.2013 22:41

Plaża rzeczywiście BAJKA miasteczko zresztą też.