m s my mo ms
version_button
| rejestracja | przypomnienie hasła en pl
login: hasło:

zdjęcia w galerii (50):

 
Na  Fuerteventurze wylądowaliśmy w  hotelu w  m. Morro Jabble  i  do dyspozycji  mieliśmy  w sumie około 14 km  cudnie piaszczystej i  bardzo  mało  zaludnionej plaży Umowna granice  naszej plaży wyznaczała latarnia z  jednej  strony i piękny  klif z  drugiej Po  prawie  całonocnym locie   moja żona po dotarciu  do  pokoju  hotelowego  postanowiła  odpocząć  a  ja  postanowiłem  z  bliska  obejrzeć  latarnię  którą  widziałem z  hotelowego  holu. Zabrałem więc  niczego  nie podejrzewającą  7 letnią córkę  i plecak  fotograficzny Rzeczywiście plaża jest piękna mnóstwo gorącego piasku i pięknie kolorowa  woda. Żadnego  tłoku i  hałasu Do  kobiet  w toplesie  zdążyłem  się już przyzwyczaić będąc w  Bułgarii ale  tu ……….
Zrobiłem  kilka  pamiątkowych  fotek i poszliśmy w  stronę  latarni Na  tej plaży  naprawdę można w  spokoju i  bez  skrępowania  spędzić  czas
Takie  szkielety  na  wyspie  widziałem  dwa  jeden  przy latarni  drugi   obok  muzeum    poletek  z  solanką
W  czasie  mojego pobytu  na  wyspie odbywał  się Puchar  Świata w  sportach  wodnych    a kilka  kilometrów  od naszego hotelu były  zawody
Wracamy  na  naszą plażę Tu naprawdę można  odpocząć jedynym problemem jest  wiatr   ale  jak  się okazało   po  pełni  księżyca  wiatr  ucichł i  zrobiło  się jeszcze  gorzej. Nieznośny  upał i  woda gorąca jak  zupa
Myślę że udało mi się podtrzymać opinie  wyspy  jako  raj  dla  leniuchów ale  na  wyspie  są  wypożyczalnie  samochodów i w następnych  galeriach pokażę  Wam miejsca  w których  karty w  aparatach  są  zbyt  wolne

najbliższe galerie:

 
Kanary - Czarująca Fuerta cz.1
1pix użytkownik rozmusiaki odległość 3 km 1pix
Fuerteventura II
1pix użytkownik amaranth odległość 4 km 1pix
FUERTEVENTURA - TAJEMNICZA VILLA WINTER
1pix użytkownik przemyslaw odległość 6 km 1pix
Szczyt Pico de la Zarza - Fuerteventura
1pix użytkownik kaja45 odległość 7 km 1pix
   FUERTEVENTURA - NAJ
1pix użytkownik harmony odległość 11 km 1pix
Fuerteventura III
1pix użytkownik amaranth odległość 12 km 1pix

komentarze do galerii (33):

 
voyager747 użytkownik voyager747(wpisów:4620) dodano 04.10.2017 14:09

ojej, nie jadę tam

przemyslaw użytkownik przemyslaw(wpisów:6266) dodano 25.08.2013 12:48

Zajrzałem dopiero dziś i ze zdziwieniem stwierdzam, że wpadłem w jakąś żenującą dyskusję na temat zupełnie oczywisty. Ale dobrze, że dopiero teraz i to z dwóch powodów: po pierwsze, Dispar dostatecznie jasno powiedział już to, co i ja bym powiedział. Po drugie, obawiam się, że gdybym zabrał wcześniej głos, nie byłby on tak wyważony jak słowa Dispara.
Dlatego też, nie widzę nic niewłaściwego, że pokazałeś to, co pokazałeś, bo pokazałeś prawdę. W dosłownym tego słowa znaczeniu nagą prawdę. Obsceniczną i obleśną. Wiem, że to prawda, bo sam będąc na Fuerte, byłem zmuszony tę chorą obleśność oglądać. Czy ktoś chce oburzać się na prawdę? Idąc dalej - zrobiłeś dobrze, bo nie tylko pokazałeś prawdę, ale dałeś wyraźny sygnał ostrzegawczy tym, którzy na oglądanie takich oblechów nie mają ochoty. A tacy wciąż jeszcze są. Bo większość ludzi na świecie jest jednak normalna. Ot, i tyle.
PS: oceny nie wystawię, ale możesz domyślać się jaka by ona była... Pozdrawiam!

anek11 użytkownik anek11(wpisów:2746) dodano 23.08.2013 22:28

Obejrzałam i tak jak Śnieżka czy inni czuję niesmak, to że ktoś jest otyły nie znaczy że należy go uwiecznić, spasł się...??? jak piszą ty co niektórzy, żeby to było takie proste...czy ludzi w inny sposób ułomnych tez się obfotografowuje i zamieszcza ich zdjęcia? można przecież by dać zdjęcie dziecka z MPDz czy z dorosłego z hemiplegią z twarzą wykrzywioną w groteskowym, wręcz "śmiesznym" grymasie. to ze każdy ma teraz możliwość wykonania zdjęcia i wrzucenia go w sieć nie oznacza że można, włazić w czyjąś prywatność i na dokładkę oceniać go...czemu dopuszczalne jest mówienie "spasł się jak świnia" a niedopuszczalne np "kuternoga" czy inne??? sporo brakuje jeszcze naszemu społeczeństwu

andred użytkownik andred(wpisów:4757) dodano 23.08.2013 20:41

Jeżeli ktoś się spasie jak. .....już nie powiem kto i potem pojazuje to wszystkim bez najmniejszego skrępowania to musi się liczyć z możliwością komentowania. Nie trzeba się z tym tak obnosić, można conieco zasłonić albo opalać się baz gaci w bardziej oddalonych miejscach. Oczywiście każdy ma prawo, gruby czy chudy, ładny czy brzydki, demokracja nam to gwarantuje ale to nie znaczy, że nie mam prawa mieć swojego zdania i komentowania tego.
Ja jak już napisałem, jak chcę się opalać na golasa to idę na bok w krzaki gdzie nikt nie będzie mnie fotografował.........a zresztą, kto chciałby mnie fotografować :-(
I tak jak Baracuda nie mam nic do ukrycia ale ja tym bardziej nie mam nic do pokazania ;-)

dispar użytkownik dispar(wpisów:5391) dodano 23.08.2013 19:57

Decydując się na wyjście na ulicę, narażamy się na oceny ludzi patrzących na nas. Wszyscy mogą to robić. Nie ma na to paragrafów.
Fotografia to tylko zatrzymanie chwili. Takiej jaką widzimy także okiem.
To, że jest w jakiś sposób utrwalona, to niewiele zmienia. Codziennie pstrykanych jest miliardy fotek.
Czy je wszystkie obejrzymy?
Żeby oddziaływać na innych ubieramy się, stroimy, staramy się pachnieć. Staramy się.
Jak ktoś się nie stara, to jego wybór.
Widząc to niestaranie, oceniamy to, albo nie.
Ja miałbym raczej pretensję do tej pani z 7, że się nie stara.
Mało tego, ma to wszystko w ....
Obnoszenie się z... no właśnie z czym? chyba nieszczęściem, jest mocno niestosowne.
Dla mnie tych parę fotek było niesmaczne, ale to nie wina Gimpera.
Może potrzeba byłoby innego komentarza, ale nie zgadzam się na taką dziwną poprawność.
Ktoś ze swoją d.... może włazić w moją przestrzeń a ja nie powinienem się dziwić?
Mówiłem, że fotografowanie na plaży to bardzo skomplikowana materia.
Ja sobie i innym odpuściłem.

baracuda77 użytkownik baracuda77(wpisów:3570) dodano 23.08.2013 19:47

Dziekuje Śnieżko za komplement;)Pozdrawiam

baracuda77 użytkownik baracuda77(wpisów:3570) dodano 23.08.2013 19:44

Jesli takie fotki nie robia Wam Panowie nic,z checia zobacze Was nago:)))))))))))))))Ja nie mam nic do ukrycia a raczej do pokazania,mimo wszystko nie chcialabym aby moja wagina widniala w jakiejs galerii:)))Pozdrawiam

andred użytkownik andred(wpisów:4757) dodano 23.08.2013 18:35

Dlatego Gabi piszę, że to nie ma znaczenia czy ci ludzie byli nadzy czy nie. Obśmiewać można także ubranych i sam fakt obśmiewania jest naganny bez wzlędu na to czy jesteśmy nadzy czy nie choć jakiegoś szczególnego obśmiewania w komentarzach nie zauważyłem. Poza tym już nie próbujmy być tacy super poprawni. Nawet jak był trochę lekko ironicznych komentarzy to takie jest życie, raz my się śmiejemy a zaraz z nas się śmieją. Oczywiście wolimy się śmiać z kogoś a nie potrafimy przyjąć krytyki i śmiechu z własnej osoby. To normalne i nie tylko polskie. Wszędzie tak jest. Ja żeby się ze mnie nie śmiali lub nie fotografowali na plaży to po pierwsze jestem tekstylny a jak już bez gaci to w ukryciu a przed pierszym wyjściem w sezonie na plażę przez miesiąc nic nie jem ;-)
Teraz w tej poprawności wysławiania się to już nie można powiedzieć, że ktoś jest gruby tylko, że ma zwolniony metabolizm, jest puszysty albo jakoś tam inaczej.....a nie można pop prostu, że jest gruby? Otyłość z powodu choroby to nie częsta rzecz. Najczęściej to obżarstwo.

gabi użytkownik gabi(wpisów:2692) dodano 23.08.2013 17:57

Tu nie tylko o nagość chodzi. Nie chodzi też o ich zgodę lub nie. Fotografujemy przecież często ludzi, którzy o tym nie wiedzą. Problem w tym, ze on również samych tych golasów bardzo selektywnie wybierał. O ile dziewczyny z nr. 15 były faktycznie zdjęciem, które można pokazać, o tyle wyszukiwanie ludzi o monstrualnych kształtach, cierpiących na znaczną nadwagę, powtarzam być może chorych, być może nie każda nadwaga jest efektem obżerania, nie znam się na tym, jest niesmaczne i niegodne. Podobnie jak cześć komentarzy. Powtarzam: jeżeli to jest sielskość i różnorodność to ja zacytuję Niemena: dziwny jest ten świat. Dla mnie. Ty Andred, podobnie jak inni możesz mieć skrajnie inne zdanie.
Ja podobnie jak Śnieżka odebrałam tą galerię jako obśmiewanie.
pozdrawiam
Gabi

andred użytkownik andred(wpisów:4757) dodano 23.08.2013 17:35

A ja uważam trochę inaczej niz Sniezka, Kordula, Baracuda i inne koleżanki (koledzy nie byli tak jednoznacznie zniesmaczeni) z tym pokazywaniem golizny. Jeżeli Gimper robiłby te zdjęcia z ukrycie, zza wydmy czy wchodził w ubraniu na teren zarezerwowany tylko dla golasów i tam ich fotografował "z biodra" to mógłbym się zgodzić z argumentacją koleżanek ale Gimper nie kazał im się na siłę rozbierać, to był wybór golasów żeby paradować sote. Skoro oni chodzą na golasa wśród tekstylnych przez nikogo nie zmuszani, jest to ich wybór to umieszczanie ich wizerunku z prawnego punktu widzenia jest tak samo dozwolone lub nie jak i tych tekstylnych. Gimper wyselekcjonował w swojej galerii tych a raczej te bez ubrania. Takie przyjął kryterium ale mógł przyjąć inne kryterium np. fotografuje i umieszcza w galerii tylko blondynki. Skoro golasy nie mają żadnych oporòw chdzić wśród tekstylnych, nie chowają się tzn. że akceptują taki stan rzeczy a zresztą jak widzę to tekstylni mają większy problem, że oni są bez ubrania niż golasy, że tekstylni są w ubraniach.

sniezka użytkownik sniezka(wpisów:3374) dodano 23.08.2013 15:04

Gimper, Ty chyba nie zrozumiałeś. Nie chodzi o samo pokazywanie golizny. Chodzi o to, żeby szanować trochę ludzi. To, że ktoś chodzi z gołym tyłkiem po plaży, to jeszcze nie znaczy, że ma ochotę na fotki, zamieszczanie ich w Internecie i obśmiewanie. Podejrzewam, że nie masz zgody tych osób na publikację ich wizerunku.

Na zdjęciach można ewidentnie wyczuć stosunek autora do fotografowanej osoby. Często piękne portrety niekoniecznie klasycznie pięknych ludzi przedstawia Barracuda. Różnica jest taka, że z jej portretów wyraźnie emanuje sympatia do drugiego człowieka, życzliwość. To widać. Tutaj niestety uderza coś zupełnie innego.

Ale masz rację, dosyć dyskusji. Mam nadzieję, że zrozumiesz o co mi chodziło. Mnie nagość nie oburza, tylko sposób, w jaki ją pokazałeś i jakie komentarze się pod galerią pojawiły.
Pozdrawiam.

dispar użytkownik dispar(wpisów:5391) dodano 23.08.2013 13:47

No te, to bardzo fajne.

gimper użytkownik gimper(wpisów:681) dodano 23.08.2013 13:47

Spodziewałem się różnych reakcji ale nie to było moim celem. Uważam że goliznę (bo to właśnie jej dotyczą różne emocje) pokazałem z umiarem a na pewno w symbolicznie w stosunku do tego mile jej było nawet w barach przy basenach, sam byłem zaskoczony a byłem tam z rodziną ale może popularność wyspy wśród Niemców jest tego przyczyną. Niemniej tak wygląda ta jedna z najpiękniejszych plaż wyspy o długości około 14 km. Opisywana we wszystkich przewodnikach. Po plaży chodziłem z prawdziwą armata ( Tamron 70-200 F2,8i osłona przeciwsłoneczną ) nikt na mnie nie zwracał uwagi i nie musiałem nikogo szukać wśród wydm. Proponuję zakończyć dyskusję na ten temat bo w przeciwnym razie galeria awansuje na galerie tygodnia. Jednocześnie zapraszam do mojej następnej galerii dla równowagi jest to galeria ze święta na Grabarce

grace użytkownik grace(wpisów:3357) dodano 23.08.2013 11:26

http://www.news.com.au/technology/bodyscapes-surreal-photos-make-landscapes-from-the-human-body/story-e6frflwi-1226689644484
a moze takie zdjecia z plazy nastepnym razem?:D
Pozdrawiam.

kordula157 użytkownik kordula157(wpisów:6138) dodano 23.08.2013 11:02

No ja Gimperze mam mieszane uczucia co do tych kadrów plażowych. Chyba nie miałabym odwagi zamiescić ich na portalu.
Czekam na osobliwości przyrodnicze z tej wyspy. A tam w ogóle to czekam na Twoje Indie. Pozdrawiam:)

gimper użytkownik gimper(wpisów:681) dodano 23.08.2013 10:28

Pablo87
;)

baracuda77 użytkownik baracuda77(wpisów:3570) dodano 23.08.2013 09:52

Ładne kadry 13,35 i 49.Mam mieszane uczucia do tej galerii....nie wpadla mi w oko;)Pozdrawiam

gabi użytkownik gabi(wpisów:2692) dodano 23.08.2013 09:39

Witaj Gimper, jeżeli różnorodność i sielskość plaży polega na wyszukiwaniu zdjęć ludzi otyłych, być może chorych, to ja takiej różnorodności i sielskości nie czuję.
Selekcja materiału podobnie jak niektóre komentarze są dla mnie delikatnie mówiąc niezrozumiałe. Owszem rozumiem , ze zdjęcie nr 15 może się podobać. Ono mi akurat tutaj nie przeszkadza. Tez lubię zawiesić oko na czymś co jest zwyczajnie ładne.
Norli, Sniezko, cieszy mnie to, ze takie młode osoby jak Wy maja identyczne zdanie.
Czekam Gimper na Twoje kolejne odsłony tej pięknej wyspy.
pozdr.
Gabi

norli użytkownik norli(wpisów:46) dodano 23.08.2013 00:18

Nie ośmieliłabym się wrzucić nagich fot obcych ludzi na tą czy jakąkolwiek stronę w internecie....
Co do miejsca...zdjęcie 49 pokazuje, że mega:)

raptorek użytkownik raptorek(wpisów:350) dodano 22.08.2013 23:41

No tak, plażowicze to faktycznie niełatwy temat. Wrażliwość i poczucie estetyki każdy ma inne. Mi się wydaje, że pani Michelin czuje się ze sobą dobrze, bo inaczej nie biegałaby w stroju Ewy po piachu. Publiczne paradowanie nago to Jej wybór. Gdyby zrobić Jej zdjęcie w ubraniu i wrzucić do sieci - właściwie różnicy w odbiorze by nie było.

Od dziś, jak Pipol, jestem fanem różowych biustonoszy ;)

Natomiast na fot. 25 rozpoznałem ulicę prowadzącą na tę przeklętą górę! A dokładniej to ulica po lewej tam prowadziła, a ta wyprowadziła mnie na manowce i zmusiła do wspinaczki górskiej :(

Osobiście uważam, że takie galerie są najciekawsze - ludzie zawsze są ciekawi, natomiast fakt, że są obcy powoduje, że oglądając ich mamy jakby wyzerowane pewne emocje, co pozwala inaczej patrzeć na te zdjęcia.

Kadr 49 świetny!

andred użytkownik andred(wpisów:4757) dodano 22.08.2013 22:45

Jadę tam, 8 mnie przekonała

dispar użytkownik dispar(wpisów:5391) dodano 22.08.2013 22:35

Tak to niestety wygląda.
Przy 15 - stety.
Plaża i plażowicze to trudny temat.
Nie jest łatwo nie przekroczyć granicy.
Ja też oberwałem po widokach z nad naszego morza.
Bez 6-8 nie byłoby pewnie takich kontrowersji.
Mi się podobało. Dobrze wypatrzone.
Bez kilku fotek byłoby jeszcze lepiej.
Takie kadrowanie dobrze wróży na dalsze galerie.
Pozdrawiam:)

sniezka użytkownik sniezka(wpisów:3374) dodano 22.08.2013 22:32

Gimper, niesmak.
Jeśli ludzie z 6,7 i 8 zgodzili się na to, żebyś tu zamieścił ich kompromitujące zdjęcia, to ok. Możemy uznac, że nic nie mówiłam. Ale jeśli nie, to się już można zastanawiac.
Bo właściwie w jakim celu są tu te foty? Ani nie są jakieś artystyczne, ani edukacyjne...
Kilka komentarzy, które znajdują się poniżej może świadczyc o tym, że te zdjęcia są tu po to, żeby się pośmiac z ludzkich chorób albo niedoskonałości. A to może budzic niesmak, bo dorosłym ludziom nie przystoi;)
Plaża jest po to, żeby się tam czuc swobodnie niezależnie od tego czy ktoś jest siostrą Michelina czy Anją Rubik. No i idą sobie Ci mniej piękni ludzie na plażę, a tu ktoś im robi gołe foty, wrzuca do Internetu i się naśmiewa...
Ja to tak odbieram, ale może nie mam racji.

gimper użytkownik gimper(wpisów:681) dodano 22.08.2013 22:20

Pablo87
;)

gimper użytkownik gimper(wpisów:681) dodano 22.08.2013 22:19

Sniezka
Wiem że niektóre foty maga budzić ……….no właśnie co ? Zdjęcia robiłem w niedziele spacerując po plaży publicznej trzymając 7 letnią córkę za rękę

pablo87 użytkownik pablo87(wpisów:561) dodano 22.08.2013 21:51

Co tu dużo pisać 15 the best ;)
Pozdrawiam

sniezka użytkownik sniezka(wpisów:3374) dodano 22.08.2013 21:45

Taka Fuerta to nie dla mnie. Ale czekam na te następne galerie z efektem "wow", bo po fotach Przemysława i Raptorka wiem, że tam jest pięknie, pagórkowato... Także czekam:)

A co do niektórych fot, to szczerze powiem, że moim zdaniem są poniżej pasa i wypadałoby kilka usunąc. Ale to tylko moje zdanie, nie trzeba się z nim zgadzac.
Pozdrawiam:)

gimper użytkownik gimper(wpisów:681) dodano 22.08.2013 21:35

Popekpawel krajobrazy też będą ale w następnych galeriach, jest nawet jedno wyjątkowe miejsce z którego nie znalazłem żadnej galerii ;)

gimper użytkownik gimper(wpisów:681) dodano 22.08.2013 21:32

Muzelea w tej galerii chciałem pokazać sielskość i różnorodność plaży publicznej

gimper użytkownik gimper(wpisów:681) dodano 22.08.2013 21:31

Pipol gołych cycek jak nigdy miałem dość a był to częsty widok nawet w barze przy basenach a siostra Michelina na następnej fotce schyliła się po aparat który leżał na kocyku i niechcący zrobiłem jej fote od tyłu już nigdy nie będę taki jak kiedyś ;(

popekpawel użytkownik popekpawel(wpisów:3654) dodano 22.08.2013 20:52

Fajna relacja, choć wolałbym ciut więcej krajobrazów:)

muzelea użytkownik muzelea(wpisów:167) dodano 22.08.2013 20:50

ale plażowo :)

pipol użytkownik pipol(wpisów:9050) dodano 22.08.2013 13:20

Foto 15, jestem zdecydowanie na tak !!!!
Foto 7, młodsza siostra Michelin'a ?
Fajnie podejrzane. Pozdrawiam

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować. Jeśli nie jesteś członkiem społeczności, przyłącz się!