Do Ngwe Saung jak już wiecie dotarłyśmy z nad Inle Lake z przesiadką w Rangunie i zajęło to nam jakieś 20 godzin, ale dobrze jest czasem pojechać nocą i zaoszczędzić trochę cennego czasu i kaski przy okazji na noclegu;) Nie ma co się wylegiwać na wakacjach więc o 5.00 sobie wstajemy i idziemy na spacer. A co;) Dotarłyśmy do wioski, tam gdzie już kończą się hotele. Wioseczka leży sobie pomiędzy plażą i polami, które zdają się ciągnąć w nieskończoność. Szukałyśmy magicznego ogrodu Deszcza. I w sumie znalazłyśmy, tylko przyszłyśmy trochę za późno, bo słońce było już wysoko.
Ale i tak było zacnie:) Spacer z naszego hotelu zajął nam ponad godzinę w jedną stronę, więc chyba byśmy musiały wyjść o 4.00 rano, żeby trafić na idealną porę i idealne światło;) Wracamy, żeby zdążyć na śniadanko. Zatrzymałyśmy się w Yuzana Resort Hotel. Fajny hotel, nawet dobre śniadania. Mieli nawet normalną herbatę, a nie ciągle to zielone świństwo. I frytki... na śniadanie... nie ma jak zdrowe odżywanie;) Za 3-osobowy pokój z widokiem na morze płaciłyśmy 45$ za noc. Ze śniadaniem.
Bez widoku na morze kosztował 35$, ale zaszalałyśmy na koniec:) Tak więc można spokojnie znaleźć sobie pokój na każdą kieszeń. Oczywiście w okolicy nie brakuje wypasionych luksusowych hoteli 4* czy 5*, ale po co to nam, przecież i tak nie siedzimy w pokoju;) Tutaj sobie leżę/siedzę, opalam się i podglądam ludzi nad brzegiem;) Całe 2 godziny:) No może ewentualnie lepsza łazienka by się przydała, bo fajnie by było jak by się zlew i kibel nie zapychał, no i drzwi mogłyby się też zamykać, ale kto by tam czepiał się takich szczegółów;) To co miało być było -> turkusowa woda, biały piasek, zielone palmy, wszystko, czego można oczekiwać po tropikalnej plaży.
No i najważniejsze nie było tam wcale turystów!:) No może troszkę, ale nie więcej niż 20 osób. I tak wszyscy się spotykaliśmy wieczorem w tej samej knajpie. W końcu aż jedna była w okolicy. Turystów dociera tu niewielu, więc infrastruktura nie jest przesadnie bogata, ale amatorzy pustych, dzikich plaż będą się czuć jak w raju. Mi się to bardzo podobało:) Panie nas bardzo zaciekawiły co tam wydłubywały z tych skałek. Zwłaszcza Aga była ciekawa. Co u niej związane jest od razu z przejściem do czynów... Ja nie mogłam na to patrzeć, a Aga jak gdyby nigdy nic skosztowała surowego świeżego ślimaczka, dopiero co wydłubanego z nieopodal leżącej skałki tym oto 100-letnim narzędziem:)
Smacznego:) W Birmie możemy znaleźć wiele długich piaszczystych plaż ciągnących się wzdłuż wybrzeża w Zatoce Bengalskiej. Do najpopularniejszych i najlepiej zagospodarowanych zaliczyć można plaże Ngapali i Ngwe Saung. My wybrałyśmy Ngwe Saung, głównie dlatego, że jedzie się tam 6 godzin z Rangunu, a do Ngpali jakieś 18... Po 2-godzinnym lenistwie poszłyśmy na długi, kilkugodzinny spacer.
No bo ile można leżeć?;) Spacer, sesje zdjęciowe (bardzo wyczerpujące zajęcie), kąpiel w morzu, podglądanie miejscowych i tak czas leciał;) Tutaj trafiłyśmy do jakiegoś centrum rozrywki. Takiej zebry to ja w życiu nie widziałam;) Tutaj jakiś meczyk w piłkę nożną się odbywał. Wszak Birmańczycy kochają futbol. Choć ci akurat kibicowali poza stadionem. Ciekawe czy nasi by ograli ich drużynę narodową?;)
Panowie pozują. Nawet w Birmie są kibole;) Zostawiamy stadion za nami i zarządzamy odwrót, gdyż już się zmęczyłyśmy tym spacerowaniem;) A trzeba wrócić do hotelu i iść zjeść jakiś obiad, zanim się ściemni, czyli koło 18.00. Potem wszędzie ciemno jak w d..., ale my byłyśmy zaopatrzone w czołówki, więc żadne ciemności nie były nam straszne;) Stacja benzynowa.
I paliwko. Pierwszy dzień dobiega końca... my wtedy jeszcze tego nie wiedziałyśmy, ale dopiero miał się tak naprawdę rozpocząć na dobre:) I kolejny dzień. Od rana ciężka harówa. Naprawdę pozowanie i robienie zdjęć w takim upale jest mega męczące!:) Ludzi prawie wcale, więc mogłyśmy zaszaleć i pozwolić sobie na różne sesje... Piękna birmańska parasolka pożyczona od Agi i ja:)
Pozdrawiam panów:) A tu coś dla pań:) Niektórzy Birmańczycy są całkiem przystojni. Foto made by Aga. Śnieżka żebyś nie mówiła, że nie ma zdjęcia z browarkiem;) Drugi dzień jakoś zleciał nam niespodziewanie szybko. Chyba ta konsumpcja nas wciągnęła i więcej zdjęć nie było;)
Mgła przywitała nas następnego dnia z rana. Trzeba było szybko się pakować i jechać na dworzec. Autobus do Rangunu o 8.30. Dziękuję:)

Ngwe Saung - birmańska plażunia o zachodzie
BIRMA - RYBACY PRZYBRZEGOWI. . .
1pix użytkownik deszcz odległość 1 km 1pix
Ngwe Saung-zagrożony raj
1pix użytkownik baracuda77 odległość 4 km 1pix

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6446) dodano 19.03.2014 11:53

Andred ale zebra w kratkę to już nie byłaby chyba zebra?;)

Gabi i Andred cieszę się, że w końcu się wszystko wyjaśniło i już wiemy co się komu bardziej podoba i dlaczego:)

Tereza dzięki bardzo za odwiedziny:)

tereza użytkownik tereza(wpisów:3675) dodano 18.03.2014 19:29

Wiele fajnych fotek,piękna plaża.Sympatyczna galeria.Pozdrawiam:)

andred użytkownik andred(wpisów:4320) dodano 18.03.2014 12:21

Gabi, tak, dokładnie tak jest jak Ty napisałaś a ja myślę i też to napisałem. Artystyczne, czyli zmysłowe, a 45 bardziej pobudza męską wyobraźnię ;-)
A, że inaczej patrzymy......całe szczęście :-)

gabi użytkownik gabi(wpisów:2352) dodano 18.03.2014 12:06

Andred, moim zdaniem Ty zdecydowanie opowiadasz się za 45, a 46 jest o wiele bardziej zmysłowa tak naprawdę, właśnie przez to ze jest nie do końca odkryta, na korzyść 45 grają kolor i połysk skóry, to na pewno dużo daje, może Wy mężczyźni faktycznie inaczej patrzycie, nie wiem

andred użytkownik andred(wpisów:4320) dodano 18.03.2014 11:41

No nie wytrzymam i coś napiszę. Z męskiego szowinistycznego punktu widzenia lepsza 45, a z punktu widzenia artystycznego, który jak wiadomo jest bardzo względny i dyskusyjny, chyba lepsza 46.......czyli wilk syty i owca cała ;-)
Wrócę jeszcze do tej "zebry". Myślę, że byłaby ciekawsza, jakby była w kratkę :-)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6446) dodano 18.03.2014 11:27

Tama i Paweller dzięki, że mnie pocieszacie, ale jednak plaże nad Bałtykiem, zwłaszcza w Gdańsku to jednak nie to samo;) No ale lepsze to niż nic;)

Tama ale super, że o mnie pomyślałaś:) A znasz adres, że niedługo będzie wysyłka?;) Czekam z niecierpliwością:)

Magdalena dzięki bardzo za odwiedziny:) Zebra też nas zaintrygowała, tak więc została uwieczniona na kilku fotkach:)

Tama, Gabi i Aga, co do zdjęcia 45 i 46, macie wszystkie rację:) Dzięki bardzo:) bo każde jest inne i w każdym o coś innego chodzi, ale mimo wszystko też jednak skłaniam się ku 46, bo wg mnie jest takie bardziej intrygujące:) No i wiadomo, świetny fotograf + modelka - efekt jest jaki widać:)

Andred możesz śmiało pisać co Ci się tylko podoba, oby tylko była to szczera prawda:)

andred użytkownik andred(wpisów:4320) dodano 18.03.2014 10:58

To my faceci wolimy się nie wypowiadać, bo możemy tylko oberwać....zgodnie z zasadą "Gdzie dwóch się bije, to trzeci może oberwać od obojga" ;-)

baracuda77 użytkownik baracuda77(wpisów:3519) dodano 18.03.2014 10:33

No pięknie Panie biją się o zdjęcie , więc wypowiem się i ja:)))) Jestem za 46 na którym Nolka ma ten niepowtarzalny czar i emanuje tym czymś:))))))))))))))))

gabi użytkownik gabi(wpisów:2352) dodano 18.03.2014 10:28

ja też!

tama użytkownik tama(wpisów:2959) dodano 18.03.2014 10:17

Gabi, obstaję przy swoim :)

gabi użytkownik gabi(wpisów:2352) dodano 18.03.2014 10:14

Tama, pytanie co się rozumie jako "sedno sprawy", dla mnie 46 jest zdecydowanie lepsze pod każdym względem, jego subtelność, delikatność i czar :)

tama użytkownik tama(wpisów:2959) dodano 18.03.2014 10:05

Gabi, ale na 45 sednem sprawy jest ta "nóżka" :)

gabi użytkownik gabi(wpisów:2352) dodano 18.03.2014 09:48

Tama, " w tej " kategorii zdecydowanie the best nr 46 - jest kuszące w taki bardzo subtelny i kobiecy sposób, śliczne jest to zdjęcie, super fotograf i model.

magdalena użytkownik magdalena(wpisów:3610) dodano 18.03.2014 08:35

Bardzo fajna galeria:-)
Tak wakacyjnie się poczułam.
Zebra z 34 intrygująca mocno.
Pozdrawiam:-)

paweller75 użytkownik paweller75(wpisów:7001) dodano 17.03.2014 22:57

Nola - co się przejmujesz, w wakacje jest dzień długi, po pracy zawsze możesz wyskoczyć na plażę i się trochę polenić ..., o ile pogoda będzie fajna:)))

tama użytkownik tama(wpisów:2959) dodano 17.03.2014 22:53

Nola, dopiero początek roku, jeszcze się wylenisz.
No właśnie, nikt mnie nie porwał i znów będę musiała się tam wybrać.
Będziesz miała coś do kolekcji nad kuchenką, wkrótce wysyłka :)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6446) dodano 17.03.2014 22:07

Śnieżka no cieszę się, że nie zawiodłam Cię tym razem:) W następnej galerii będzie na pewno piwko, co prawda tylko 2% ale zawsze:) No działo się tego dnia:)

Olazim dzięki za odwiedzinki:) Fajnie, że się podobało:)

Rozmusiaki o ślimaki to musisz Agę zapytać, ja nie mogłam nawet na to patrzeć, a co dopiero mówić o zjedzeniu;) Ale Aga lubi takie różne dziwne rzeczy, owoce morza i inne okropieństwa;)

Anusia_osia specjalnie plażę zostawiłyśmy na prawie sam koniec naszego wyjazdu, co by trochę odpocząć po tej tułaczce;)
Piękna parasoleczka Agi, ja nie kupiłam sobie, bo nie chciało mi się jej tachać;) A pan całkiem, całkiem z tym się zgadzam zdecydowanie:)

Tama już myślałam, że Cię porwali w tym Izraelu!;) No ktoś jakieś zdjęcia Ci jednak robił, bo avatar nowy jest izraelski;) Wszystko pięknie było, jak piszesz, tylko szkoda, że na początku roku mam już wakacyjne nicnierobienie za sobą;)

tama użytkownik tama(wpisów:2959) dodano 17.03.2014 21:11

Nie narzekaj, przynajmniej ktoś zrobi Ci dobre zdjęcie, nie to co mnie ;( Relaksik, plażunia, sesyjka i drineczki, wakacyjny czar :)
45 the best!

anusia_osia użytkownik anusia_osia(wpisów:1188) dodano 17.03.2014 20:40

Plażunia w obu galeriach godna odwiedzenia. Relaks wskazany, po długich godzinach w autobusach. Parasol bardzo mi się podoba ;-). Pan też całkiem, całkiem.
Pozdrowionka

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4066) dodano 17.03.2014 20:19

A te ślimaczki to dobre były ... ?
Za pozdrowienia dziękuję i również pozdrawiam :)

olazim użytkownik olazim(wpisów:2162) dodano 17.03.2014 19:07

Pięknie się dziewczyny bawicie i zwiedzacie-a warto bo/życie piękne jest/miła galeria-pozdrawiam.

sniezka użytkownik sniezka(wpisów:3015) dodano 17.03.2014 17:44

To teraz już mi niczego nie brakuje:D
No, laski, królowałyście w tej knajpie. Na 48 stolik z drugiego planu wyraźnie Wami zainteresowany:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6446) dodano 17.03.2014 16:21

Popekpaweł i Cleaner dzięki za odwiedziny:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6446) dodano 17.03.2014 10:15

Gimper dzięki za odwiedziny:) No ja z drugiej strony nie znam jeszcze Zatoki Bengalskiej, ale pewnie i tam kiedyś dotrę:)

Gabi no właśnie się zastanawiam gdzie Deszczu teraz jest, coś kiedyś mówił o Laosie, więc może gdzieś tam zaszył się w jakiejś wiosce odciętej od świata;)

Wielkopolanka dziękuję bardzo:) Cieszę się, że też lubisz podróżowanie ze mną:)

Irena dzięki:)

irena2005n użytkownik irena2005n(wpisów:2941) dodano 17.03.2014 09:36

super plażunia...zazdroszczę i pozdrawiam...

wielkopolanka użytkownik wielkopolanka(wpisów:1615) dodano 17.03.2014 09:21

Kolejna fantastyczna galeria! świetny reportaż! piękne zdjęcia jak i super Twoje wrażenia! najbardziej zauroczyły mnie niebiańskie plaże! również bardzo lubię z Tobą podróżować!

gabi użytkownik gabi(wpisów:2352) dodano 17.03.2014 09:18

Nola, a Deszcza w Magicznym Ogrodzie czasem nie spotkałyście? zapomniałam wczoraj o to zapytać?

gimper użytkownik gimper(wpisów:681) dodano 17.03.2014 09:14

Zatokę Bengalską znam ale z drugiej strony. Birma śni mi się po nocach może kiedyś....... . bardzo dobra galeria uwielbiam klimat Azji podobało się bardzo

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6446) dodano 17.03.2014 08:49

Mariusz i tu muszę Ci powiedzieć, że nie minąłeś się z prawdą, bo rzeczywiście byłyśmy atrakcją dla miejscowych;) Jak szłyśmy plażą to niektórzy do nas podchodzili, żeby zrobić sobie zdjęcia z nami;)

Andred nie ma za co;) Dziś pogody masakrycznej ciąg dalszy, ale nie wiem czy jeszcze mam jakieś plaże do pokazania;)

Aga no dobrze, że mi przypomniałaś naszą przejażdżkę do knajpy w 4 osoby na jednym motorku. Niezły to był wypasik:)

Mabro dziękują bardzo za miłe słowa:)

mabro użytkownik mabro(wpisów:170) dodano 17.03.2014 01:19

Nola, ale Wam zazdroszczę tej podróży :) I jeszcze tak pięknie potrafisz ją pokazać i opisać :) Baaaardzo mi się podobało. Pozdrawiam :)

baracuda77 użytkownik baracuda77(wpisów:3519) dodano 17.03.2014 00:17

Nola powinnaś dopisać, że z transportem nie ma żadnego problemu i można podjechać we czworo na motorku:)

andred użytkownik andred(wpisów:4320) dodano 16.03.2014 23:15

Nola, przede wszystkim dzięki za pozdrowienia :-)
Faktycznie, przy dzisiejszej pogodzie ta galeria dobrze mi zrobiła.

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6446) dodano 16.03.2014 22:46

Wiesiu trzeba zachować jakiś umiar, to do tych foteczek z pozdrowieniami;) Whisky była tylko Agi, ale może się z kimś podzieliła, nie wiem, bo nie spędzałyśmy każdej minuty razem;) Ja tylko piwko piję, żeby była jasność:) Co do naszej trzeciej towarzyszki, to w czasie gdy my siedziałyśmy w knajpie, Domi chyba była na masażu. Każdy ma swoje priorytety na wakacjach;)

Marioli miejscówka była bardzo zachęcająca do odpoczynku i te dwa dni nam się bardzo przydały:) W końcu mogłam się wyspać (tego drugiego dnia oczywiście);)

Paweller no dziękuję bardzo:)

Pipol ja tam nie wiem co Tobie może do głowy za pomysł wpaść;) Znowu z tym wpadaniem;)

Annuus80 dzięki za odwiedziny:) No ja właśnie tak mam, jak pogoda do bani, to tęsknię strasznie za słońcem, plażą, morzem, wakacjami...:)

Afrodyta na motorkach też jeździłyśmy, ale niestety nie po plaży, a normalną drogą;) A pozować do zdjęć trzeba, nikt za nas tego nie zrobi;)

mariusz4735 użytkownik mariusz4735(wpisów:180) dodano 16.03.2014 22:46

niebiańska ta plaża i opisy bardzo przyjemne jednak myślę, że dla miejscowych to Wy byłyście zdecydowanie największa atrakcją pozdrawiam

afrodyta użytkownik afrodyta(wpisów:3715) dodano 16.03.2014 22:10

Szukałam Cię gdzieś na tych motorkach, a Ty pozowałaś na plaży. Super!.Zdjęcie 22 Ekstra!!!

annuus80 użytkownik annuus80(wpisów:1361) dodano 16.03.2014 21:49

Przyjemnie jest popatrzeć na słoneczną plażę, gdy za oknem wciąż wieje i pada.

pipol użytkownik pipol(wpisów:8692) dodano 16.03.2014 21:13

a to figlarz :)

paweller75 użytkownik paweller75(wpisów:7001) dodano 16.03.2014 21:11

Birmanki ładne, ale ... gdzie im do naszych Obieżyświatek:)))

marioli użytkownik marioli(wpisów:1031) dodano 16.03.2014 21:11

Ależ wakacyjnie się zrobiło. Woda bardzo zachęca do kąpieli, piaszczysta plaża, palmy, po 20 godzinach podróży odpoczynek wskazany.

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6446) dodano 16.03.2014 20:50

Aga na bank nie zapomnimy nigdy!:) No i cieszę się, że mogłam Cię rozbawić:)

Harmony dzięki za odwiedziny:) I tu wyobraź sobie, że oświadczyny były na miejscu, ale nie przyjęte;)

Ula zaraz tam szalone, sobie normalnie podróżujemy:) Ale dziękuję bardzo, fajnie że lubisz moje galerie:)

Pipol, dzięki że wpadłeś:)

Gabi no cieszę się, że się fajnie oglądało i czytało:)

Skuza towarzystwo sympatyczne, a buteleczka była cała Agi, bo ja tylko piwko piję, a panowie nie mogli pić whisky, bo kierowcami byli przy okazji, więc poprzestali na browarze;)

wmp57 użytkownik wmp57(wpisów:1837) dodano 16.03.2014 20:45

2 l black jotwu we 3 w upale - niezły wyczyn.
Jakby mało fotek z "pozdrowieniami".
"Trójeczka" mogłaby czasem stanąć po drugiej stronie obiektywu.
Tą razą ją właśnie pozdrawiam.

skuza użytkownik skuza(wpisów:4121) dodano 16.03.2014 20:30

W sympatycznym towarzystwie opróżniłyście zawartość butelki,którą Aga tak czule przytula do siebie:)))))

gabi użytkownik gabi(wpisów:2352) dodano 16.03.2014 19:49

Nola, super opis, bardzo mi się podobało,

pipol użytkownik pipol(wpisów:8692) dodano 16.03.2014 19:42

Odpozdrawiam :)

kordula157 użytkownik kordula157(wpisów:5220) dodano 16.03.2014 19:39

10 jak nic:))) Nola nie wiem , czemu ja tak lubie Twoje galerie, .... juz wiem , bo lubie takie szalone dziewczyny jak Wy:)))

harmony użytkownik harmony(wpisów:2533) dodano 16.03.2014 19:37

Dziewczyny, ja nie wiem, jak Wy wróciłyście do kraju, że też żaden Was nie porwał w celach poślubienia ;) Przyjemne fotki. Pozdrawiam :)

baracuda77 użytkownik baracuda77(wpisów:3519) dodano 16.03.2014 19:35

Rozbawiłaś mnie do łez i przywołałaś mega wspomnienia, chyba nigdy nie zapomnimy o tej plaży;))))))))))))))))))))))) Super galeria:D