Kto oglądał Wadi Rum cz. I i dokładnie czytał opisy pod zdjęciami, to może jeszcze pamięta, że pod ostatnim zdjęciem napisałem, że o godz. 8:00 zaczynamy całodzienną wycieczkę po pustyni takim oto samochodem z futerkiem na desce rozdzielczej :-) Wycieczka nasza wygląda w ten sposób: Beduin nas wozi, czasami coś ciekawego opowiada, co to za góra, jaki to kanion, czasami zatrzymuje się i daje nam wolne od kilku do kilkudziesięciu minut na połażenie sobie po okolicy, a sam w tym czasie siedzi i czeka na nas w samochodzie. Pierwszy przystanek wykorzystaliśmy na wejście na ten mostek Wejście szybkie,  łatwe i nie z tej strony którą widzicie, tylko z drugiej....bardzo łatwe Widok na pustynię...jak widać...może się podobać. Nasz wehikuł z kierowcą czeka. Tak jak pisałem w poprzedniej galerii, mamy ramadan, także kierowca oszczędza siły i nie wychodzi z samochodu Następny kilkunastominutowy przystanek na zwiedzenie kanionu który jest znany przede wszystkich karawanom, które dwa tysiące i więcej lat temu wędrowały przez pustynię i tu mieli trochę ochłody, cienia i wody. Mogli nabrać sił na dalszą wędrówkę.
W kanionie tym zawsze jest cień i woda, a temperatura nawet przy 40 st.C na zewnątrz, w kanionie jest komfortowa. Idealne warunki do odpoczynku przed dalszą podróżą W czasie postoju zostawiali wyryte w skale napisy i obrazki. Mogę Wam przetłumaczyć co tu jest napisane. Wydaje mi się, że tu napisali: czekaliśmy na Was w wąwozie trzy dni ale nie dojechaliście. Szkoda, że nie mamy telefonów komórkowych, ale one będą wymyślone dopiero za 2000 lat. A tutaj kilka rysunków które też spróbuję zinterpretować Nie możemy też zostawić wam zdjęć, gdyż aparaty foto wymyślą dopiero za 1900 lat i dlatego kilka obrazków wyryliśmy na skale. Tymczasem nara i pozdro ;-) Jeżeli ktoś zna się lepiej na tym piśmie i uważa, że źle przetłumaczyłem, to może mnie poprawić.....nie obrażę się ;-) A tak swoją drogą, to ci wszyscy Beduini i Jordańczycy nie rozstają się telefonami komórkowymi. Mają je czasami po dwa i ciągle gdzieś dzwonią i gadają. Następnym celem przejażdżki po pustyni była wielka wydma. W okolicy były dwie, mniejsza i większa. Kierowca przewodnik zapytał na którą chcemy wejść. Oczywiście czterogłosem odpowiedzieliśmy, że na większą......szybko tego pożałowałem Było już ok. południa, temp. ze 40 st.C, a ja mam na tę wydmę wejść??? Dostaliśmy od przewodnika deskę snowboardową z możliwością zjazdu z wydmy. Wszedłem mniej więcej do 2/3 wysokości i powiedziałem pass.
Może na zdjęciach tego nie widać, ale wydma naprawdę stroma. Robiąc krok w górę za każdym krokiem  zsuwamy się o co najmniej 1/2 w dół. Mówię wam tragedia, albo masakra.......jak kto woli. Na dodatek jestem w sandałach i bez skarpet, a piach ma temp. chyba ze 100 st. C. Bieganie po rozżarzonym węglu to pikuś. Mój wysiłek zaowocował tylko kilkoma zdjęciami z wydmy, choć nie z samego czubka. Synowie oczywiście zjechali z samej góry. Mnie wystarczy taka wysokość do jako-takiego zdjęcia Czy to zdjęcie nie jak aby podobne do poprzedniego? ;-) Jadąc dalej spotykamy inny samochód który się zakopał w piachu. Tylko dzięki naszej pomocy kierowca Beduin z jedną turystką nie zostali tam na zawsze
Jedziemy dalej. Teraz nasz przewodnik zawiezie nas do kanionu i sprawi miłą niespodziankę. Zaproponował nam ok. 1,5-2 godziny wolnego, żebyśmy przeszli się tym kanionem, a my oczywiście na tę propozycję przystaliśmy, gdyż nie jesteśmy turystami którzy podziwiają widoki tylko zza szyby samochodu. Kanion przepiękny, totalne odludzie. Nie spotkaliśmy nikogo, a w czasie całego dnia buszowania po pustyni spotkaliśmy tylko 4 albo 5 osób. Jak duże są to przestrzenie możemy zobaczyć odnajdując na tym zdjęciu 3 postacie I tak idziemy przez ten pustynny kanion. Nie jest łatwo, ale za to jest pięknie :-) Oglądam się czasami za siebie i widzę jak dużo przeszliśmy, a musimy tą samą drogą wrócić....uff, może damy radę!!! Przed nami jeszcze kawałek drogi. Odczuwamy zmęczenie, zaczynam sobie uświadamiać jak to może być jak się zabłądzi na pustyni.....wizja przerażająca
Po dojściu do końca kanionu wracamy. Woda w naszych camel bakach się kończy, skwar niesamowity, ale na szczęście czasami ulgę przynosi niewielki wiaterek Wróciliśmy z wycieczki po kanionie i zastaliśmy taki widok. W cieniu skały rozłożone maty i cztery materace dla nas. Obok rozpalone ognisko i czajniczek z pyszną herbatą którą opisywałem w poprzedniej galerii. Dostaliśmy jeszcze suchy prowiant i nasz przewodnik zakomunikował nam, że po zjedzeniu mamy godzinę na sjestę, a on idzie się zdrzemnąć w cieniu za skałą. Przypominam, że jest ramadan i oni od świtu do zmierzchu nie mogą jeść ani pić. Oglądanie nas jak jemy i pijemy byłoby dla niego chyba katorgą. My po posiłku tak jak kazał zapadliśmy w godzinny cudowny sen. Punktualnie o zapowiadanej godzinie pojawił się z powrotem i pojechaliśmy dalej. Po drodze mijamy skałę o bardzo charakterystycznym kształcie - Mushroom Stone Chociaż jako były harcerz, biegałem kiedyś na orientację, chodziłem po górach itd. myślałem, że mam dobrze wyrobiony zmysł orientacji, to teraz już się trochę pogubiłem i nie bardzo wiem w jakiej części pustyni jesteśmy
A tymczasem nasz przewodnik mówi nam, że ten kanion jest w dalszej części bardzo wąski i samochód tam nie przejedzie i dlatego dalszą cześć musimy iść pieszo, za kanionem w prawo...albo w lewo....potem za skałą jeszcze kawałek i tam gdzieś znajdziemy nasze obozowisko. I tu się włączył mój zmysł podejrzliwości. Dlaczego nas zostawia? A jak zabłądzimy? Może ma nas już dość? Ale nie mamy innego wyjścia. Upewniam się tylko czy w lewo czy w prawo za kanionem i idziemy. Oczywiście nie wierzę, że jego samochód nie przejedzie. Jest nas czworo, mamy jeszcze trochę picia. Może nie wszyscy, ale jest szansa, że ktoś z nas dojdzie i wezwie posiłki  ;-) Kanion bardzo ładny, w cieniu, także upał już nie straszny Tu odzyskałem nadzieję, że przeżyjemy. Beduin nie kłamał. Faktycznie wąsko i nawet jago samochód by nie przejechał. Przeszliśmy to wąskie gardło i teraz tylko muszę sobie przypomnieć...w prawo czy w lewo kazał nam iść? ;-) Po przejściu kanionu ukazują się chyba trochę znane nam widoki, choć na pustyni wszystkie widoki mogą być do siebie bardzo podobne.
To już gdzieś widziałem
to też już widziałem Jest jakieś obozowisko, ale to nie nasze....nasze było pod dużą skałą Ten widok też jest mi znajomy, ale wtedy nie było tam camela Takie krzaki są tam wszędzie...to żadna wskazówka Po około godzinie marszu docieramy do naszego obozowiska. Padam zmęczony na łóżko i przyglądam się pustyni przez okno w naszym namiocie :-)))
Kolację zjemy po zachodzie słońca razem z naszym bediuńskim przewodnikiem i egipskim kucharzem. Idziemy oglądać jeszcze jeden, a dla nas ostatni zachód słońca w Wadi Rum I tak znalazło się miejsce na jeszcze jeden zachód Rano oczywiście wstajemy zobaczyć i sfotografować wschód słońca na pustyni....po długich cieniach widać, że słońce musi być nisko.... ....a przed naszym namiotem czeka już Beduin z kolejnym środkiem transportu Wielbłądy wyglądają na tle pustyni bardzo malowniczo Jemy śniadanie w takiej oto stołówce i......
....ruszamy w ponad dwugodzinną podróż na wielbłądach po pustyni.  Nie wiem ile zrobiliśmy km na tych wielbłądach, ale przy średniej prędkości ok 6-7 km/h to wyszło ponad 12 km. Znowu byliśmy sami. Nie spotkaliśmy nikogo. Dotarliśmy do końca naszej wędrówki po Wadi Rum. Nie pokazałem wszystkiego, ale mam nadzieję, że chociaż trochę zobrazowałem tę jedną z najpiękniejszych pustyń. Dzięki za odwiedziny i sorry za może przy długie tym razem opisy :-)....andred

pustynia Wadi Rum

voyager747 użytkownik voyager747(wpisów:4539) dodano 07.09.2017 17:23

ciekawe miejsce, nie byłem

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 04.11.2014 21:24

Herika, szkoda, że nie widziałaś tego kierowcy...ładny chłopak :-)
Nie jest to moja ocena, ponieważ ja w facetach nie gustuję ale żona mi mówiła, że ładny :-)))))

herika użytkownik herika(wpisów:1713) dodano 02.11.2014 11:13

przepięknie:) widoki z wydmy poniżej szczytu też piękne;) w ogóle wszędzie cudownie. zachwytów końca nie ma:D
ps. fajnego tego kierowcę mieliście:)

kordula157 użytkownik kordula157(wpisów:5425) dodano 04.10.2014 18:11

ogladało się i czytało jak dobry serial , wciagajacy bardzo:)))
Brawo:))

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 20.08.2014 22:20

Annuus80, to może faktycznie następnym razem nie powinienem robić takich długich przerw między galeriami, szczególnie gdy stanowią one jedną opowieść ;-)
Bardzo się cieszę, ze obejrzałaś obie galerie z Wadi Rum................o jaki człowiek jest próżny ;-)
Pozdrawiam serdecznie,

annuus80 użytkownik annuus80(wpisów:1361) dodano 20.08.2014 21:05

Jak ja się cieszę, że mogłam obejrzeć od razu obie części. Nie wiem, czy dałabym radę czekać 5 dni na zakończenie opowieści. Przeskoczyłam tak szybko na zdjęcia drugiej części, że początkowo nawet zapomniałam o wstępie.
Bajeczne widoki. Warto było dla nich się tak męczyć, nawet w sandałach bez skarpetek.
A teraz mogę spokojnie wrócić do pierwszej części.
Pozdrawiam Cię serdecznie:)

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 08.08.2014 13:32

Danielski, dzięki za wizytę. Faktycznie jeden dzień na Wadi rum to trochę za mało. Nasze dwa dni to wg mnie takie minimum. Chętnie powędrowałbym tam jeszcze ze 2-3 dni i na pewno byłoby co oglądać. Do Arabii Saudyjskiej na pustynię bez wizy chyba bym nie ryzykował.

irena2005n użytkownik irena2005n(wpisów:2941) dodano 07.08.2014 10:24

pieknie....tez bym chciala kiedys tam być....

danielski użytkownik danielski(wpisów:261) dodano 07.08.2014 00:29

Fajna galeria mi niestety dane było tam spędzić tylko jeden dzień. Niektórych miejscówek z twojej galerii nie widziałem. Za to mój beduin proponował nam wycieczkę do Arabii Saudyjskiej jakieś 30 km pustynią :) tłumaczył że oni wszyscy tam jeżdżą na zakupy i żeby zatankować.

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 06.08.2014 15:18

Olaf43, tam jest nawet na pewno bardzo gorąco, ale co to za pustynia jeżeli nie jest gorąco.......przynajmniej o tej porze ;-)
Dzięki za wizytę.
Pozdrawiam :-)

olaf43 użytkownik olaf43(wpisów:1519) dodano 06.08.2014 14:43

Super pokazałeś to miejsce i zachęciłeś mocno do odwiedzenia go ;) tylko latem chyba tam mocno gorąco jest ;) piękne zdjęcia, można oglądać i oglądać
pozdrawiam...

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 05.08.2014 00:17

Baracuda, jakbym mógł i miał taką moc to chętnie by Cię tam teleportował, ale jak na razie pozostaje tylko zachęta w postaci obrazków ;-)

baracuda77 użytkownik baracuda77(wpisów:3519) dodano 04.08.2014 21:56

Cieszę się, że długo nie kazałeś czekać na c.d.:) Widoki dla których chciałabym się tam teleportować szczególnie:17,25,29,47 ;)

harmony użytkownik harmony(wpisów:2577) dodano 04.08.2014 20:47

No myślę, już wiem, że potrafisz tematycznie :)

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 04.08.2014 20:45

Harmony, będą i to nie tylko migawki, ale całe tematyczne galerie ;-).....oczywiście tyle, żeby nie zanudzić :-)))

harmony użytkownik harmony(wpisów:2577) dodano 04.08.2014 20:40

Domyśliłam się, że nie będzie kolejnej części z pustyni, ale miałam nadzieję na migawki z Jordanii i na nie czekam :)
U Ciebie zawsze ciekawie, więc nie kryguj się ;)

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 04.08.2014 16:25

Harmony, z Wadi Rum już nie będzie cz.III, ale na pewno będzie jeszcze coś z Jordanii....czy równie ciekawego? chyba nie, ale będę się starał żeby nie było nudno.
Dzięki za wizytę i pozdrawiam serdecznie,

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 04.08.2014 16:23

Masz racje Przemysław z tymi ocenami, ale jak już raz wyłączyłem ocenianie to teraz trudno z powrotem włączyć. Ponieważ sam nie oceniam (już nie będę się powtarzał dlaczego) to też wolę, żeby moje galerie nie były oceniane. Widzę, że moje galerie nie mając ocen gdzieś tam przepadają, ale już trudno....niech tak pozostanie.

harmony użytkownik harmony(wpisów:2577) dodano 04.08.2014 08:32

Opisy takie jak lubię, od siebie, bez przynudzania i wcale nie przydługie :) Zdjęcia ogląda się z wielką przyjemnością (fajny kontrast na 32, a widoki z wydmy warte wdrapania się na nią) i proszę o więcej :)

przemyslaw użytkownik przemyslaw(wpisów:5583) dodano 03.08.2014 23:58

Przede wszystkim, to trzeba jednak włączyć oceny: szkoda, że takie galerie jak Twoje, przepadają gdzieś w otchłaniach OS, na prawdę - szkoda...

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 03.08.2014 23:40

Przemysław, to trzeba pogadać z Adminem, żeby skalę podwyższył ;-)
Wielkie dzięki za odwiedziny i ocenę oczywiście :-)

przemyslaw użytkownik przemyslaw(wpisów:5583) dodano 03.08.2014 23:29

10.
Właście, pardon: 11!
;)

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 03.08.2014 15:57

Anusia_osia, jak się cieszę, że odwiedzasz moje galerie :-)
To prawda, mieliśmy wrażenie, jakby cała pustynia była tylko dla nas. To niesamowite odczucie. Teraz już wiem, że w popularne miejsca warto czasami jeździć poza sezonem.
Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie,

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 03.08.2014 15:54

Gabi, bardzo dziękuję. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna, ponieważ wiem, że nie lubisz bylejakości.
Przyjemnie czytać Twój komentarz :-)
Pozdrawiam serdecznie,

anusia_osia użytkownik anusia_osia(wpisów:1188) dodano 03.08.2014 10:50

Galeria z humorem, opatrzona niezwykłymi ujęciami. Twoje relacje oglądam zawsze z zaciekawieniem i brakiem znudzenia ;-)
Kilka ujęć bardzo fajnych. A przygoda bez tłumów turystów to jest bezcenne. Cała pustynia dla Was ;-)
Gość z 50 to już tradycja.

gabi użytkownik gabi(wpisów:2419) dodano 03.08.2014 07:45

Andred,
wspaniała przygoda, niesamowite krajobrazy, całość wybornie opisana, duże brawa,

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 03.08.2014 00:09

AK, ale ja jestem trochę głuchy ;-)....ale staram się być domyślny :-)

ak użytkownik ak(wpisów:5748) dodano 02.08.2014 21:38

no to nie tajemnica :))) więc nie musisz zgadywać, trąbiłem o tym pobycie już nie raz :D

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 02.08.2014 11:24

Romana, bardzo mi miło. Zawsze się zastanawiam opisując swoje przygody i przeżycia, czy to kogoś interesuje, ale widzę że jest grupka osób która to lubi......więc chyba warto ;-)
Dzięki wielkie za wizytę i komentarz :-)

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 02.08.2014 11:20

Magdalena, a ja baaaaardzo dziękuję.
Sztafaż trochę przypadkowy, ale faktycznie umieściłem te zdjęcia po to, żeby pokazać jakie to są przestrzenie i duże góry.

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 02.08.2014 11:18

Popekpawel, dzięki za 10 i za wizytę :-)

romana użytkownik romana(wpisów:5192) dodano 02.08.2014 09:57

Ja tam nie zauważyłam, żeby mi się opisy dłużyły. Czytam, czytam i oglądam oczywiście... a tu już koniec i to drugiej części - nawet nie wiem kiedy mi to przeleciało :)
A wniosek z tego tylko jeden płynie: że nie tylko wybierasz świetne miejsca do zwiedzania, ale i potrafisz później bardzo ciekawie opowiedzieć o Waszych wyprawach. I dla takich Obieżyświatów warto być na OŚ :)))

magdalena użytkownik magdalena(wpisów:3629) dodano 02.08.2014 09:56

Baaaaardzo mi się podobało!
Dla widoku z 14 warto było się wdrapywać na wydmę.
Sztafaż na 20 i 22 doskonale oddaje ogrom tych skał.
Pozdrawiam:-)

popekpawel użytkownik popekpawel(wpisów:3319) dodano 02.08.2014 09:10

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 02.08.2014 08:15

Mgfoto, faktycznie wędrujemy i ciekawy jestem dokąd uda nam się jeszcze zawędrować ;-)
Dzięki za wizytę...w części I też :-)

mgfoto użytkownik mgfoto(wpisów:6103) dodano 02.08.2014 02:17

Obie części bardzo interesujące, zarówno fotograficznie jak i opisowo. Jak zawsze fajnie wędrujecie :) Pozdrawiam

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 02.08.2014 01:01

AK, to ciekawa historia :-), ale pewnie w trochę innych warunkach tam przebywałeś. Niech zgadnę......czy to było w Libii?

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 02.08.2014 00:59

Achernar-51, już gdzieś pisałem, że widziałem w życiu dwie pustynie: Wadi Rum i Pustynię Błędowską ;-), ale są też inne, każda pewnie piękna choć się różnią od siebie.

ak użytkownik ak(wpisów:5748) dodano 02.08.2014 00:54

:) spędziłem na pustyni (prawie non stop prócz piątków) 4 miesiące lecz otoczenie nie było tak piękne :)

achernar-51 użytkownik achernar-51(wpisów:4633) dodano 02.08.2014 00:51

Dzięki za galerię. Pustynia jest jednak piękna. Pozdrawiam. :)

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 02.08.2014 00:47

AK, a ja z wielką przyjemnością czytam pozytywne komentarze i naprawdę się cieszę, że się podobało :-)

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 02.08.2014 00:46

Sniezka, dlatego od tego momentu nigdy nie zakładam sandałów bez skarpet....szczególnie zimą jak jest śnieg, hihi :-)
Dzięki za wizytę i serdeczne pozdrowienia ślę,

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 02.08.2014 00:43

Dispar, mam nadzieję, że zdobyłeś tę niższą wydmę, bo jeżeli nie, to muszę się tam wrócić i wejść na sam szczyt, a najlepiej jeszcze wyżej ;-)
Kanion z wodą można zaliczyć, ale żeby to była jakaś rewelacja?.....raczej ciekawostka. Jak oglądam zdjęcia Wadi Rum w internecie, to stwierdzam, że jest tam dużo jeszcze innych pięknych miejsc, których ja też nie widziałem. Trzeba by tam siedzieć chyba z tydzień.
Dzięki za wizytę i pozytywny komentarz :-)

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 02.08.2014 00:38

Tama, wiem, że umiesz to docenić, ponieważ byłaś i znasz Jordanię. Dlatego tym bardziej ja doceniam Twój komentarz.
Wiem, że powinno się chodzić tam w pełnych butach, ale wejście na wydmę było jedynym momentem kiedy żałowałem, że jestem w sandałach :-)
Już o tym pisałem ale powtórzę jeszcze raz......może było gorąco, może nawet za gorąco, ale to, że nie było tłumów ludzi.....bezcenne.
Dzięki Tama za wizytę i pozdrawiam serdecznie,

ak użytkownik ak(wpisów:5748) dodano 02.08.2014 00:37

Z wielką przyjemnością obejrzałem galerię , wspaniałe foty i fajne opisy, jest co podziwiać.

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 02.08.2014 00:32

Andrew430, to dobry masz pomysł na przyszły rok. Zaplanuj dobrze, a na pewno będziesz zadowolony. Jordania to nie tylko Wadi Rum. Tam jest dużo więcej innych atrakcji, a o tym....potem :-)

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 02.08.2014 00:30

Patryk80, wiesz....trochę kokieterii się przydaje...nawet u faceta po 50-tce ;-)
Poza tym jak sam sobie nie weźmiesz, to nie wiem czy tak zaraz ktoś Ci da taką przygodę.
Dzięki za odwiedziny.

sniezka użytkownik sniezka(wpisów:3170) dodano 01.08.2014 23:51

No skoro tam poszedłeś w sandałach bez skarpetek, to miałeś za swoje, ha!

Super galeria!

dispar użytkownik dispar(wpisów:5201) dodano 01.08.2014 23:17

Opisy w sam raz. Bardzo fajnie się czytało.
Z wydmą miałem podobnie, ale musiała być niższa, bo jednak dałem radę.
Niestety w kanionie z wodą nie byłem.
32- wyjątkowej urody.
A cała galeria wyjątkowo podobająca.

tama użytkownik tama(wpisów:2969) dodano 01.08.2014 22:58

Zazdroszczę Wam, uwielbiam Jordanię za takie właśnie zjawiska. Wschody i zachody słońca w tak romantycznych, bajecznych klimatach to coś dla mnie.
Myślę, że na taki piach to najlepsze będzie pełne obuwie, że tak powiem bardziej przyziemnie ;)
Bardzo fajna sprawa być tam bez turystycznego tłoku, bez pośpiechu.
Zdjęcia z pespektywy wydmy podobają mi się, przestrzeń. Ten motyw z oknem wygląda jak obrazek na ścianie.

andrew430 użytkownik andrew430(wpisów:291) dodano 01.08.2014 22:57

fajnie się ogląda i... czyta, Jordanię mam w planie w przyszłym roku. pozdrawiam:)

patryk80 użytkownik patryk80(wpisów:4711) dodano 01.08.2014 22:11

Świetnie się oglądało i czytało, więc już nie przesadzaj z tymi przydługimi opisami, no chyba, że to taki rodzaj kokieterii. Pustynia wygląda fantastycznie i nabrałem ochoty, by się tam kiedyś wybrać. Może będzie mi dane przeżyć podobną wyprawę

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 01.08.2014 22:07

Klavertjevier, lejesz miód na moje serce takim komentarzem :-)......chyba jestem próżny ponad przeciętność, skoro Twój wpis tak bardzo mi się podoba :-)
Dzięki wielkie za wizytę i pozdrawiam,

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 01.08.2014 22:05

Woja,
1. Dalej podróżujemy rodzinnie. Boję się co to będzie jak synowie już nie będą chcieli, albo nie będą mogli z nami podróżować.
2. Powiedziałem pass, ale jakby byłą większa motywacja, to i na 2 razy większą wydmę bym wszedł ;-)...wolę nie pisać jaka to motywacja :-))
3. Jak znalazłeś postacie na 22, to poszukaj jeszcze na 20....też są i też trudno znaleźć.
4. Tak zupełnie bezpiecznie nigdzie nie jest.....nawet we własnym domu.
5. Wszystko dobrze się skończyło :-))
Dzięki za odwiedziny i komentarz.

andred użytkownik andred(wpisów:4578) dodano 01.08.2014 21:56

Rozmusiaki, tam jezioro? To tylko mogłaby być fatamorgana ;-)
Dzięki za odwiedziny,
Pozdrawiam całą rodzinę Rozmusiaków :-)

klavertjevier użytkownik klavertjevier(wpisów:2700) dodano 01.08.2014 21:56

Andred, chłopie, o czym Ty mówisz… za długie opisy? Ja pochłonęłam tę Twoją opowieść, niczym gąbka pochłaniająca wodę…
Chociaż trochę wynagrodziłeś mi mój nieudany pobyt, ale z drugiej strony teraz widzę, co straciłam!
Super cudne krajobrazy, super przygoda a przede wszystkim super to opisałeś!
Dzięki serdeczne!

woja użytkownik woja(wpisów:521) dodano 01.08.2014 21:55

Wnioski po obejrzeniu galerii Andreda:
1. Więc jednak dalej podróżujecie rodzinnie:-)
2. Jeśli Andred powiedział pass, musiało być naprawdę źle!
3. Postaci na zdjęciu 22 szukałem długawo:-)
4. Po obejrzeniu zdjęcia 18 nabrałem pewności, że wyprawa do Jordanii nie jest bezpieczna:-)
5. Dobrze, że i Wasze poszukiwania drogi powrotnej skończyły się szczęśliwie:-)

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 01.08.2014 21:42

Tak wciągnęła mnie ta opowiastka,że spodziewałem się,iż za chwilę ujrzę jezioro ...
A tu tak po prostu koniec ...
Andred ,jak mogłeś ... ?
Pozdrowionka,podobała się pustynia :)