Wyruszamy do Salt Lake City lubię patrzeć na przesuwające się obrazy za oknem stąd u mnie sporo takich fotek a jest na co
wjeżdżamy do miasta i bardzo mi się podoba schludne, czyste, dużo zieleni i moje ukochane góry dookoła:)
piękna Katedra Mormonów, zbudowana z granitu mogliśmy podziwiać wewnątrz przy dźwiękach nastrojowej, organowej muzyki-wspaniała akustyka w tym miejscu - organy ponoć mają 6868 piszczałek!
ciekawa zielona ściana:)
nazwa mówi sama widać już Wielkie Słone Jezioro
w tym miejscu jedyna budowla, oczywiście sklep  z pamiątkami musi być! ale my słono spędzaliśmy czas a jest to 2 jezioro na świecie. które zawiera najwięcej soli! w tym też miejscu spotkaliśmy po raz drugi (na naszej dłuuuugiej trasie) grupkę młodych przesympatycznych studentów z Polski a tak dookoła cisza i spokój to tylko fragmencik, gdyby ktoś chciał zobaczyć poza realem miejsce ,gdzie się pokonuje prędkość motorem polecam kapitalny film 'Prawdziwa historia z A. Hopkinsem w roli głównej
powrót do hotelu
a rankiem w drogę

USA - Salt Lake City i mormoni.
1pix użytkownik wmp57 odległość 0 km 1pix

ak użytkownik ak(wpisów:6014) dodano 30.03.2015 22:59

bardzo ładnie

lucy56 użytkownik lucy56(wpisów:2787) dodano 14.12.2014 06:39

klavertjevier fajnie, że się podoba. Ja kocham każdą jazdę ,każdym środkiem lokomocji i na piechotkę też:) Tylko z fotografowaniem jestem na bakier ale w przyszłości postaram się. Pozdrawiam serdecznie.

klavertjevier użytkownik klavertjevier(wpisów:2700) dodano 08.12.2014 22:26

Widoczki z samochodu, nieziemskie!
Będąć w USA, pokochałam niesamowitą przyrodę tego kraju od pierwszego wejrzenia!
Pozdrawiam i proszę o więcej!

lucy56 użytkownik lucy56(wpisów:2787) dodano 08.12.2014 19:31

Harmony tych szkaradziejstw sklepowych nie brak w wielu miejscach a tam wyjątkowo mi nie pasowało ale tak już jest.

lucy56 użytkownik lucy56(wpisów:2787) dodano 08.12.2014 19:29

Panowie :)no to jest nas więcej miłośników USA. Od pierwszego wejrzenia pokochałam ten kraj i jego przestrzenie.
Andred my tym razem pokonaliśmy 11810km i też pozostał niedosyt a bardziej był to rekonesans niż skrupulatne zwiedzanie. Wiem, że jeszcze powrócę. Mogłabym pieszo obejść np. Wielki Kanion a co tam...
Achernar drzwi po prostu były otwarte i nikt nas nie wyprosił, nie mormonką nie jestem:) ale znamy miłych mormonów z Chicago.
Zatem powrócimy do USA? Tego Wam i sobie życzę;)

harmony użytkownik harmony(wpisów:2592) dodano 08.12.2014 18:11

Jezioro i otoczenie całkiem ładne, tylko wielka szkoda, że postawili sobie tam szkaradziejstwo w postaci sklepu z pamiątkami.

achernar-51 użytkownik achernar-51(wpisów:5056) dodano 08.12.2014 18:05

Ja mam podobne odczucia z podróżowania po USA - jazda samochodem po tym kraju to prawdziwa przyjemność. Ciekawe, jak Ci się udało zrobić fotki wewnątrz światyni mormonów, gdyż słyszałem, że wstęp mają tam tylko mormoni, a nie podejrzewam, byś była wyznawczynią tej religii... Pozdrawiam. :)

andred użytkownik andred(wpisów:4757) dodano 08.12.2014 16:30

Oczywiście mam nadzieje na zwiedzenie Salt Lake City, a nie jakieś dziwadło, co mi się napisało w poprzednim tekście :-)

andred użytkownik andred(wpisów:4757) dodano 08.12.2014 16:28

Uwielbiam jeździć po Stanach samochodem i dlatego takie widoki jak na zdjęciach w Twojej galerii bardzo mnie cieszą. Zróżnicowanie terenu jest bardzo duże, ale Stany też są duże i jest co podziwiać. Podczas wszystkich moich wyjazdów do USA zrobiłem już dobrze ponad 6000 mil i nadal mi mało.....mam nadzieję, ze jeszcze nie raz tam pojadę.
Salt Lake City podziwiałem kiedyś z samolotu, ale z niedużej wysokości, ponieważ mieliśmy kiedyś tam przesiadkę. Niestety za krótką żeby zwiedzić miasto (45 min) i z góry wydawało mi się, że tam nie ma zieleni, a na Twoich zdjęciach jest jej bardzo dużo. Jezioro za to z góry wygląda bardzo ciekawie....nie mówię, że pięknie...tylko ciekawie ;-)
Może będzie kiedyś okazja na zwiedzenie salt kale City.
Cieszę się, że w końcu udało Ci się zatwierdzić tę galerię ;-)