m s my mo ms
version_button
| rejestracja | przypomnienie hasła en pl
login: hasło:

zdjęcia w galerii (44):

 
Moja tam podroz zaczelam juz wczesniej, ale tu rozpoczelam fotografowanie ;) W Londynie na stacji St Pancras, czekam na pociag Eurostar do Brukselli :) Dwie i pol godziny pozniej jestem juz na Brukselskim starym miescie Pogoda barowa! Testuje belgijskie trunki... Bo coz tu robic w deszczu ;)
Nie tylko nam bylo chlodno :/? Dobrze, ze choc na pocztowce moglam cos zobaczyc :) Przerwa na papierosa :)
MAD! A tu juz w pociagu w drodze powrotnej
I juz u siebie W domu! Na kanapie, lecze kaca i wspominam fajny weekend :)

najbliższe galerie:

 
Bruksela
1pix użytkownik pirania odległość 1 km 1pix
Bruksela
1pix użytkownik agna odległość 1 km 1pix
Moja Belgia
1pix użytkownik cinsan odległość 1 km 1pix
BRUKSELA - BELGIA
1pix użytkownik afrodyta odległość 2 km 1pix
Brusselmania
1pix użytkownik despotka odległość 2 km 1pix
Bruksela stara i nowa
1pix użytkownik jedrek odległość 2 km 1pix

komentarze do galerii (7):

 
eljot użytkownik eljot(wpisów:534) dodano 16.11.2015 21:50

Byłem w Brukseli w tym roku, klika moich zdjęć w galerii: http://obiezyswiat.org/index.php?gallery=29915, ale pogodę miałem słoneczną,
może dlatego, Twoja Bruksela mi się nie podobała. "Tylko" 9, bo Twoja galeria ma swój niezaprzeczalny urok i zdjęcia mają klimat.
Na deszczowa pogodę oprócz fajnych brukselskich pubów polecam "Pałac Królewski", akurat w sierpniu udostępniany turystom.
Pozdrawiam
:-)

greta użytkownik greta(wpisów:78) dodano 06.11.2015 01:08

dziekuje :)

paweller75 użytkownik paweller75(wpisów:7472) dodano 07.09.2015 17:01

Ale kopsiura facet Ci zasadził:)))
Mnie się Twoja Brukselka bardzo podoba, zresztą uwielbiam Twoje spojrzenie ..., ja jak bym trafił taką pogodę, to bym się załamał, Ty potrafisz zrobić z tego świetną galerię:)
Pozdrówki:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6784) dodano 06.09.2015 09:26

Deszczowo, ale mimo to fajnie:) Ja bylam kiedyś w grudniu, więc też bylo barowo, bo jakoś trzeba się było rozgrzewać;)
pozdrawiam:)

barbara_31 użytkownik barbara_31(wpisów:800) dodano 06.09.2015 00:01

Deszczowo, ale fajnie.Podobało mi się. Pozdrawiam

ak użytkownik ak(wpisów:6305) dodano 05.09.2015 22:23

Dziękuję, że mnie skutecznie wyleczyłaś z Brukseli :)
Nie jadę ... wolę zjeść :DDD

kordula157 użytkownik kordula157(wpisów:6138) dodano 05.09.2015 21:58

Twoja Brukselka smaczna bardzo,:)NIe przepadam za galeriami miejskimi ale ta jest inna:)

Świetnie sie oglada tak lekko pokazane poważne miasto:)
Lubie Twoje patrzenie na swiat:))POzdrawiam:)

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować. Jeśli nie jesteś członkiem społeczności, przyłącz się!