W piątek po pracy udało nam się dojechać na południe Czech. Na biwak znaleźliśmy na szybko jakąś winnicę. Udało się nawet rozpalić ognisko. Prognozy nie wyglądały najlepiej, gdy dojechaliśmy do Pitvickich lało jak diabli. Rozbiliśmy biwak połączyliśmy namioty i się rozgrzewaliśmy Rano nadal lało, ale wszyscy nie dawali za wygraną. Takich widoków nie zabije nawet deszcz. Były jakieś plusy deszczu, tak pustych Plitwickich Jezior jeszcze nie widziałem. Kierujemy się w górę Parku Narodowego.
Co ułatwiają nam parkowe autobusy. A teraz już kilka godzin w deszczu z powrotem. Pada już tyle dni, że dostajemy wskazówki od pracowników, które kładki są do przejścia. Część tras jest zalana, więc wszystkiego nie da się obejść. Poziom wody jest bardzo wysoki,
ale dzięki temu, wodospady są bardziej efektowne. Pomimo nieprzemakalnych kurtek i dodatkowo parasoli i tak jesteśmy przemoczeni. Robienie zdjęć w takich warunkach to mordęga. Obiektyw co chwile zmoczony od deszczy.
W jednej ręce aparat, w drugiej parasol. Jakoś jednak udaje się zrobić trochę ujęć. A to efekty tej pracy:
W końcu przemoczeni do suchej nitki wracamy do samochodów przebrać się w suche żeczy Jedziemy na ciepły obiad i kierujemy się na wybrzeże, gdzie ma być lepsza pogoda.

Jeziora plitwickie
Jeziora Plitvickie
1pix użytkownik szarykot odległość 1 km 1pix

irasek_palownik użytkownik irasek_palownik(wpisów:289) dodano 26.10.2015 07:04

Nola, zaraz po tobie też byliśmy w Albanii :) Tyle, że na przełomie września i października. Na razie jednak wziąłem na warsztat wiosenny wyjazd na Bałkany. Może w zimowe wieczory nadgonię zaległości i wrzucę Plitvickie przy pięknej pogodzie z zeszłego roku.

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6340) dodano 25.10.2015 20:59

Ja Plitvickich jeszcze nidgy nie widziałam;) Moze w przyszłym roku się uda:) Mimo deszczu i tak jest pięknie:) fajnie ze wróciłes:) Myslałam nawet o Tobie jak eksplorowałam Albańskie tereny w wakacje;)

mocar użytkownik mocar(wpisów:2455) dodano 25.10.2015 17:32

Oj było się tam było, mimo deszczowej pogody zdjęcia wyszły bardzo piękne.

achernar-51 użytkownik achernar-51(wpisów:4213) dodano 25.10.2015 15:23

Faktycznie, pogoda Was nie rozpieszczała, ale dzięki temu powstała jedyna w swoim rodzaju galeria z tego miejsca... Pozdrawiam. :)