Nie wypadalo rozpocząć wyprawy do bylego ZSRR bez uprzednich odwiedzin architektonicznej ikony PRL... Palac Kultury i Nauki, Warszawa ;-) A nastepnego dnia czas na 20-to godzinną podróż pociągiem Warszawa-Moskwa!
Spotkanie z moja drużyną śmiałkow na Dworcu Zachodnim :-) I zaczynamy podróż...humory dopisują. Śpimy w słynnych kuszetkach :-) Podróż integracyjna...a i odwodnić się nie wypada... ;-) A szklanki dano nam bardziej niz odpowiednie na te podroz do 'Matki Rosji' :-)
Dojeżdżamy do przejścia granicznego w Terespolu. Zatrzymujemy się na wymiane kół w pociagu! Chwila postoju w Brześciu Nastepnego dnia w końcu docieramy do Moskwy.
Pozdrowienia z Rosji! Slynna Cerkiew Wasilija Blogoslawionego... ...i jej wnętrza...
Plac Czerwony Dom towarowy GUM Wnętrza galerii GUM Kreml Mauzoleum Lenina Ogladamy zmiane warty przy Gróbie Nieznanego Żołnierza
Cerkiew Czas refleksji Jest i pomnik cara Aleksandra II Odbudowany za Putina Sobór Chrystusa Zbawiciela w Moskwie - niestety fotografowanie we wnętrzu ściśle zabronione.
A oto brat naszego Pałacu Kultury
Odwiedzamy słynny Arbat Spacer po Arbacie Liczne obrazy na sprzedaż Maskotka restauracji 'Mu, Mu' :-) Są i ruskie zegary
I  oczywiście 'malutka' Matrioszka
Wieczorem wracamy na Plac Czerwony
Podświetlona Galeria GUM A po tym mogę powiedzieć, że widziałam już chyba  wszystko...haha McDonald po rosyjsku Po Moskwie przemieszczamy się metrem A musze powiedzieć wygląda niesamowicie. ...Warszawskie, czy Londyńskie mogą się schować.
Następnego dnia rano lecimy do Mineralnych Wód i dalej do Terskola z celem wejścia na najwyższy szczyt Europy Wschodniej - Elbrus

Moskwa - Kreml
Rosja-Moskwa cz. I
1pix użytkownik tereza odległość 0 km 1pix

lucy56 użytkownik lucy56(wpisów:3089) dodano 27.12.2015 15:36

32 - oryginał 😀całkiem klawa podróż.Najważniejsze, że z humorem.Pozdrawiam.

patryk80 użytkownik patryk80(wpisów:4831) dodano 27.12.2015 11:25

Widać, że było wesoło. Nie raz słyszałem hasło, że "Rosja to nie kraj a stan umysłu" no i cóż można powiedzieć widząc taką białą karetę? Nie raz wyczucie smaku jest odwrotnie proporcjonalne do grubości portfela, ale kto bogatemu zabroni.

ania_st użytkownik ania_st(wpisów:11) dodano 25.12.2015 12:11

Dzięki Pipol - nie zauważyłam, że się jakoś zamazane wgrało - poprawione i miodzio haha ;-)

pipol użytkownik pipol(wpisów:9073) dodano 25.12.2015 11:04

no teraz 30 zmienione :)

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1373) dodano 25.12.2015 00:04

Ja podobnie jak Ty jechałem tą trasą pociągiem 38 lat temu-byłem nastolatkiem ( wtedy też jeżdził Polonez )- z Twoich fotografii już widać różnice w pociągach - dawny Kraj Rad był zupełnie inny niż dzisiejsza Rosja -mimo że Putin chciałby być Breżniewem -to największą zmiana to wludziach .Oni nie są szarą przestraszoną masą jak w czasach Sojuza......ja zwiedzałem przez blisko 2 tygodnie Moskwę sam-jak próbowałem dostać się do Muzeum Historycznego sam-3 X obkrążyłem PLac Czerwony to jakiś tajniak dokładnie mi wiliczył ile razy obeszłem ten Plac-wiesz jaki on jest duży, ile ludzi.Ile wysiłku było żeby tyle mi poświęcić uwagi.Pozdrawiam świątecznie

ania_st użytkownik ania_st(wpisów:11) dodano 24.12.2015 20:02

Dzięki, podróż była świetna a w pociągu pełna integracja grupy - nie znaliśmy się wcześniej, a od czasu wyprawy jesteśmy w kontakcie i włuczymy się nierzadko razem po świecie i górach :-) Pipol - żałuję strasznie, że nie zrobiłam zdjęcia maszyny z matrioszkami - taka jak na batony czy puszki z Colą z tym, że z matrioszkami! haha Stała na lotnisku - padłam z wrażenia haha

pipol użytkownik pipol(wpisów:9073) dodano 24.12.2015 17:46

foto nr.30 wybitne :DDDDD

paweller75 użytkownik paweller75(wpisów:7479) dodano 24.12.2015 15:06

Wasza podróż jak widać bardzo przyjemna ..., rosyjski (radziecki) brat trochę bardziej napakowany od naszego, a nasz za to ładniejszy ..., i ten biały samochód, trzeba mieć naprawdę niezłe halo, żeby coś takiego stworzyć:)))