m s my mo ms
version_button
| rejestracja | przypomnienie hasła en pl
login: hasło:

zdjęcia w galerii (50):

 
A gdyby tak do Turcji ? Do hoteliku jakiegoś wypasionego na najwiekszym wzniesieniu ? W baseniku z widokiem na niekończące się morze doopkę zmoczyć ? Kiedy ja sie w końcu tego nauczę ? Pipol pewnie zapyta - a gdzie ludzie ? Nie ma ! kazałem wyrzucić,bo zdjęcie robiłem :) W każdym razie,upał jak to w Turkey bywa a ja idę na zwiedzanie,podziwianie,kontemplowanie,czy tez ciekawych miejsc poszukiwanie. I tak sobie pomyslałem przy okazji tworzenia tej galerii,że w wiekszości Turcję pokazujemy bardzo zabytkową,wręcz jak to kolega portalowy Patryk mówi ''Turcję w ruinie'' ,a gdyby tak podejść ja od innej strony ?
A takiej właśnie.Przyrodniczej ... Co mi szkodzi podzielić się z Wami właśnie takimi wspomnieniami ... Tak przeca było . No to co ? Robimy nura w pole bananowe ... Jeszcze troche niedojrzałe były,więc nie bierzcie przykładu ze mnie . Ale za to kwiaty juz dorodne były .
W chaszczach bananowych życie jest pędzi dosc dynamiczne ... Sprawdzam,czy mnie nikt nie podgląda,bo to różnie bywa - jeszcze mnie kto za kozę weźmie ;) No właśnie ... Jak juz wspomniałem,sytuacja jest dynamiczna - jak nie kwiaty ... To jaszczurki - zwinne,szybkie,ale zdjęć się nie bały ... Przeciwieństwo jaszczurek - żółwie - tu na szczęście nie było problemu ze zdjęciem ...
W przeciwieństwie do niej :) No dobrze,wyłaźmy z bananów ... I obierzmy kierunek,z którego może uda się nam na okolice z góry popatrzeć ... :) :) :)
Udało się . Nie jest to najwyższy punkt,ale najwyższy,z którego można zobaczyć własnie takie obrazki ... :) :) Idziemy wyżej i dopiero później okazało się ,że to był ostatni widok na tym zakręcie. Może i dobrze,że nie wiedziałem,bo pewnie bym zawrócił i nici byłyby ze zdjęć ...
A tak ... pamiatka została ... ;) Dotarlismy na szczyt ... dalej sie nie dało ... Na powrocie też mi sie podobało,bo prócz krajobrazów ... troszke fauny i flory również nałapałem ... :)
:) :) :) :) :) :)
:) No.Taką to wycieczkę sobie i Wam zarazem zafundowałem ... Czas na odrobine kamieni ;) :) Na basen lubie chodzić,ale bardziej po pracy jakoś mi pasuje,niż na wakacjach ... Po całym dniu zwiedzania wolę swe ciało w takiej wodzie zanurzyć,przy drinku sie zrelaksować ...
By dnia nastepnego ruszyc kolejnej przygody poszukac :) Dzięki za wytrwałość !

najbliższe galerie:

 
Krótka wędrówka - Turcja - Mahmutlar / Alanya część I
1pix użytkownik patryk odległość 3 km 1pix
Mahmutlar 2010 r
1pix użytkownik magdar odległość 4 km 1pix
Jaskinia DIM
1pix użytkownik gregy odległość 8 km 1pix
Alanya inaczej
1pix użytkownik margo odległość 8 km 1pix
Turcja, Alanya 2009
1pix użytkownik anna81 odległość 8 km 1pix
Turkiye
1pix użytkownik dzo odległość 9 km 1pix

komentarze do galerii (28):

 
charlie użytkownik charlie(wpisów:2052) dodano 22.07.2017 11:22

Piękna ta turecka flora i fauna, ale ja i tak wybieram banany. Są ze mną od końca lat 80-tych kiedy byliśmy w ówczesnej Czechosłowacji, a tam wszystko było lepiej dostępne niż u nas. Do dziś bywa, że w ciągu dnia żywię się prawie samymi bananami. Jak rasowa małpa.
Nic dziwnego - według chińskiego kalendarza jestem... małpą :-)
Pozdr.

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 12.07.2017 17:55

Doracz,kłaniam się nisko ;)))
Pozdrówki !

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 12.07.2017 17:54

Nola - a to miło,że Ci się podobają te moje wakacyjne obrazki ;))))
Pozdrowionka !

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 12.07.2017 17:53

Klavert,jesli moja galeria potrafi wywołać uśmiech na Twojej twarzy,to ja jestem podwójnie szczęśliwy :)))
Pozdrowionka !

doracz użytkownik doracz(wpisów:935) dodano 11.07.2017 12:02

Zbliżenia roślinnne - przepiękne. W ogóle galerya przemiła i podobająca. Pozdrówki :)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6506) dodano 10.07.2017 16:04

ładne kolorowe wakacyjne obrazki:) pozdrawiam:)

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 09.07.2017 20:10

Patryk - no tak,tak ... propaganda :)

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 09.07.2017 20:09

Magdaleno,miło było Cie gościć :)
Pozdrawiam !

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 09.07.2017 20:08

Marcin,dzieki !

klavertjevier użytkownik klavertjevier(wpisów:2700) dodano 09.07.2017 19:08

Rozmusiaki, Wasze słowo mnie rozbawiło.
Pomoczyć dupkę w turkusie wody to chyba marzenie każdego, a jak jeszcze kwitnąco i pachąco jest, to już raj dla człeka.
Bardzo wesoło tu u Was. Lato w pełni.
Pozdrawiam z uśmiechem na twarzy.

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 09.07.2017 17:51

Halszko,dziękuję :)
Pozdrawiam !

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 09.07.2017 17:50

Pipol,tez lubię anyżową ;)
Pozdrawiam !

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 09.07.2017 17:50

Surykatko,badyle to nie wszystko,choć ciekawe są ;)
Pozdrawiam !

patryk80 użytkownik patryk80(wpisów:4711) dodano 09.07.2017 16:46

No wiesz jak jest z tymi "ruinami", to propaganda ;)

magdalena użytkownik magdalena(wpisów:3629) dodano 09.07.2017 07:31

23 fajne:-) I ten "potwór" na 36 też mi się podoba. Pozdrawiam:-)

marcin1980 użytkownik marcin1980(wpisów:1812) dodano 08.07.2017 09:56

Jak zawsze super galeria

halszka użytkownik halszka(wpisów:2633) dodano 06.07.2017 22:18

Ładnie, kolorowo i soczyście:)))

pipol użytkownik pipol(wpisów:8749) dodano 06.07.2017 12:52

Lubię hotele tureckie bo fajne animacje mają ;) , a wódeczka anyżkowa też mi elegancko wchodzi :D

voyager747 użytkownik voyager747(wpisów:4535) dodano 05.07.2017 23:20

no to chyba zależy też kto wklei

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6958) dodano 05.07.2017 23:04

No i super. Moja przyrodnicza dusza wyje z zachwytu. :)
ja tam wolę badyle od ruin, chociaż i te bywają interesujące. więc najlepiej po trochę wszystkiego i jest git ;)

voyager747 użytkownik voyager747(wpisów:4535) dodano 05.07.2017 20:39

i dlatego tam byliśmy tyle razy

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 05.07.2017 20:26

Turcja to bardzo ciekawy i róznorodny kraj :)

voyager747 użytkownik voyager747(wpisów:4535) dodano 05.07.2017 20:23

pamiętam, że bawełnę też pierwszy raz w Turcji widzieliśmy rosnącą

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 05.07.2017 20:22

Kordula,Gabi - dziewczyny,dzieki za miłe słowa :)
Pozdrowionka !

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 05.07.2017 20:21

Voy,sporo kryja w sobie prócz bananów ;)

gabi użytkownik gabi(wpisów:2419) dodano 05.07.2017 20:10

Fajna wakacyjna galeria. Piękny hotel, zazdroszczę zdjęć z tak pięknie rozmytym tłem, 23 faktycznie śliczne.
pozdrawiam

kordula157 użytkownik kordula157(wpisów:5425) dodano 05.07.2017 19:57

Tak damska ta galeria.
Fajna narracja:))
Moje naj to 23:)
36, 40 , 50 takze w moim guscie:))
Pozdrawiam:)

voyager747 użytkownik voyager747(wpisów:4535) dodano 05.07.2017 19:38

też lata temu podziwialiśmy bananowce w Turcji, w 2000r.

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować. Jeśli nie jesteś członkiem społeczności, przyłącz się!