Do Słowenii wjedziemy dopiero następnego dnia rano. Nocleg chciałam spędzić po stronie włoskiej nad leżącymi tuż przy granicy ze Słowenią Laghi di Fusine u stóp Mangartu. Ten szczyt będzie nam jeszcze towarzyszył kilka dni później. W maju na parkingu były jakieś 3 samochody (w nocy)także był spokój, cisza, jeziorka, góry, gwiazdy na niebie i my:) I do tego darmowe czyste toalety;) Polecam miejscówkę i spacer nad obydwoma jeziorkami zwanymi 1 Lago i 2 Lago. Kolor wody przecudny:) Jesteśmy już na Słowenii. Kranjska Gora i jeziorko Jasna. Sama miejscowość jest przepięknie położona. Woda przeczysta, a pogoda tego dnia piękna. Z Kranjskiej jedziemy zobaczyć Slap Peričnik. Widzieliśmy podczas tego wyjazdu kilka różnych wodospadów, ale ten nam się najbardziej podobał.
Do tego można go obejść dookoła. No i byliśmy tam sami:) Docieramy do wąwozu Vintgar. Bardzo przyjemny spacer. Tu już nie jesteśmy sami, ale jeszcze nie idziemy gęsiego jak tydzień później na Plitvickich;) Ten widoczek zawsze chciałam zobaczyć:) Przepiękny:) Jak już uporaliśmy się z namiotem wdrapaliśmy się na wzgórze Ojstrica. Zresztą wejście na wzgórze znajdowało się zaraz obok naszego campingu. Camping w Bledzie jest super położony nad samym jeziorem. A sam Bled super położony nad alpejskim jeziorem z wyspą, otoczony z każdej strony górami. Nie dziwie wcale, że jest wizytówką Słowenii. Posiedzieliśmy na słynnej  ławeczce z 2 godzinki, kontemplując przecudne widoki, no ale jak 4 browarki się skończyły trzeba było ruszyć na dół uzupełnić zapasy. Dalsza kontemplacja krajobrazu odbywała się już nad brzegiem jeziora. Powiedziałabym za Kazikiem, że ten dzień przywitał nas ulewą, ale był to tylko mały deszczyk na szczęście. Jesteśmy już nad jeziorem Bohinjsko. Szkoda, że nie ma słońca, ale widok ze wzgórza Peč był i tak bardzo fajny.
Przy tej pogodzie, czarnych chmurach i siąpiącym deszczu zrezygnowaliśmy z wjazdu kolejką na Vogel. Pewnie przy słonecznej pogodzie widoki byłyby zacne. Nad jeziorem mamy do zobaczenia kolejny wodospad - Slap Savica. Jedyny gdzie musieliśmy płacić za wstęp (5 eur) i za parking (3 eur). Pozostałe wodospady były za free:) :) W ten deszczowy dzień jedziemy zobaczyć kościółek w miejscowości Jamnik (wpadł mi w oko w galerii Harmony). Szkoda, że deszcz napiżdżał, a błoto było po kostki, i nie było gdzie zaparkować, ale trafiliśmy za to na ślub w kościółku. Też trafili na pogodę;) Wracając z Jamnika (niezłe serpentyny zwłaszcza w deszczu) zatrzymujemy się na mały spacer w zabytkowej górniczej osadzie o nazwie Kropa.
Przestało na szczęście padać i ci młodzi w Radovljicy mieli już więcej szczęścia. Załapaliśmy się nawet na weselny poczęstunek;) Wracamy do Bledu kontemplować kolejny wieczór tę piękną miejscówkę. Z rana ruszamy w stronę Kranjskiej Gory i na przełęcz Vrsic. Jedziemy Ruską Cestą oczywiście. Trasa fajna, można sobie liczyć zakręty (na całej trasie jest ich 50 -tych z numerami oczywiście, bo bez numerów jeszcze 3 razy tyle), ale nie jest jakoś specjalnie trudna, no może dla rowerzystów, których mnóstwo mijaliśmy na trasie. Szacun za wjechanie na 1611 m n.p.m. Udało mi się wyciągnąć Marusia na malutki trekking na Slemenovą Spicę. Z przełęczy to jakieś 90 minut i tylko 300 metrów wyżej, więc traska spoko do ogarnięcia. Na szlaku było trochę śniegu, ale spokojnie do przejścia bez raków. Widoki przepiękne. Nie musieliśmy nawet jechać do Planicy, bo można było sobie z góry na skocznię popatrzeć;)
Zjeżdżając z przełęczy idziemy zobaczyć jeszcze źródło rzeki Mlinarica. Fajny, krótki spacerek. Ja do źródła idę ścieżką, a Maruś wiadomo;) Jedziemy dalej. Nocleg zaplanowałam sobie gdzieś na przełęczy pod Mangartem, ale nie wiedzieliśmy czy dojedziemy, bo na znakach drogowych gdzie zaczyna się droga na przełęcz, Mangart był przekreślony, ale zjechały z góry jakieś motocykle, więc pojechaliśmy. Droga przyznam bardzo hardcorowa, szeroka na jedno auto. Serpentyny, tunele, czasem, ale bardzo rzadko jakaś zatoczka, i tak 11 km. Nie było szans nawet wyprzedzić rowerzystów. Ale widoki mega zarąbiste!:) Mangart w całej okazałości i tak blisko się już wydawał na wyciągnięcie ręki. Przepiękna góra. Trzecia najwyższa w Słowenii. Myślałam po cichu, żeby się na nią wdrapać, ale Maruś torpedował moje pomysły. Że śnieg, że nie mamy raków, że coś tam;) Na szczęście nikt z góry nie zjeżdżał, więc nie musieliśmy się mijać z żadnym samochodem. Za to musieliśmy się toczyć za tymi szaleńcami, którym później musiałam robić pamiątkowe zdjęcia przy końcu drogi;) No mega szacun dla chłopaków:) Dalej się niestety nie dało pojechać;) Ale przynajmniej nie płaciliśmy za przejazd;) A chłopaki wjechali, zrobili fotki, zapalili fajki i zjechali i tyle ich widzieliśmy;) Trudno zostaliśmy na tym parkingu, który widać na dole. Ja pobiegłam eksplorować okolicę, a Maruś kolację szykował. W ogóle to byłam mu wdzięczna, że jednego dnia zrobił dwie przełęcze:) No drugą prawie, zabrakło jakieś 100 metrów...
Nocleg najlepszy pod słońcem, a raczej pod gwiazdami i byliśmy tam zupełnie sami, no romantico było i nawet nie tak zimno, jak kiedyś w marcu nad Oceanem w Portugalii;) Przyznam, że w Hyundaiu można się wyspać:) :) Rano zjeżdżamy i też szczęśliwie nikogo nie musimy mijać. Spotykamy dwa auta, ale akurat na view poincie. Jedziemy znowu do Włoch na chwilę nad Lago del Predil i włoską kawę/czekoladę;) Wracamy do Słowenii i jedziemy zobaczyć kolejny wodospad. Tym razem Slap Virje. :)
Zostajemy na noc na campingu w Bovecu nad samą rzeką. I pół dnia już nic nie robimy;) Czyli Maruś ma w końcu coś dla siebie na tym wyjeździe. Jest rzeka i nie trzeba już nigdzie chodzić i nieczego zwiedzać;) Na campingu sami Niemcy, ale na szczęście nie było jeszcze dzikich tłumów;) Rano Slap Boka. Bliżej się nie dało podejść niestety, ale nawet z daleka prezentował się bardzo okazale. W Bovecu chciałam wjechać kolejką na Kanin, bo stamtąd widoki byłyby na 100 mega, do tego pogoda zarąbista, ale oczywiście kolejka nie kursowała, bo trwała renowacja. Pani zapraszała od 3 czerwca. No trochę byłam zawiedziona nie powiem. Kolor rzeki Soča zwalał normalnie z nóg. Ja się napatrzeć nie mogłam w ten szmaragd. Slap Kozjak też piękny. Każdy wodospad, który widzieliśmy był inny, każdy fajny, ale Peričnika nic nie przebiło. Fajna trasa dojścia do wodospadu. Soča. Takiego koloru rzeki, i to na długości kilkudziesięciu kilometrów to ja jeszcze nigdy nie widziałam. No cudo!:)
Po południu małe oberwanie chmury, ale my w tym czasie eksplorujemy Skocjanska Jame. Ta jaskinia jest bardziej dzika, bardziej mroczna, mniej komercyjna, ma fajne wyście na zewnątrz, ale Postojna mi się chyba bardziej podobała. Ale warto zobaczyć obie, bo każda totalnie inna. Obok jaskini warto się udać na view point. Jest jeszcze trasa edukacyjna, ale nie chciało się nam już chodzić tego dnia;) Predjamski grad. Nie przepadam za wnętrzami, chciałam tylko ten pięknie położony zamek zobaczyć z zewnątrz. Rano kupujemy bilety na pierwszy tour o 9.00, ale nie jesteśmy sami:) Tylko kilka autokarów razem z nami;) Mimo to nie zakłócali oni zupełnie zwiedzania i podziwiania tej przepięknej, wspaniałej jaskini. Tylko te ceny, skąd oni je biorą? 24 eur za bilet? Bym ze 3 jaskinie na Słowacji za to zobaczyła;) Ale czy w innej jaskini możesz się przejechać pociągiem i wysiąść na stacji?;) Chyba nie:) I na koniec tej słoweńskiej eskapady trochę morza. Piran. Warto się wdrapać na wieżę kościoła św. Jerzego. Widoki zacne. W samym Piranie nie ma plaży, więc włóczymy się po miasteczku.
Wąskie, klimatyczne uliczki Piranu. Wieczorem wracamy na camping, który mamy nad samym morzem, ale uciekamy przed burzą no namiotu;) No tak padało mocno, że się spać nie dało;) Ale rano znowu słońce, a my lecimy w stronę Chorwacji. Dziękuję i polecam gorąco piękną Słowenię:)

Alpy Julijskie cz.1
Słowienia - Alpy Julijskie
1pix użytkownik marioli odległość 22 km 1pix

andred użytkownik andred(wpisów:4575) dodano 04.08.2017 23:53

Kolejny dowód na to, że jakby takie widoki były w Nowej Zelandii, Australii czy USA, to każdy by marzył aby tam pojechać, a skoro jest to tak blisko, to nawet nie każdy wie jak tam jest cudnie. Sam muszę pomyśleć o wakacjach w Słowenii :-)
Pozdr,
a

harmony użytkownik harmony(wpisów:2577) dodano 04.08.2017 21:58

Jak to fajnie, że możemy się inspirować miejscami podpatrzonymi w galeriach innych obieżyświatów ;)
Jamnik nie był dla Was zbyt łaskawy, potrafi się lepiej prezentować, ale niezależnie od aury to dla mnie bardzo urocze miejsce.
Miło było wrócić w znane miejsca.

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6507) dodano 01.08.2017 18:08

Patryk80 dzięki:) Słowenia jest piękna i warta odwiedzenia, a zamek rzeczywiście jest super położony w tej skale i warto tam zajechać będąc w okolicy Postojnej:) pozdrawiam:)

Ania (Olaf43) dzięki:) pozdrawiam:)

Aga no mówiłam Ci, że tam ładnie bardzo:) A mnie wiesz nie kręcą miasta, tylko natura, więc dla mnie to idealny kierunek:) A Managart może kiedyś... teraz musiałam się zadowolić zarąbistym zachodem słońca i noclegiem pod gwiazdami u jego stóp:) buziaczki:)

baracuda77 użytkownik baracuda77(wpisów:3519) dodano 29.07.2017 20:19

Wowowww jaki piękny zachód słońca, dawno takiego nie widziałam :/ Góry i wodospady tworzą piękne krajobrazy. Góra z 28 wprost prosi się o wspinaczkę :))) Nie powiem bardzo urokliwa ta Twoja Słowenia;)
Aga

olaf43 użytkownik olaf43(wpisów:1519) dodano 28.07.2017 18:25

Ładnie tam :)
pozdrawiam...

patryk80 użytkownik patryk80(wpisów:4711) dodano 27.07.2017 19:56

Piękna, przekrojowa prezentacja. Jak dla mnie to największe wrażenie robi Predjamski grad ze względu na niesamowite położenie

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6507) dodano 26.07.2017 14:41

Romana dzięki za odwiedzinki i cieszę się, że się podobało:) W maju na pewno ogromnym plusem jest brak tłumów, ale sa też minusy, jak choćby nie kursująca kolejka czy zasypana śniegiem droga;) Ale maj to taki piękny miesiąc i tylko na 6 dni 1 dzień padało;) pozdrawiam:)

Gregy dzięki:) Dzięki Twoim galeriom miałam jakiś pogląd na wodospady i rzeki i na co się nastawiać;) Ja też bym chciała bardzo kiedyś wrócić do Słowenii, bo urzekł mnie ten mały kraj:) pozdrawiam:)

Ela dzięki:) pozdro:)

Jezier piękna, piękna:) A to maj właśnie:) Polecam majową porą właśnie ze względu na brak tłumów, no i można trafić na piekną wiosnę:) pozdrawiam:)

jezier użytkownik jezier(wpisów:39) dodano 25.07.2017 20:19

No piękna kraina :). A cóż to za pora, że tak mało ludzi? Najlepsze 20 i 37 ;)

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6962) dodano 25.07.2017 18:41

gratki :)

gregy użytkownik gregy(wpisów:512) dodano 24.07.2017 21:56

No pięknie, pięknie. my również zbyt krótko byliśmy i nie widzieliśmy wszystkiego co chcieliśmy zobaczyć. Ale jeszcze tam wrócimy :-). Piękna galeryja :-)

romana użytkownik romana(wpisów:5192) dodano 24.07.2017 20:45

Świetna podróż. Bardzo mi się podobało w Twojej Słowenii, zwłaszcza brak tłumów :) Chyba już wiem w jakim terminie bym się tam wybrała :)))

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6507) dodano 24.07.2017 14:00

Puno hvala Pipol:)

pipol użytkownik pipol(wpisów:8750) dodano 24.07.2017 13:40

Cestitke :)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6507) dodano 24.07.2017 09:12

Halszka mi sie bardzo tam podobało, bo ja właśnie uwielbiam takie miejsca:) Dziękuję bardzo za odwiedziny i pozdrawiam:)

Mocar dzięki i również pozdrawiam:)

Paweller grazie mille:) ja pozdrawiam za zachmurzonego dziś Gdańska, ale jeszcze nie pada;)

Ogi dziękuję bardzo i pozdrawiam:)

Eljot, Michał1988 dzięki za odwiedziny:) pozdrawiam:)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6507) dodano 24.07.2017 09:08

Jasko227 wrzucaj:) Ja zawsze lubię oglądać galerię z miejsc w których byłam, bo każdy z nas inaczej patrzy na świat:) pozdrawiam:)

Śnieżka ja miałam od dawna ochotę na ten kraj, bo tylko kiedyś z 20 lat temu byłam w Ljublanie. I też to jest wina OŚ i tych wszystkich galerii, które tu oglądałam, że w końcu pojechałam:) pozdrawiam:)

Charlie siedzieliśmy sobie na tym szczycie na 1911 m n.p.m. i latało ich tam bardzo dużo. I akurat jedliśmy kanapki, ale nikt nas szczęśliwie nie atakował;) Ale bardzo mi się te ptaki podobały, i teraz wiem też jak się nazywają:) Myślę, że w tym kraju by Ci się spodobało, bo jest sie czym zachwycać:) pozdrawiam:)

Tama to jest kraj dla ludzi aktywnych, milion ścieżek rowerowych, tras pieszych, do tego te cudne widoki. Kolor wody dla mnie mega, coś pięknego:) Fakt Słowenia jest całkiem blisko, choć my z Gdańska i tak mieliśmy 1400 km;) pozdrawiam:)

mocar użytkownik mocar(wpisów:2533) dodano 24.07.2017 08:55

Gratulacje i pozdrawiam :)

paweller75 użytkownik paweller75(wpisów:7148) dodano 24.07.2017 01:40

Gratulacje ..., przesyłam pozdrowienia ze słonecznego Rimini:)

ogi użytkownik ogi(wpisów:85) dodano 24.07.2017 01:36

Gratulacje, galeria piękna.

halszka użytkownik halszka(wpisów:2633) dodano 23.07.2017 21:50

Ależ tam pięknie!:))) Potwierdza się stara zasada,że "Małe jest piękne":)))
Obejrzałam i poczytałam z wielką przyjemnością:) Pozdrawiam!

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6507) dodano 23.07.2017 21:45

Koniczynko zdecydowanie warto Słowenię odwiedzić. Nie wiem jak tam jest w sezonie, choć pewnie nie jest tak oblegana jak Chorwacja czy Czarnogóra, ale ludzi i tak pewnie jest sporo i jest drożej choćby na kempingach. Poza sezonem na pewno łatwiej z takimi prozaicznymi rzeczami jak parking;) tylko trzeba trafić na pogodę;) pozdrawiam:)

Gabi znając Ciebie pewnie kiedyś dotrzesz:) Mi chodziła po głowie od jakiegoś czasu, a galerie na OŚ tylko ten proces przyspieszyły;) To piękny kraj, gdzie mają wszystko, ale przede wszystkim przepiękną przyrodę:) Maruś głowę zanurzył w rzece, ale zdjęcie nie zostało zaakceptowane do oglądania przez szerszą publiczność;) pozdrawiam:)

Pipol wiem, tam jest zresztą klika różnych tras podejścia, łatwiejsze i trudniejsze, Wy pewnie pójdziecie tą najtrudniejszą, czyli najbardziej hardcorowo w pionie do góry;) pozdro:)

Glockerka dzięki za odwiedziny:) Warto zobaczyć Słowenię zdecydowanie:) pozdrawiam:)

tama użytkownik tama(wpisów:2969) dodano 23.07.2017 14:55

Pięknie tam, idealne miejsce dla piechurów. Niektóre miejsca zadziwiające, jak np. 30. Kolor wody i ogniste zachody, aż dziw że to tak blisko nas.

charlie użytkownik charlie(wpisów:2052) dodano 22.07.2017 21:16

Widzę że znalazłaś wieszczka (23). A może to raczej on znalazł Was i Wasze jedzenie ? :-)
Paskudy wcale się nie boją. Trzeba czasami się od nich odganiać bo potrafią same poczęstować się jedzeniem.
Słowenia jest piękna. Zdecydowanie warto tam się udać by własno-ocznie zobaczyć perełki które pokazałaś.

sniezka użytkownik sniezka(wpisów:3165) dodano 22.07.2017 16:01

Hej Nola:) Fajna, przekrojowa relacja. Mam wielką ochotę na Słowenię. To wszystko wina OŚ;)

jasko227 użytkownik jasko227(wpisów:721) dodano 22.07.2017 06:57

byłem na przełomie maja i czerwca ... z galerią trzeba się wstrzymać :)) piękne kadry ... cudowny kraj ... pozdrawiam !!

glockerka użytkownik glockerka(wpisów:731) dodano 22.07.2017 00:30

Piękny kraj. Galeria doskonała do oglądania i czytania także. Pozdrawiam.:-)

pipol użytkownik pipol(wpisów:8750) dodano 21.07.2017 17:07

Nola76, Triglav najlepiej rozbić na dwa dni :) Są tam z tego co pamiętam pod szczytem trzy schroniska. :)

gabi użytkownik gabi(wpisów:2419) dodano 21.07.2017 14:57

Mi Słowenia jest zupełnie nieznana, ale kiedyś mam nadzieję dotrzeć i tam. Piękna mała kraina.
Nola: znowu Marus głowy w wodzie nie chłodzi, co jest?
pozdrawiam Was

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6507) dodano 20.07.2017 11:31

Ak dzięki za odwiedziny:) O tak Maruś nie mógł się doczekać tej chwili, zimne piwko, szmaragdowa rzeczka i w końcu odpoczynek:) pozdrawiam:)

Pipol teraz jakoś szczęśliwie tę lokalizację omijali;) Koszmarnie długie podejścia z dużymi przewyższeniami to moje marzenie haha:) To czekam na relację ze zdobycia najwyższego szczytu Słowenii:) pozdro:)

Doracz bez dwóch zdań piękna!:) Że ja tam dopiero teraz dotarłam;) pozdrawiam:)

klavertjevier użytkownik klavertjevier(wpisów:2700) dodano 19.07.2017 21:11

Nola, cuda pokazujesz. Krajobrazy prześliczne, kolor wody powala i do tego jeszcze bez tłumów.
Słowenię na pewno warto odwiedzić.
Bardzo się podobało.

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6507) dodano 19.07.2017 15:43

Wasaga mam nadzieję, że to same dobre wspomnienia:) Ale jak to był pierwszy samodzielny wyjazd za granicę to na pewno:) My przez majowy śnieg nie mogliśmy dojechać do przełęczy pod Mangartem, ale przy Ruskiej cescie ani śladu śniegu, dopiero gdzieś wyżej na szlaku jakieś pozostałości;)
Co do tych norweskich lodowców miałam szansę być na jednym i masz rację tam kolor wody był też cudny, ale jakoś tego dnia nie było słońca i być może dlatego kolor nie zrobił na mnie takiego wrażenia, jak sam lodowiec:) http://obiezyswiat.org/index.php?gallery=30922 zwłaszcza fotki 45 i 46:)
Co do pogody mieliśmy chyba szczęście, bo tylko jednego dnia padało;) pozdrawiam:)

Ela ja za to nie byłam w tych wszystkich miejscach co Ty:) Dokładnie jest po co wracać, bo niby taka malutka ta Słowenia a tyle kurcze w niej do zobaczenia:) Wypociny się przydały:) W końcu, bo już myślałam, że nigdy tam nie pojadę;) Żałuję tylko, że tak krótko;) pozdrawiam:)

doracz użytkownik doracz(wpisów:935) dodano 19.07.2017 10:02

Przepiękna kraina! Trzeba zajrzeć (po długiej przerwie ;) pozdrawiam serdecznie :)

pipol użytkownik pipol(wpisów:8750) dodano 19.07.2017 10:00

Nola76, pamiętam, że w ubikacji przy wejściu na ten kemping myli się uchodźcy ; )
Jak pogoda pozwoli to jeszcze Triglav zaliczymy, ale głównie to chodzi nam o te "inne" alpy. Podobno są tam koszmarnie długie podejścia z dużymi przewyższeniami :)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6507) dodano 19.07.2017 08:05

Voyager no spostrzegawczy jesteś:) No zgadza się ten dużo większy, ale wtedy były dwa, a teraz jest jeden;) pozdrawiam:)

Pipol zazdroszczę tego Mangartu:) Mega piękny jest ten szczyt:) Camping w Bledzie jest wypasiony, duży, czysty, super położony, bo dwa kroki nad jezioro, są drzewa, gdzie można powiesić hamak, ale w sezonie może być tam bardzo gęsto;) pozdrawiam:)

ak użytkownik ak(wpisów:5748) dodano 19.07.2017 07:35

piwko schłodzone w szmaragdowej wodzie...ummmm :) i cała wycieczka super ! , zamek...grota ... widoki ... pięknie :)

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6962) dodano 18.07.2017 23:34

Super się wspomina patrząc na Twoją galeryję:)) . nie wszędzie byliśmy, ale jest po co wracać :)) Słowenia jest mega piękna , a kolorki tamtejszych rzek i jezior są powalające:))
fajnie,że moje wypociny się przydały.
pozdrówki :))

wasaga użytkownik wasaga(wpisów:522) dodano 18.07.2017 22:58

Ale się rozczuliłam. Do Bledu mam ogromny sentyment. Na tym kempingu nocowałam na pierwszej mojej samodzielnej wyprawie za granicę (eh, kiedy to było) jeszcze za czasów nieboszczki Jugosławii. Socza taki zabójczy kolor ma nawet przy niepogodzie. My na przełęcz Vrsic wjężdżaliśmy Ruską cestą od strony Trenty. Nie powiem zrobiła na mnie wrażenie tym bardziej, że w maju w górnych partiach było poniżej 0 stopni C i śnieg po pas ( na poboczu).
W tajemnicy Ci powiem, że takie podobnie niebieskie wody, jak w Soczy można oglądać w Norwegii na wodach wypływających spod lodowców.
Z przyjemnością obejrzałam Twoją galerię i sobie powspominałam. Zobaczyłam też jak te okolice wyglądają w słońcu, bo ja tyle szczęścia nie miałam. Pozdrawiam

pipol użytkownik pipol(wpisów:8750) dodano 18.07.2017 22:21

W tym roku ruszamy w Alpy Kamnicko-Sawińskie, ale zanim tam dojedziemy chcemy zaliczyć Mangart, ale tym razem ferratą :)
Jak uważasz ten kemping w Bledzie ?

voyager747 użytkownik voyager747(wpisów:4536) dodano 18.07.2017 22:12

pamiętam, że tamten był mniejszy

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6507) dodano 18.07.2017 22:04

Voyager uff dzięki, że ta też może być:) ps. no zmienił się, wygodniej się śpi niż w takim małym suzuki przykładowo;) pozdrawiam:)

Rozmusiak nie wątpię!:) Mi też się tam podobało i kiedyś mam nadzieję jeszcze wrócę:) pozdrawiam:)

voyager747 użytkownik voyager747(wpisów:4536) dodano 18.07.2017 21:59

ta też może być

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(wpisów:4166) dodano 18.07.2017 21:58

Się mi tu podoba :)
Kiedyś dojadę !
Pozdro :)

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6507) dodano 18.07.2017 21:54

Sąsiad ja myślałam zawsze, że to 2 klatki dalej i dzięki za pozdrowienia, małżonek przekazał;) No piękny bez 2 zdań:) Lepiej wrzucaj ten swój Azerbejdżan, bom ciekawa:) pozdrawiam:)

Ula w tym wypadku to jest prawda, że małe jest piękne, ale nie musi to być regułą;) Ja pierwszy raz w tych rejonach byłam, w końcu, bo już od dawna mi chodziła ta Słowenia po głowie;) 28 miałam jako wizytówkę, więc chyba wrócę do pierwszej wersji;) dzięki za odwiedzinki:) pozdrawiam:)

Voyager wiesz, że ja nie mam lustrzanki i zwykłym kompakcikiem pstrykam fotki, także nie do końca wiem o czym do mnie mówisz;) 1 i 4 mi się też podoba, ale 1 to Włochy, a jednak galeria ze Słowenii, a 4, jak zobaczysz niżej galerię Pipola to jakby podobne ujęcie, ale masz rację, więc wróciłam do pierwszej wersji;) pozdrawiam:)

voyager747 użytkownik voyager747(wpisów:4536) dodano 18.07.2017 21:40

Chyba samochód Wam się zmienił :)

voyager747 użytkownik voyager747(wpisów:4536) dodano 18.07.2017 21:39

Fajnie, 20ę bym trochę bardziej odszumił i na okładkę dałbym coś innego:4, albo 1

kordula157 użytkownik kordula157(wpisów:5425) dodano 18.07.2017 21:25

Małe jest piękne, zawsze to powtarzam.
4, 17, 28 , sliczne;))
W Bovcu dawno temu jezdziłam na nartach:)
Podoba mi sie Twoja Słowenia:))