Wcześnie rano opuszczamy nasze miasteczko, położone nad sporym jeziorem i  pogrążone o tej porze w głębokim śnie. Wysokogórska trasa z widokiem na Grossglockner powstała dzięki inicjatywie kilku austriackich ekspertów. Chcieli oni wykorzystać naturalne piękno rejonu i ożywić ruch turystyczny ściągając bogatych turystów. W roku 1924 rozpoczyna się przedsięwzięcie o niespotykanej do tej pory skali. Około 3200 robotników w dotkniętym kryzysem gospodarczym kraju znajduje upragnioną pracę. Budują drogę i tunele. Różne są wersje dotyczące daty ukończenia projektu, jedne źródła podają rok 1924, a inne 1935. Obecnie ta trasa stanowi jedną z największych krajobrazowych atrakcji Austrii. Co roku odwiedzana jest przez ok. milion osób.
Szacuje się, że od roku 1935 odwiedziło ją już 60 milionów turystów. W tym dniu była wreszcie pewna pogoda. Wcześniej różnie z tym bywało, często padał deszcz, a ja nie należę do osób, które niepogodę potrafią wykorzystać z korzyścią dla swoich zdjęć. Droga pnie się serpentynami, trasa jest przepiękna, nic dziwnego, że uchodzi na jedną z najbardziej malowniczych w Austrii. Zajazd, który mijamy po drodze ulokowany jest tak pięknie, że jego gościom można tylko pozazdrościć. Na zewnątrz jest restauracja, z której roztacza się fantastyczny widok na góry i  doliny. Trasa ta jest już prezentowana na portalu, ciekawe jest, że u każdego prezentuje się zupełnie inaczej, co jest dowodem na to jak różny może być obraz danego miejsca w zależności od pogody.   Właściciele i kelnerzy uwijają się jak w ukropie, w końcu jest szczyt sezonu -  i trwa on w gruncie rzeczy bardzo krótko.
Nocleg w takim miejscu musi być niezwykłym przeżyciem,  zwłaszcza że wieczorem bramki są zamykane i goście mogą się delektować absolutną ciszą i pustką. Ciekawe jest jak wiele osób pokonuje te trasę na rowerach. Droga pnie się mocno w górę.
Uchodzi też za jedną z atrakcyjniejszych tras dla motocyklistów i właścicieli kabrioletów. Jest pięknie. Bardziej wrażliwi mogą poczuć malejące ciśnienie atmosferyczne i mniejszą ilość tlenu. Na  odcinku 50 kilometrów pokonuje się różnicę poziomów wynoszącą 1766 metrów.
W tym miejscu zepsuł się nam samochód. Poczuliśmy nagle jakiś dziwny zapach, okazało się, że tarcze hamulcowe mocno się zagrzały.  Szczęście, że mój szwagier, byliśmy sami ( reszta rodziny została przy basenie w apartamencie) zna się na samochodach. Rozebrał się chłop do slipek, rozłożył jakąś karimatę, odział rękawiczki, latarka w dłoń ( kto ma coś takiego normalnie w samochodzie?) i pod auto. Odczekaliśmy chwilkę, na szczęście awaria minęła, auto się schłodziło i dalej w drogę. Powiem tak, kiedy dotarliśmy do tej doliny, po prostu zamarłam z zachwytu. Moje pierwsze w życiu bezpośrednie spotkanie z tak piękną przyrodą i grą niebiesko zielonych kolorów w przeróżnych tonacjach wody sprawiło, że zdjęcia nie robiłam, a cykałam po prostu jak szalona. Oprócz nas było jeszcze tylko kilka osób.

Fantastyczna symbioza flory i fauny.  Jesteśmy tym miejscem po prostu zachwyceni. Woda jest tak czysta, ze kilka metrów od brzegu widać dno. Z otaczających dolinę gór spływają liczne wodospady. Jedzie się wolno, widoki każą sie zatrzymywać. Na niższych terenach można przystawać w dowolnych miejscach. Później już są specjalnie wyznaczane do tego celu miejsca postojowe. Zieleń jest soczysta, że wygląda jakby ja ktoś pomalował.
Widok na najwyższy szczyt Alp Austriackich Grossglockner (3789 m n.p.m.) i najdłuższy we wschodnich Alpach lodowiec Pasterze. Parking ten uchodzi za najwyżej położony w  Europie. To wielopiętrowy kolos i bez problemu znajdujemy miejsce.

Lodowiec ma długość 8 km i można po nim spacerować. Niestety, my nie udaliśmy się na niego, czego  jak zwykle po czasie nie mogę odżałować.

Jak wszystkie lodowce na świecie kurczy się on pod wpływem ocieplenia.

Bliskie spotkanie z tubylcem. Cena wjazdu obejmuje liczne parkingi rozsiane na całej trasie przy gospodach oferujących w zawrotnych cenach napoje i posiłki. Począwszy od typowych kiełbasek, przepysznej zupy gulaszowej, po dania typowo obiadowe.  Hotele i zajazdy  zbudowane zostały  w charakterystycznym austriackim stylu. Zjeżdżamy powoli w dół. Żegnają nas takie widoki. Polecam tą trasę wszystkim, którzy udają się do Austrii, Włoch lub Chorwacji.

Gross Glockner - najwyższy szczyt Austrii
Grossglockner Hochalpenstrasse
1pix użytkownik pepe68 odległość 11 km 1pix

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 07.08.2017 20:22

Charlie, ja tak jak Ty jestem zachwycona tym krajem. Prawie każde miasteczko to perełka,krajobrazy to samo. Nie widziałam wielu rzeczy, które Ty prezentowałaś, najbardziej chyba żałuję zapory. Dzięki za Twe słowa i za namiar na kwaterę, ale w końcu wylądowaliśmy gdzie indziej,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 07.08.2017 20:17

Yatraman, Patryk, Irolek, Jacek, Woja, Soraya, Lucy dziękuję.
pozdrawiam Was

charlie użytkownik charlie(wpisów:2041) dodano 07.08.2017 14:55

No i niech ktoś powie, że Austria nie nadaje się na wakacje :-)
Pięknie, Gabi :-)
Jestem bardzo ciekawa Twoich kolejnych austriackich galerii.

yatraman użytkownik yatraman(wpisów:28) dodano 06.08.2017 21:23

Fajna galeria, może dlatego , że lubię góry.

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 05.08.2017 11:05

Andred, dla mnie każda pogoda to wyzwanie, ale przyznaję, ze zdecydowanie wolę nudne niebieskie niebo niż najbardziej nawet spektakularne chmury na białym niebie. Czasem próbuje Twojego sposobu z kanionów na pogodę lub jej brak. Tez wychodzę z ręcznikiem na balkon i próbuję rozwiać dziadostwo i nijak nic nie osiągam.
Coś jest chyba z naszymi ręcznikami nie tak.
pozdrawiam dobrowolnego banitę, czekam na powrót,
g

andred użytkownik andred(wpisów:4488) dodano 04.08.2017 23:42

Gabi, piękne zdjęcia i pogoda jak widać wcale Ci nie przeszkodziła ;-) .....bo tak naprawdę w pełnym słońcu często trudniej zrobić dobre zdjęcia niż w pochmurny dzień, kiedy światło jest rozproszone.
Byłem tam kilkanaście lat temu i potwierdza się teoria o kurczeniu się lodowców. Jak ja tam byłem to lodowiec Pasterze sięgał poniżej końcowego parkingu......teraz widzę tam coś w rodzaju jeziora.
Kiedyś myślałem żeby zrobić tę trasę rowerem, a teraz myślę, że lepiej zrobić ją jednak kabrioletem :-)
Gratuluję GT....piękna galeria.
a

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 04.08.2017 20:26

Agra, dziękuję,życzę Ci dotarcia i czekam w takim razie na relację pt. emeryt w Austrii.

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 04.08.2017 20:21

Czupur, dziękuję i pozdrawiam

agra60 użytkownik agra60(wpisów:1151) dodano 03.08.2017 23:38

Gratulacje- dałem Twoją galerię do ulubionych -bo tak pięknymi fotografiami stwierdziłem że muszę to jak najszybciej zobaczyć w realu.Pozdrawiam

czupur użytkownik czupur(wpisów:300) dodano 02.08.2017 19:01

Góry jak malowane :) Gratuluję GT i pozdrawiam.

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 02.08.2017 11:05

Magda, nie skończyłam komentarza, a jakoś mi się pojawił,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 02.08.2017 11:04

Magdalena, zgadzam się, zwłaszcza że nie wysiadając z auta, nie męcząc się gdzieś pod górę można doświadczyć tak różnorodnych krajobrazów, to tez jest mega ciekawe,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 02.08.2017 11:02

Anusia, naszą małość można poczuć w zasadzie na każdej dużej przestrzeni, ale góry rzeczywiście poprzez świadomość niedostępności do nich wrażenie to niejako potęgują. Mówisz północ? ok, ja czekam na Twoje południe,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 02.08.2017 11:00

Surykatka, Ty jako miłośniczka gór na pewno wróciłabyś zachwycona, polecam i też nie masz tak daleko,

sniezka użytkownik sniezka(wpisów:3076) dodano 01.08.2017 19:33

Gabi:))) Galeria tygodnia jest w tym tygodniu właściwa. I to jest najlepsza galeria spośród wszystkich opublikowanych w tym tygodniu.
Gratulacje:)

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 01.08.2017 18:50

Gregy, dziękuję, czekam w takim razie na Twoje piękne fotografie, jestem ciekawa jaka to będzie odsłona,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 01.08.2017 18:40

Romana, dziękuję i życzę Ci dotarcia jak nie do jednego to drugiego, do Austrii nie masz daleko,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 01.08.2017 18:36

Śnieżko, dziękuję,a Tobie gratuluję GT, która nie zawisła, bo autorka wyłączyła oceny,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 01.08.2017 18:35

Patryk, zgadzam się, piękna i malownicza,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 01.08.2017 18:33

Pipol, potwierdzam,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 01.08.2017 18:32

Doracz, dziękuję, a kiedy Ty jakaś galerię pokażesz? bo już czekam, może, może ...... jakiś mały barter na dzień dobry?

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 01.08.2017 18:18

Paweł, żałuj. No i i sorry, ze nie ma dedykacji, ale tam to już naprawdę nie było jak kogoś złapać, posucha u mnie teraz w tych tematach,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 01.08.2017 18:15

Aniu, dziękuje, ale Norwegia mimo że faktycznie wyjątkowej urody, to trudny kraj do pokazania, bo pogoda bardzo kapryśna.
Na szczęście mamy Ciebie.

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 01.08.2017 18:12

Ula, my jadąc tranzytem przez Austrię kilka razy nocowaliśmy zawsze z opcją jakiegoś mini zwiedzania. Ale to jest wyjątkowo ciekawa trasa. Ja teraz bardzo żałuję, że nie spędzaliśmy po 2,3 dni po drodze w górach w Austrii albo we Włoszech. Ale dopiero jak wylądowałam na tym portalu, zobaczyłam jaką moc mają góry.
Czasem chcę mój kompakt zamienić, kupić cos lepszego, ale potem zawsze rezygnuje, z różnych względów.
Polecam ci ten śliczny kraj, a galerię zrobię specjalnie dla Ciebie,

magdalena użytkownik magdalena(wpisów:3622) dodano 01.08.2017 14:54

Bajka! Serpentyny bardzo malownicze, a pogoda wymarzona. A najfajniejsze, że takie widoki można mieć bez mozolnego wdrapywania się;-)
Pozdrawiam:-)

anusia_osia użytkownik anusia_osia(wpisów:1188) dodano 01.08.2017 08:37

Gratuluję Gabi...piękne krajobrazy. W górach można odczuć, jakim się jest małym człekiem.
Czekam na kolejne odsłony ... północy.
Pozdrówki

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6917) dodano 31.07.2017 23:01

Cudna trasa , ech! :)) dzięki za prezentację. narobiłaś apetytu.
pozdrawiam :)

gregy użytkownik gregy(wpisów:495) dodano 31.07.2017 22:35

Pięknie, pięknie, pięknie i gratuluję. Grossglockner stał się i naszą ofiarą w maju tego roku. Wtedy były tam przy drodze jeszcze ponad 2m zaspy śnieżne. Zapewne jesienią od siebie również wrzucę taką wczesno wiosenną, odsłonę tej pięknej trasy :-)

olaf43 użytkownik olaf43(wpisów:1519) dodano 31.07.2017 21:19

Gratuluję Gabrysiu :)

romana użytkownik romana(wpisów:5155) dodano 31.07.2017 20:39

I co ja mam tu oryginalnego napisać ? Tak samo jak poprzednicy jestem zachwycona tą niesamowitą trasą. Nie dość, że miejsce samo w sobie genialne to jeszcze pogody nie mogłaś lepiej wybrać. Austria to drugie obok Norwegii państwo, które mi się marzy zwiedzić :)))

sniezka użytkownik sniezka(wpisów:3076) dodano 31.07.2017 18:21

Cześć Gabi:) Rewelacyjną galerię nam zaprezentowałaś - fantastyczne miejsce i przepiękne zdjęcia. Moje ulubione - pierwsze i ostatnie jeśli chodzi o krajobrazy, wszystkie "zwierzęce" - bo mi się gęba do nich cieszy i dwunastka - bo znów ktoś na Twój widok się szczerze uśmiecha do obiektywu.

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 31.07.2017 16:02

Saturn, czekaliśmy na pogodę i pewniak wykorzystaliśmy na to miejsce i kolejne górskie szczyty, mianowicie Dachstein.
Zgadzam się z Tobą, takie przestrzenie i krajobrazy zachwycają.

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 31.07.2017 15:57

Michał, ja do Austrii jeszcze na pewno wrócę, bo to perełka jest. Dzięki za podpowiedź, sprawdziłam, nic tylko jechać.
A za zaproszenie dziękuję i jak będę, skorzystam na pewno,

patryk80 użytkownik patryk80(wpisów:4679) dodano 31.07.2017 13:26

Piękna, malownicza trasa

pipol użytkownik pipol(wpisów:8728) dodano 31.07.2017 09:07

całkiem przyzwoite miejsce :)
pozdro

doracz użytkownik doracz(wpisów:901) dodano 31.07.2017 00:15

Gabi, gratuluję. Tylko ta szóstka szpetnie się prezentuje... pozdrawiam serdecznie :)

paweller75 użytkownik paweller75(wpisów:7072) dodano 30.07.2017 22:09

Bajeczka ..., a dokładnie dwa dni temu przejeżdżałem przez Austrię i tak się wcześniej zastanawiałem, czy się na tą trasę nie wybrać:) Innym razem, ale naprawdę zachęciłaś do odwiedzin:)

olaf43 użytkownik olaf43(wpisów:1519) dodano 30.07.2017 21:58

Jedną z listy możesz juz wykreślić ;) czekam na recenzję ;) mam nadzieje że zadowolona wróciłaś i ze pogoda dopisała bo słyszałam ze upały byly jak ja urlopowalam w ciepłych krajach :)

kordula157 użytkownik kordula157(wpisów:5269) dodano 30.07.2017 21:38

Witaj Gabi jeszcze raz. Wróciłam i bardzo załuję, bo mam wielki niedosyt Podlasia. Ale do rzeczy, Kompletnie nie znam Austrii, zawsze tylko przejazdem ja traktujemy.Tym z wieksza ciekawością obejrzałam.
Pogode koleznko to chyba zamawiałaś u samego Pon Bócka.
Pieknie tam jak diabli:)
Śliczna kompaktowa galeria:))
Pozdrawiam i czekam na kolejna , Ty wiesz jaką:)))

saturn użytkownik saturn(wpisów:12) dodano 30.07.2017 21:00

Patrząc z perspektywy Beskidów i mojego Cieszyna można tylko podziwiać i poprosić o jeszcze.
Nie tyko mnie, widzę, przyciągają jak magnes te przestrzenie
ograniczone różnokolorowymi plamami zboczy gór i fenomenalnym błękitem nieba.
I do tego trafiłaś pogodę jakiej my niestety nie mieliśmy. Pozdrawiam

michal1988 użytkownik michal1988(wpisów:898) dodano 30.07.2017 19:42

Następnym razem polecam Wam jeszcze Südsteirische Weinstraße (w pld Styrii jak sama nazwa wskazuje) jakbyście wybierali się do Słowenii lub Chorwacji :) Jest również przepiękna :) Austria to faktycznie piękny kraj i dużo ma do zaoferowania :) Ja jestem jeszcze totalnie zauroczony w Salzkammergut i w mieście Steyr :) A do Wiednia zapraszam Cię cały czas na kawę :) I Wiener Schnitzel :)

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 30.07.2017 16:06

Michał, mieszkasz w pięknym kraju. Czystym, dostatnim, zadbanym, z ogromną ilością wszelakich atrakcji, nawet przy braku pogody jest co robić.
Dzięki za Twe uznanie, ale ja nie mam ani nigdy nie będę miała zjawiskowych zdjęć, nie ten sprzęt, nie te umiejętności. Cieszę sie, jak są ładne i w miarę poprawne.
Czekam na Twoją prezentację z tego miejsca, masz niedaleko,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 30.07.2017 15:53

Renata, ja już pisałam, ze tyle razy przejeżdżaliśmy tuż obok i nawet nie wiedziałam o tej trasie. Dobrze, ze Cie posłuchałam, mi sie wydaje, ze tam jest jeszcze więcej ciekawych rzeczy do odkrycia, ja tez nie widziałam wszystkiego. Fakt faktem, ze mogłabym wrócić jeszcze raz już na cały dzien, a nocleg tam marzenie po prostu. Czekam na Twoją prezentację stamtąd i nie tylko stamtąd,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 30.07.2017 15:49

Ania, ja z Twojej Norwegii mam już tyle miejsc wpisanych na listę, ze ..... nigdy ich nie ogarnę. Ale mogę pooglądać je u Ciebie, życzę dotarcia do Austrii, bo jest masa ciekawych rzeczy,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 30.07.2017 15:09

Koniczynko, życzę Ci dotarcia i tam, będziesz zachwycona,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 30.07.2017 15:08

Satan, nie mogło być inaczej, bo trasa jest naprawdę piękna, ale to jest nie dla piechurów takich jak Ty, ewentualnie możesz tam zaszaleć rowerem.
Góry mają moc, ja w nie wcześniej nie jeździłam, ale teraz to nadrobię,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 30.07.2017 15:05

Doracz, polecam Ci tą trasę, bo naprawdę jest piękna. Ja tez kiedyś postawiłam nie taką ocenę jaką chciałam, to się zdarza.

michal1988 użytkownik michal1988(wpisów:898) dodano 30.07.2017 14:15

Gabi fantastyczne ujecia :) Trasa jest zjawiskowa i az dziw bierze ze jeszcze tam nie dotarlem (chociaz w planach mam od dawna)... Austria jest sliczna i zachwyca kazdego :) Kocham ten kraj i nie zamienie go na zaden inny :) Spotkanie ze swistakiem chyba najbardziej do pozazdroszczenia :) Ciesze sie ze historia z autem tak sie skonczyla a pozostala czesc rodziny niech zaluje ze ich ominal taki piekny skarb jak Hochalpenstraße :)
Do tego piekna pogoda i wyjatkowe widoki :) Czego chciec wiecej :) Dzieki takim galeriom czlowiekowi szybciej bije serce i chce jeszcze wiecej :)
Brawo! Dla mnie GT

Michal

harmony użytkownik harmony(wpisów:2539) dodano 30.07.2017 11:28

Gabi, bardzo dziękuję za dedykację ! I cieszę się, że powstała interesująca prezentacja, która zapewne zainspiruje kolejne osoby do odwiedzenia tej trasy.
Cieszę się, że "zaliczyłaś" to co Tobie poleciłam. Widać i czuć, że się Tobie spodobało :) Świadczą o tym piękne kadry i opis.
Pogodę miałaś wymarzoną, gdyż w czasie tak bezchmurnej aury widać najwyższe szczyty.
Zazdroszczę bliskiego spotkania ze świstakiem :)
Gdy będziesz na trasie następnym razem, a pewnie będziesz, koniecznie musisz zjechać do lodowca, przejść się szlakiem, który do niego prowadzi.
Dzięki Tobie zauważyłam w tym roku kościółek/kapliczkę.
Pozdrawiam :)))

klavertjevier użytkownik klavertjevier(wpisów:2609) dodano 30.07.2017 10:17

Miejsce powala swą urodą, ale i Tobie udało się to świetnie pokazać. Piękna i zachęcająca prezentacja!
Ja mogłabym jechać tam już od zaraz. Widoki powalają i nie dziwię się, że cykałaś fotki jak szalona.
Góry mają w sobie coś nieziemskiego, człowiek w ich obliczu staje się malutką drobinką.
Gabi, z wielką przyjemnością obejrzałam.

olaf43 użytkownik olaf43(wpisów:1519) dodano 30.07.2017 09:48

Gabrysiu przepiękne miejsce i pięknie je pokazałaś :) już wpisuje na listę :)
pozdrawiam...

kordula157 użytkownik kordula157(wpisów:5269) dodano 30.07.2017 09:22

Jestem jeszcze na Podlasiu. Obejrzę jeszcze raz dokladniej jak wrócę. Mam nadzieję byc dzis. Pozdro z cudownego Podlasia.

satan użytkownik satan(wpisów:2914) dodano 30.07.2017 08:23

Piękna trasa, jeszcze taka zacna pogoda podkreśliła jej wspaniałe walory. Takie widoczki, to miód na me serce ;-) I jeszcze ten "murmel" z 34! ;-)
Widać, że wiele megapozytywnych emocji Ci towarzyszyło na tej trasie. :-)

Brawo za prezentację!

doracz użytkownik doracz(wpisów:901) dodano 30.07.2017 01:09

Gabi przepraszam Cię. Kurcze! Miała być dycha, a tu coś się stało z mychą, komputer się zwiesił i wyszło takie coś . Przepraszam. Nie mogę tego cofnąć!

doracz użytkownik doracz(wpisów:901) dodano 30.07.2017 01:03

Gabi, b.b. ciekawe miejsce. Akurat zanim wszedłem na OŚ, oglądałem różne miejsca w Austrii, a tu proszę....Trzeba pomyśleć...Może jeszcze w sierpniu ;) . Ciekawa i piękna galeria. Pozdrawiam :)

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 29.07.2017 21:43

Barbara, czekaliśmy specjalnie na taki dzień. Dzieci rosną tak szybko, ze nawet nie zauważysz i ruszycie wszędzie razem.
Ta trasa jest dla relaksu tak naprawdę , bo się głównie jedzie samochodem,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 29.07.2017 21:39

Aga, nie mam pojęcia czy tam są trekkingi. Powiem Ci tylko, że te rozgrzane tarcze powodują, ze auto nie hamuje, więc wesoło nie było.
Urlop rzeczywiście był fajny, bo Austria ma mnóstwo rzeczy do zaoferowania, nawet jak nie ma pogody, dzięki, ze zajrzałaś, bo coś Cię ostatnio jakby mniej,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 29.07.2017 21:35

Nola, my ruszyliśmy dosyć wcześnie, i faktycznie udało się, potem już było widać jak auta jechały dosłownie sznurem. My jeździliśmy do Włoch i Chorwacji przez Austrię wiele azy, kilka razy po drodze zwiedzaliśmy różne miejsca z noclegiem, ale tam gdyby nie Harmony bym chyba tam nie trafiła.

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 29.07.2017 21:32

Jasko, dzięki i nawzajem,

gabi użytkownik gabi(wpisów:2383) dodano 29.07.2017 21:31

Achernarze, dziękuję, ale ta trasa nie jest daleko, może dotrzesz też i tam, czego Ci życzę, bo naprawdę warto,

barbara_31 użytkownik barbara_31(wpisów:718) dodano 29.07.2017 21:12

Piękną pogodę trafiliście. Ja już się nie mogę doczekać, aż moja córka podrośnie i pójdzie z nami w góry. Póki co zaliczyła Chochołowską i Morskie Oko, tyle, że w wózku:)
Super spotkanie ze świstakiem.

baracuda77 użytkownik baracuda77(wpisów:3519) dodano 29.07.2017 19:44

Bardzo malownicza trasa , piękna pogoda i fenomenalne widoki. Miejscem ze zdjęcia nr 23 też byłabym mega zachwycona. Widok przypomina mi trochę nasze polskie Tatry, dokładnie Staw Staszica:))) Wiesz może czy organizowane są jakieś trekkingi do lodowca? Ufff mieliście szczęście, że historia z autem dobrze się skończyła;)
Jednym słowem fantastyczny urlop...przez Ciebie chyba wyskoczę w góry;)
Aga

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6472) dodano 29.07.2017 19:36

Przepiękna trasa:) Widoki cudowne:) I do tego prawie żadnego ruchu nie widać na tych serpentynkac, mimo sezonu;) Jeśli będę kiedyś jechać przez Austrię -
koniecznie:) pozdrawiam:)

jasko227 użytkownik jasko227(wpisów:535) dodano 29.07.2017 18:31

świetna galeria ... miałem nadzieję,że w tym roku się uda,ale niestety ... pięknymi kadrami podkręciłaś pragnienia - miłego wieczoru !!

achernar-51 użytkownik achernar-51(wpisów:4415) dodano 29.07.2017 18:15

Góry są zawsze piękne, a jeszcze przy takiej pogodzie... Gratuluję wspaniałej wycieczki i trochę zazdroszczę tych widoków. :)