Z tego co znalazłem na OS Wąwóz Volderkaser nie był zbyt często pokazywany. Znalazłem tylko jedną bardzo krótką galerię, w której zamieszczono około 5 zdjęć z tego miejsca. Z tego też powodu jest mi jeszcze bardziej miło, że mogę jako jeden z pierwszy pokazać ten miły zakątek Austrii Zanim wejdziemy do wąwozu musimy pokonać 15-sto minutową wspinaczkę. Ale nie jest źle - to zamiast porannej kawy Kiedy już się wyspinamy przed wejściem przywita nas wodospad widoczny z małego tarasu widokowego wodospad fajny, ale nas ciągnie do tej skalnej szpary jeszcze krótkie spojrzenie za siebie i wchodzimy
oj bardzo wąsko i pięknie dość tajemniczo ale przede wszystkim bardzo głośno od szumiącej między skałami wody tak głośno, że ciężko usłyszeć się nam na wzajem, nawet kiedy stoimy blisko siebie trochę trudno w to uwierzyć, ale tak tu jest naprawdę O! i mamy źródło naszego hałasu
echy te skały, są imponujące Są tutaj dwa wodospady, które tak szumią Całe przejście między skałami dostarcza naprawdę wielu wrażeń wodospady podnoszą klimat miejsca tu jest naprawdę pięknie Powoli jednak wychodzimy na zewnątrz
sporo schodów ale nie jest ich aż tak bardzo dużo O! tam byliśmy :-) Jest tu ponoć 51 kładek, z czego 35 to schody o łącznej liczbie 373 stopni Powoli zbliżamy się do końca Dziękując za wspólny spacer zapraszam również na krótki filmik z wąwozu na https://www.youtube.com/watch?v=0Zw5b7fX0P4. Tu niestety nie idą filmiki w mp4. Takie małe urozmaicenie.

Saalachtaler Naturgewalten

ciekawa miejscówka :)
pozdro

gregy użytkownik gregy(wpisów:496) dodano 07.08.2017 22:22

Harmony, dzięki że wdepnęłaś. Austrię polecam z całego serca. Nie dość że piękne miejscówki to jeszcze bardzo dobrze przygotowane. Trzeba tylko jechać na samym początku sezony, czyli w maju, najlepiej w połowie. Wtedy już jest wszystko otwarte i nie ma jeszcze ludzi.
Gabi stokrotne dzięki za docenienie bloga. To dla mnie ważne. Choć to tylko hobby to trochę się staram, żeby było pomocne innym :-). Relacji ode mnie w tym roku trochę będzie. Na to jednak trzeba jeszcze czasu :-).
Surykatka :-) Dziury, rowy, czyli jaskinie, wąwozy, to tak, żeby wszyscy wiedzieli o czym mówimy :-) to również nasza słabość. Gdziekolwiek jesteśmy zawsze musimy wdepnąć do takich miejsc. Dzięki za odwiedziny.
Anderd, dla Ciebie szczególne podziękowania, że jako jedyny doceniłeś trudy focenia w takich miejscach. Rzeczywiście nie było łatwo. Albo za ciemno, ale w kadrze bardzo ciemno i bardzo jasno, czego aparat nie ogarnia. Jakoś tam w końcu wyszło. Cieszę się, że coś w ogóle widać :-)

andred użytkownik andred(wpisów:4504) dodano 07.08.2017 20:01

Super miejsce. Pamiętam, że kiedyś zwiedzałem podobny wąwóz w okolicach Zell am See ale galerii raczej nie mogę zrobić.....same personalne foty ;-)
Trudno się robi zdjęcia w takich warunkach ale widać, że dałeś radę :-)

gregy użytkownik gregy(wpisów:496) dodano 07.08.2017 18:32

Charlie, karty salzburskiej nie kupiliśmy, bo na nasze wypady nie opłacało się. Raggaschlucht również zaliczyliśmy tak, jak planowaliśmy i jak pisałem w Twojej galerii :-). Zresztą obskoczyliśmy 5 wąwozów, co jeden to ładniejszy, mimo, że wszystkie skalne i podobne do siebie. Z czasem będą się pojawiać galerie :-)

charlie użytkownik charlie(wpisów:2041) dodano 07.08.2017 14:49

Ha ! Eisriesenwelt, 1 400 schodów, mnóstwo lodu i fantastyczna droga do samej jaskini :-) Ogromnie jestem ciekawa Waszej wyprawy.
A wąwóz super. Moje ulubione tereny. Aż mi serducho zakołatało jak zobaczyłam że stacjonowaliście w tamtym rejonie.

gregy użytkownik gregy(wpisów:496) dodano 06.08.2017 18:23

Dzięki wszystkim Wam za odwiedziny. Galeria trochę krótka, ale i wąwóz taki krótki hahaha. Zresztą galerie zawsze już opieram o relacje na blogu, a tam chcę zawsze skoncentrować się maksymalnie na szczegółach jednego miejsca, nie chcąc opisywać kilku za jednym zamachem :-). A schodów nie jest aż tak bardzo dużo. O wiele więcej jest w lodowej jaskini Eisriesenwelt :-). A co do miejsca to bardzo polecam. Obok jest jeszcze jeden dłuższy wąwóz i fajna jaskinia. Wszystko w sam raz na jednodniową wycieczkę, będąc już w Austrii oczywiście.

surykatka użytkownik surykatka(wpisów:6918) dodano 05.08.2017 11:43

Coś dla mnie:). Uwielbiam wąwozy i wszelkiej maści dziury. Zabieram sobie ku pamięci:)
Pięknie. dzięki.
pozdrawiam :)

gabi użytkownik gabi(wpisów:2385) dodano 05.08.2017 11:18

Miejsce faktycznie robi wrażenie, znam niewyobrażalny porażający huk panujący w takich wąwozach, bo widziałam podobny w Szwajcarii.
Byłam na Twojej stronie przed wyjazdem do Austrii, możesz być dumny z siebie. Stworzyłeś fantastyczny przewodnik, świetne opisy, duzo cennych uwag i piękne fotografie.
czekam na Twoją odsłonę Hochalpen, jestem bardzo ciekawa,

harmony użytkownik harmony(wpisów:2539) dodano 04.08.2017 21:55

Austria coraz wyżej na liście moich ulubionych krajów, więc dzięki za przedstawienie miejsca, które z chęcią odwiedzę przy nadarzającej się okazji.

nola76 użytkownik nola76(wpisów:6472) dodano 04.08.2017 11:51

Bardzo fajna miejscówka:) pozdrawiam:)

kabaczek użytkownik kabaczek(wpisów:697) dodano 04.08.2017 10:09

Rzeczywiście, klimatyczne miejsce.

wasaga użytkownik wasaga(wpisów:432) dodano 03.08.2017 23:09

Noo, to trochę się napracowali przy tych schodach ;) Pozdrawiam

paweller75 użytkownik paweller75(wpisów:7083) dodano 03.08.2017 22:45

Fajowe miejsce ..., pozdrawiam:)

kordula157 użytkownik kordula157(wpisów:5271) dodano 03.08.2017 22:05

Oj tak duzo.

jasko227 użytkownik jasko227(wpisów:558) dodano 03.08.2017 19:57

schodów dużo ... pozdrawiam :)