Ranek przywitał nas słonecznie Ale niestety czas schodzić w dół idziemy tą samą drogą a jednak inną Szczyty które kilka dni wcześniej były w chmurach pokazały się w pełnej krasie
Przystanek na cherbatkę Niestety pogoda jak to bywa w górach wieczorem była zimowa - spadek temperatury i śnieg Tragarze potrafią nieść w skrajnych przypadkach od 50 do 80 kg !!!! Kolejny ranek sytuacja podobna rano słońce wieczorem pochmurno.
Droga trzech przełęczy , której poprzednio nie zobaczyliśmy z powodu chmur.
Wieczorne widoki
Spoglądamy w kierunku  rejonu naszej eksploracji zaplanowanego na przyszły rok. Przyszłoroczny cel - pięć wierzchołków. Trzecia góra świata. Schodzimy niżej - zaczynamy spotykać miejscowe wioski.
Polityka w Nepalu zawędrowała nawet w wysokie góry - wiec wyborczy. Na całej trasie widzieliśmy dzieci z balonami - w jednym kolorze - wybory.
Jak się okazuje sierp też może służyć do zabawy brrr.. obrazki z drogi
żniwa  Zbieramy daninę -Bahtrapur
Warsztat fryzjerski. Jeżeli poświeciliście kilka minut na tą galerię z mało uczęszczanego rejonu to bardzo dziękuje.

Makalu BC droga do góry
Dzongri
1pix użytkownik muztaghata odległość 92 km 1pix

jarek59 użytkownik jarek59(wpisów:19) dodano 16.02.2020 10:12

paniwu - marzenia trzeba realizować. Zanim dotarliśmy w Himalaje tylko o nich marzyliśmy. A teraz co najmniej raz do roku tam jesteśmy. Jedno mogę Tobie obiecać w ciągu najbliższego czasu spróbuję przedstawić zdjęcia z wiosennej wyprawy gdzie otaczały nas rododendrony. Co prawda nie było to pod Makalu a z Dhaulagirii w tle ale też były piękne.

satan użytkownik satan(wpisów:3307) dodano 14.02.2020 19:50

Ponownie - piękna sprawa i te kolosy na tle granatowego nieba! Trzeba samemu to zobaczyć.

Powodzenia pod Świętą Górą Sikkimu... ;-)

ru_da użytkownik ru_da(wpisów:319) dodano 14.02.2020 16:58

Cudowne widoki - do pozazdroszczenia. Świetne fotki z życia miejscowych ludzi; czarno-białe szczegolnie mnie zachwyciły.

paniwu użytkownik paniwu(wpisów:722) dodano 14.02.2020 15:04

Kwitnące rododendrony na tle cudownej góry Makalu, to obrazek z albumu (lata 70-te). Zakochałam się w tej górze, marzyłam o wyprawie. Na marzeniach się skończyło. Więc z przyjemnością i odrobiną zazdrości przeżyłam Twój trekking (wejście i zejście) tam właśnie. Bardzo mi się podobało. Pozdrawiam serdecznie.