m s my mo ms
version_button
| rejestracja | przypomnienie hasła en pl
login: hasło:

zdjęcia w galerii (37):

 
urbis. i jego nowobogacka architektura cctv love- przywiercone,nieruchome, znudzone patrzeniem w te same dwa punkty od wieki wieków....
w promieniach słońca odkrywają swe drugie oblicze. północny Manchester.... odkrywa przeznaczenie urbis #2 wszystko jakże monarchiczne.... żyłka ekonomiczna
www.banksy.co.uk polecam reklama pralni.. a jednak można coś wykonać niskobudżetowego acz efektownego północny manchester. w tzw Hoodzie arndale, przyjemność 10 funtow dla dorosłych. jak sie ma wzrost podobny do mojego, to można i bilet do lat 14 zdobyć.:P cctv- w pełni monitorowane miasto.
ost żywy kolor na tym cmentarnym pustkowiu arndale, centrum wysadzone w 1996 r town hall mecz manchester- bolton wygrana 2:0. nijak sie to miało do wrażeń z meczów ligi mistrzow, oglądanych na kanale chińskiej telewizji, ale pełen stadion robi wrażenie.... a skoro symbole to pan z 7, bohater miejski. tzw snob-gwiazda. ale zasługi mu oddajemy z respektem. raj dla cyrkowców
urbis refleksyjnie, odsłona druga <pierwotna> salford quays stadion po rozgrywkach krykieta arndale-tzw abrakadabra
tribute to banksy - skorumpowani panowie PAY PALS.... w każdej szerokości geograficznej tacy sami. zawsze. polnoc. Shudehill street china town..... <i jego modne nakrycia głowy> budynek sadu refleksyjnie, Peter's street manchester ma coś w sobie z uroków łódzkiej industrialnej architektury
tribute to banksy #2 ogólno powszechne zamerykanizowanie. stadion old trafford.
oj czulo sie piekielna<powinnam rzec DIABELSKA> gorączkę na tym meczu (19/03 mecz bolton-manchester united)
Na murawie stadionu można rozsypywać prochy zmarłych co czyni w ostatniej woli wiele rodzin wiernych kibiców.... to nie żart, to fakt.
ciao!
inwazja przemocy Szkockiej <głownie> przemocy.....
tylko tak można nazwać ostatnie wydarzenia z Manchesteru, po
finałowym meczu UEFA CUP. uefa final cup
Pan Szkot był niemożliwy... pozował jak model. a jaki model z niego, no klasy szkockiej, ze tak to ujmę. Uśmiech pięknym odzwierciedleniem samego meczu...i porażki moralnej sąsiadów.......
pobojowisko jakie zostawili po sobie 'fani' futbolu nie mieści się w żadnych racjonalnych określeniach słownikowych.....

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/manchester/7402858.stm

najbliższe galerie:

 
Manchester
1pix użytkownik muczacza odległość 1 km 1pix
Manchester II
1pix użytkownik moneeq odległość 2 km 1pix
Manchester
1pix użytkownik andy odległość 2 km 1pix
Wyjazd na mecz Manchesteru United
1pix użytkownik kosi odległość 2 km 1pix
Manchester III
1pix użytkownik moneeq odległość 2 km 1pix
Warrington
1pix użytkownik wanieczka odległość 22 km 1pix

komentarze do galerii (50):

 
baracuda77 użytkownik baracuda77(wpisów:3570) dodano 28.09.2013 23:02

Super kadry.Pozdrawiam

grace użytkownik grace(wpisów:3357) dodano 30.05.2013 12:10

Jakze inaczej, a rownie ciekawie.
Pozdrawiam:)

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 03.04.2011 16:24

trekker, niezwykle cieszą mnie takie pochwaly:-) milo mi bardzo i dziekuje.

pozdrawiam m

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 24.10.2010 13:54

dispar dziekuje x po prostu.

dispar użytkownik dispar(wpisów:5388) dodano 30.08.2010 09:27

Bardzo dobre fotografie. Inne, ciekawe spojrzenie. W sumie 10.

maciek użytkownik maciek(wpisów:40) dodano 30.08.2010 00:56

Od tej strony nie znałem tego miasta. Klimatyczne fotki:)

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 22.08.2010 13:09

wielkie slowa i malo zasluzone ale dziekuje zielas!...chyba ze mowa o jednej najelepszej ze 150ciu :-)

zielas użytkownik zielas(wpisów:103) dodano 22.08.2010 12:54

moneeq,
Twoja galeria jest jedną z najlepszych jakie oglądałem na obieżyświecie. Ogromne gratulacje dla Ciebie!
Z niecierpliwością oczekuje kolejnych relacji z Twoich podróży.

Pozdrawiam!

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 31.05.2010 23:59

ciesze sie ogromnie ze sie moje skromne albumiki spodobaly. pozdrawiam

filmowiec1980 użytkownik filmowiec1980(wpisów:8) dodano 31.05.2010 23:28

Po obejrzeniu trzech Twoich galerii Manchester muszę Ci napisać powiedzieć raczej napisać SUPER przez duuuze S...ładnie pokazane.Pozdrawiam.

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 29.05.2010 01:45

marku50, zgadzam sie z komentarzem. zdjecia traca, jak sam piszesz, a szczegolnie jak sie na nie patrzy z perspektywy czasu.
ta galeria prezentuje nieco urbanistyki i symboliki jak pisalam, doszukiwanie sie < z lepszym , czy gorszym efektem. I tu postawie znak zapytania?> pewnych detali, ktroe same oko przyciagaja...to jak polowanie na zwierza, ktrory ani nie chce ani nie musi sie bronic.
Moja wlocznia to niestety slaby kijek, ale oko zawsze dookola glowy. Reszta to szczegoly, ktorymi z biegiem czasu czlowiek sie zaczyna bardziej fascynowac <sprzet, sprzet sprzet>
Narzedzie to pomaga, ale nie ono za nas wykonuje zdjecia. Gdybym w ostatnim czasie nie zostala nieszczesliwa wdowa po moim Canonie, to moze w ten weekend wybralabym sie poprawic ujecia. Niestety poki co jestem zdana na galerie komorkowe <jak za szalonych knfredowskich czasow>.
Uprzedzam ze to zart. zart slaby-wyspiarski.
Dzieki za odwiedziny. Czekam na dalsze komentarze. Pozdrawiam

marek50 użytkownik marek50(wpisów:771) dodano 16.04.2010 12:55

i ponownie pare doskonalych fotografii. Jesli tylko mozna - jedna uwaga. Zdjecia takie, jak 1 i 4 jesli nie maja najwyzszej optycznej jakosci, bardzo , a nawet nadzwyczaj wiele traca .

kachunka użytkownik kachunka(wpisów:12) dodano 11.06.2008 00:47

jak zawsze rewelacja!

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 31.05.2008 20:24

raul to bylo L4 wiec usprawiedliwienie mam.
dziekuje za uprzejmosc....

pozdrawiam..............

wojtek1441 użytkownik wojtek1441(wpisów:1) dodano 30.05.2008 21:47

Zdjęcia przeklimatyczne. Jesteśmy pod wrażeniem. Tak trzymać!

raul użytkownik raul(wpisów:2023) dodano 29.05.2008 00:59

... a gdzie ta recepcja ? Chcę złożyć stanowcze zażalenie, na tak długą nieusprawiedliwioną nieobecność ;)
Witam i pozdrawiam serdecznie.

czupur użytkownik czupur(wpisów:303) dodano 25.05.2008 16:52

To jest inny wymiar fotografii niż zazwyczaj się widuje.
Nie można zostać wobec nich obojętnym.Pozdrawiam

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 22.05.2008 18:38

witam. dziekuje raz jeszcze wszystkim.
dodaje z pelna duma 3 zdjecia zfinalu Uefa ktore odbyly na stadionie Mancheseru City calkiem niedawno,
dolaczylam link z pola wojennego jakim wowczas bylo centrum miasta....
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/manchester/7402858.stm

zapraszam....

ken_wywietrznik użytkownik ken_wywietrznik(wpisów:29) dodano 18.05.2008 09:12

Odważnie.

morswin użytkownik morswin(wpisów:24) dodano 15.05.2008 21:58

Bez komentarza.

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 09.05.2008 20:24

dziekuje za mile kpomentarze Panstwu odwiedzajacym.
No maca Tobie w szzegolnosci...

maca użytkownik maca(wpisów:287) dodano 07.05.2008 23:54

Spoko! W dziewięciu na jedenastu to nawet Barcelona by przegrała ;p

zibid użytkownik zibid(wpisów:2270) dodano 07.05.2008 21:54

Nowatorskie podejście do pokazania city - i za to 10 pkt. Pierwsza liga

oles użytkownik oles(wpisów:19) dodano 07.05.2008 19:12

Jaga! Co? 6:1!!! hehe ;)

Tylko KKS!

pozdro

maca użytkownik maca(wpisów:287) dodano 07.05.2008 11:50

Oglądając tą galerię miałem mieszane uczucia.......z jednej strony wielki powrót artystki, świetne zdjęcia, wiele z nich abstrakcyjnych, ale........zawsze jest jedno ale, może trochę się czepiam ale te podrasowane zdjęcia jakoś mi nie leża np 13. Jednak mimo wszystko spojrzałem na to przez palce, w końcu to innowacyjna galeria na portalu, może niedługo ktoś Cię zacznie powielać i zrobi się z tego taki nowy styl moonequizm ;)......... 18 fotka trafiła w moje poczucie humoru ;) ........... Pozdrawiam

PS Żadna Barcelona, żadne MU, tylko JAGIELLONIA ;p

kikulisko użytkownik kikulisko(wpisów:76) dodano 06.05.2008 23:16

Piękne, oryginalne ujęcia, sztuką jest zrobić "coś" z tak nieciekawego krajobrazu jak angielski miejski krajobraz. Pozdrawiam!

lignarius użytkownik lignarius(wpisów:144) dodano 06.05.2008 22:30

za ta mende to Ci nic nie powiem:)

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 06.05.2008 22:29

MF= Mrs Ferguson?
bo nie pojelam.
co do przesycenia sie nie zgodze... bo go nie bylo. na wymienionym zdj tylko

lignarius użytkownik lignarius(wpisów:144) dodano 06.05.2008 22:16

nie lubie na 2 razy.......... przesycone, czyli kolory na zdjeciach:)

lignarius użytkownik lignarius(wpisów:144) dodano 06.05.2008 22:15

po wielu probach, jestem... moim zdaniem, coż no galeria jest niezla, nie? nie bede oryginalny, ale coby sie MF nie rozbestwiła to powiem że troszke za bardzo, jak dla mnie rzecz jasna, przesycone.
Tyle:) Rewelka, ale juz wiecej nie słodze...
Poza tym nie było Cię 5miesiecy ale sie nie obijałaś...:) Podoba mi sie, chociaz dla mnie jesien symbolicznie... klasyk:) Pozdrowionka

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 06.05.2008 21:53

dzieki jedrku. ale te pochlebstwa to chyba tylko za dlugosc kadencji obiezyswiatowej.
pozdrawiam

jedrek użytkownik jedrek(wpisów:327) dodano 06.05.2008 21:17

Te foty są za dobre na obieżyświata.Chyba Chcesz nam dokuczyć tak piękną galerią.Pozdrawiam.

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 06.05.2008 21:08

mozliwe. pan C skonczyl rok, bez porzadnej kapieli.......

krushyna użytkownik krushyna(wpisów:396) dodano 06.05.2008 17:15

Raczej bardziej niż świetne :)

ptaq użytkownik ptaq(wpisów:57) dodano 06.05.2008 15:20

świetne foty.......pozdrawiam

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 05.05.2008 21:55

Anglia jest przede wszystkim monotonna. szczegolnie ta wielkomiejska. wioski to maja jeszcze urok nieprzecietny, przyznam to nie ja jedna. ale londyny, manchestery, oxfordy, birminghamy i inne to wszystko jedno i to samo. ta sama architektura. te same zakamarki, bary, katedry,kanaly, koscioly, place, wiktorianskie style etc.
to co najpiekniejszego wyspy maja, jeszcze zostalo przeze mnie nieodkryte, ale chwila moment.... nie wszystko na raz.
dzieki i pozdrawiam.

zenek użytkownik zenek(wpisów:8) dodano 05.05.2008 21:49

Super przedstawione Angielskie miasto, przyznaje ze trzeba duzo wyobrazni zeby w Angli robic ciekawe zdjecia, zwlaszcza ostatnio gdy temat Angli jest tak popularny i wszechobecny w mediach.
Pozdrawiam

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 05.05.2008 20:46

łech tam zylka na skroni skacze... ale sjesta sjesta, widziales mecze druzyn wysepnych.
I wysyp fanow na trybunach tez widziales.
... i slyszales. pieknie to jest na odl trafford <jak nie pada> :)

oles użytkownik oles(wpisów:19) dodano 05.05.2008 20:43

Wlasnie o to chodzi ze tu nie tylko o to chodzi ;) ...Ten klub to dla Cules sposob na zycie, symbol niezaleznosci ich regionu. Wyniki oczywiscie sa bardzo wazne ale liczy sie tez piekno i magia futbolu, a tej nigdzie nie ma tyle co na Camp Nou! Visca el Barca :)

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 05.05.2008 20:40

a jak to sie przeklada na wyniki ligii? haaa?

oles użytkownik oles(wpisów:19) dodano 05.05.2008 20:37

powiem jedno...FC BARCELONA - "MES QUE UN CLUB"

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 05.05.2008 20:32

Barca to moze i ma fajnego trenera, ale siedzi nadal w poczekalni, razem z l'poolem i reszta. gdzies tam skrepowani w kacie. visca el manu! jak mawiaja hiszpanie ....

oles użytkownik oles(wpisów:19) dodano 05.05.2008 20:30

ONLY BARCA!!!! Visca el Barca!!! :) galeria swietna Monia! pozdr

PS choc oczywiscie ze nie na temat :P

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 05.05.2008 20:28

wróżka Semira wrozyla sukcesy polityczne. zastanawiam sie nad prezydentura, ale wiem ze Witoldson mial kandydowac wiec pewnie odpadne:)

wmp57 użytkownik wmp57(wpisów:2236) dodano 05.05.2008 20:06

Cieszę się, że wróciłaś.
I to w jakim stylu.
Co z Ciebie wyrośnie Monika?
KTO ???

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 05.05.2008 19:30

dodaje panorame stadionu-slaba jakosc zdjecie zlozone bodajze z 10 ujec. czarno biale, poniewaz moj panoramamaker zawiodl na linii i nie przelknal kolorow. wybaczcie

knfred użytkownik knfred(wpisów:2455) dodano 05.05.2008 18:53

Obiezyswiatowa idea artystycznie przedstawiona.
hejka!

filmdil użytkownik filmdil(wpisów:1408) dodano 05.05.2008 18:30

moi faworyci: 4, 20 i 26

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 05.05.2008 18:26

dziekuje Wam... zmiany, oj tak zauwazalne. w koncu niespelna pol roku minelo....fiu fiu.

filmdil użytkownik filmdil(wpisów:1408) dodano 05.05.2008 18:25

Dzięki ,że wróciłaś. Mam nadzieję, że nie przejazdem a na stałe. Troche się zmieniło. Witamy ponownie.

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować. Jeśli nie jesteś członkiem społeczności, przyłącz się!