Pierwszy obrazek jaki zobaczyliśmy po wjeździe do Rumunii zaraz za granicą ukraińsko-rumuńską. Wóz konny z rejestracją żuraw Autentyczny mały tabor cygański. Pierwszy raz widziałem coś takiego. W Rumunii królują stare dacie itp samochody. wypad do supermarketu :)
Tak było w Polsce w latach 80-tych. jw. W miastach widać już nowsze samochody. A poza tym pola pola, pola Granica bułgarsko-rumuńska (Silistra)
Wjazd na prom - 7 Euro/samochód. Po drugiej stronie widać brzeg bułgarski. Dunajem cały czas płyną statki. Ferry Boat Silistra.

Następne zdjęcia dotyczą powrotu do Polski. Natomiast jeżeli ktoś chce oglądać w porządku chronologicznym zapraszam do następnej galerii Bułgaria 2008. Te zdjęcia są z telefonu komórkowego. Wracaliśmy Trasą Transfogaraską, moim zdaniem jedną z najtrudniejszych i najwyżej położonych dróg w tej części Europy - przejeżdża się przez góry, których wysokość dochodzi do 2540 m. n.p.m. Na trasie panuje olbrzymi ruch, pierwszy raz widziałem zabitego konia. Odpuściliśmy sobie wszelkie wyprzedzanie, schowaliśmy się za tirem i jakoś przetrwaliśmy. W Rumunii miasteczka składają się z ciągów połączonych ze sobą domów.
Ogólnie dostępny jest gaz ale nie wszędzie można płacić kartą. Zapraszam do następnej galerii - Bułgaria 2008.

Romania 07.2012 cz 005 Na szeklerskim szlaku
Wąwóz Bicaz
1pix użytkownik mereks odległość 37 km 1pix

mironel użytkownik mironel(wpisów:255) dodano 15.10.2008 18:32

Tak Marioli z tymi zdjęciami racja. Wysłałem je na portal nie ze względu na jakość ale aby pokazać pewną egzotykę miejsca. W końcu portal "obieżyświat"

marioli użytkownik marioli(wpisów:1031) dodano 15.10.2008 14:59

Jak widać z Twoich zdjęć Rumunia do dalej dość egzotyczny kraj. Szkoda, że jakość zdjęć pozostaje wiele do życzenia.

mironel użytkownik mironel(wpisów:255) dodano 14.10.2008 21:24

Moje autko ma 12 lat. Ale volkswageny twarde są :)