Wczesnym rankiem wylecieliśmy z San Francisco. Po prawie sześciu godzinach byliśmy nad Hawajami. Kilka zdjęć z samolotu - Hawaje Czy kiedyś myślałam, że tu będę? Nigdy! Pierwsza myśl o tej podróży powstała dwa lata temu. Hawaii - Mauna Kea
Schodzimy do lądowania - Honolulu Tuż po wylądowaniu, jesteśmy przywitani i obwieszeni naszyjnikami z egzotycznych kwiatów zwanymi lei. Pierwsze zdjęcia w okolicy lotniska, czekamy na transport do hotelu Hawaje to także kraina przepięknych kwiatów, a są to bajecznie kolorowe storczyki i hibiskusy oraz inne.
Jesteśmy w drodze do hotelu, a za oknem przesuwajace się obrazy
Dojechaliśmy do celu, hotel w którym spędzimy kilka dni, a raczej nocy. To otrzymane kwiaty, niestety z powodu silnego zapachu wyniosłam ba balkon. Po krótkim pobycie w pokoju ruszamy  w miasto Kwiaty... stragany...
... i plaża!!! Hawaje to oprócz zwiedzania rozmaitych pozostałości wulkanicznych przede wszystkim plaże. Jest ich co niemiara na każdej wyspie. Z reguły odbiegają one od naszego wyobrażenia - są bardzo wąskie i często roi się w nich od kamieni przy brzegu. Wzdłuż plaży: hotele, hotele i restauracje
Po takim dniu, czas na zimne piwko, też z kwiatkiem Spacer plażą, czekamy na zachód słońca ...
Doczekaliśmy się, jest godzina 18.30. Wracamy do hotelu do którego mamy 500 metrów. Zapraszam do galerii z drugiego dnia.

Hawaje - Dole Plantation – Wahiawa
Hawaje - Oahu
1pix użytkownik jotwu odległość 15 km 1pix

achernar-51 użytkownik achernar-51(wpisów:5391) dodano 27.03.2016 18:17

Miło było sobie przypomnieć nasz pobyt z 2009 roku... Pozdrawiam. :)

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 16.11.2010 20:03

jednak ZIEMIA z nieba jest imponujaca...