Zjawiając się po wielu latach w Sanoku pierwsze kroki skierowaliśmy do skansenu, aby zaczerpnąć bieszczadzkiej atmosfery  w pigułce...
chata bojkowska Spacer wiejskimi dróżkami zaprowadził nas do szybów naftowych... dom Pogórzan wnętrze jednej z chat... domy Dolinian Kościół w Sanoku
Cerkiew grekokatolicka w miejscowości Kulaszne Z bliska... Widok na Komańczę - wysiłek na krótkim spacerze dla złapania kondycji został wynagrodzony wspaniałym widokiem. Cerkiew grekokatolicka w Komańczy - drewniana cerkiew postawiona na wysokiej murowanej podstawie Cerkiew prawosławna w Komańczy - po pożarze została tylko dzwonnica... Baligród - kościół katolicki
Wypalarnia węgla - gdzieś w okolicy przełęczy Żebrak ( w drodze na Chryszczatą) Na trasie z Mikowa do Cisnej spotkaliśmy redyk - owce na wypasie Połonina Caryńska była niegościnna - to jedyne zdjęcie, jakie udało mi się zrobić - potem lało, jak z cebra. Suchej nitki na nas nie zostawiła. Dobrze, że w Bacówce Pod Rawkami jest taki wspaniały kominek i gościnni gospodarze - było gdzie się suszyć ... Drewno załadowane na wagonik kolejki wąskotorowej czeka na swoją podróż... A kolejka wozi teraz turystów
Na sam koniec Polski - do Balnicy i wraca z powrotem do Majdanu. Z przełęczy widać w oddali wierzchołki bieszczadzkich szczytów Idąc na Tarnicę spotkaliśmy grupę osób niewidomych - podróżowali po Polsce na rowerach a teraz idą na szczyty gór ! I wiele innych osób podąża na Tarnicę Na szczycie tłoczno, chociaż mocno wieje...
Idziemy dalej na Halicz, a za nami... Widok z Halicza A przed nami .... Kolejny dzień poświęciliśmy na wyjazd nad Jezioro Solińskie... jechaliśmy wzdłuż małych rzeczek... San spiętrzony - niedługo wpłynie do jeziora, tak jak i inne rzeki...
... które zmieniły się w piękny wielki zalew. Widok z zapory na San jest imponujący. Tym razem Połonina Wetlińska pociaga nas swoim urokiem. W oddali za nami pozostał Okrąglik. A przed nami wyznaczony cel - tam daleko na połoninie....
Chatka Puchatka przyzywa nas. Zostajemy na noc . Marzy nam się wschód słońca.... Niestety, rano było tak.... Powrotów czas...

Bieszczady - Bukowe Berdo Szeroki Wierch cz.  1
1pix użytkownik kabaczek odległość 1 km 1pix
Podkarpacki szwendacz: zmierzchy i świty
1pix użytkownik sniezka odległość 1 km 1pix
Bieszczady - wyprawa na Tarnicę
1pix użytkownik hana odległość 2 km 1pix

magdar użytkownik magdar(wpisów:3155) dodano 27.02.2012 15:19

Lubie Bieszczady :)Pozdrawiam :)

dispar użytkownik dispar(wpisów:5186) dodano 09.09.2010 20:34

Trochę chaotycznie. "Za nami", "przed nami"... i co dalej? To zagadka? 14- to retorty, faktycznie służą do wypalania węgla drzewnego. 18- to drewno nie czeka na wywóz. Takiego drewna w ogóle nie wywozi się z lasu. Pozostawia się je naturalnemu rozkładowi. Tylko do tego się nadaje. Tutaj służy jako ilustracja do dawnej funkcji kolejki. 35 - to nie Okrąglik a Smerek. Okrąglik znajduje się w paśmie granicznym, na północny -zachód od Rawki. A Bieszczady faktycznie są piękne. Pozdrawiam.

pesteczka123 użytkownik pesteczka123(wpisów:1556) dodano 06.02.2009 00:26

Ciekawe to ostatnie ujęcie, mimo braku pogody.
Wypalanie węgla też wyszło fajnie - abstrakcyjnie.
Ładna galeria, a moje ulubione (poza wyżej wymienionymi) to: 15, 16, 20 i 35.
Ocena w mojej skali wychodzi 8,5 więc za pasję daję 9 :)

hana użytkownik hana(wpisów:198) dodano 31.01.2009 20:52

Oj piękne te nasze Bieszczady...