A Tatry nas zbyt miło nie przywitały..., kiedy przybyliśmy wczesnym rankiem  do Poronina, na ulicach było szaro, smutno i mokro... ...najpierw ja z kolegą wyruszyliśmy w poszukiwaniu żywej duszy, później Patryk ze mną się zamienił gdyż nie mógł wysiedzieć na dworcu;)... ... i się udało mamy dość do mostu i w prawo. Ok. 7 wyruszyliśmy w pierwszą wędrówkę... Ząb czeka:)
 I zaczęły sie cudne widoki z dość w zebraną rzeką, która z czasem opadała i robiła sie coraz piękniejsza, lecz zdjęć niestety nie ma bo później już tylko busem ją mijaliśmy... ... i Suche to znaczy mokre... ech te Polskie nazwy:P Tatry zawsze, w każdym miejscu i w każdą pogodę wyglądają pięknie. Widoki nie pozwalały nam czuć zmęczenie po podróży...
... a jak widać wszystko było cudne góry, niebo... Charakterystyczne domki dla tego regionu, duże piętrowe, nastawione na dużą ilość turystów. Po drugiej stronie też było na czym oko zawiesić:) I już droga przy której stała nasza kwatera, ;) widok z naszego pokoju. Dom należał do bardzo miłej starszej Pani.
A tu z kuchennego okna:) A tu ta sama droga tyle że po południu, kiedy wyspani wybraliśmy się do Zakopanego zrobić zapasy w Biedronce... ...planowaliśmy zejść Gubałówką, lecz pogoda nam to uniemożliwiła, a schronienie przed deszczem dla nam ten o to kościółek:) Do Zakopanego ostatecznie dostaliśmy się busem, gdzie była ciekawa z historią, o której wspomniał brat:)

A co mnie obchodzi że Krystian jest w sklepie:D

A ja po prostu byłem głodny:) Już po zakupach dość szczęśliwi że Biedronka jest tania podążaliśmy na bus, a w głowie krążyłą myśl: jaka pyszna będzie kolacja

CDN...

TATRY - GUBAŁÓWKA
1pix użytkownik afrodyta odległość 3 km 1pix

oli1104 użytkownik oli1104(wpisów:87) dodano 30.09.2009 13:34

Warto spełniać swoje marzenia, nie patrząc co inni o tym myślą, a ludzie z którym rozmawiałem przeważnie uważają w moim wypadku te dwa miesiące są po to by odpocząć..., zawsze im odpowiadałem: "Od czego? Tyle czasu w siedzenia w ławce, w jednym mieście?" I dlatego nie chciałem żeby moje wakacje ograniczały się do mojego miasta i dlatego pracowałem, walczyłem jak wspominałem z przeciwnościami losu, ale opłaca się i na pewno jak bym miał wybór to i tak bym ze złamanym placem i zapaleniem płuc pojechał... wszędzie;)
Dziękuje serdecznie za tam miłe komentarze:)
Mobilizują to wstawiania kolejnych galerii i do kolejnych wypraw;)

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 29.09.2009 21:36

Oli...podziwiam Cię...za wytrwałość,hart ducha,za te przezycia,że się nie poddajesz,uczysz.Że się umiesz cieszyć zyciem.Za narracje,taka swoją.Za zlamany palec,zapalenie płuc i ze nad tym nie jęczysz.Mlody jesteś i wiele przed Tobą.Jesteś przykładem,że nie trzeba jechać na koniec swiata,aby coś pokazać.Że nie martwisz się jakie zdjęcia wyjda...potrafisz się cieszyc,tym co robisz.
Gratuluje-)

olazim użytkownik olazim(wpisów:2270) dodano 29.09.2009 21:05

Galeria bardzo ciekawa ,podobają mi się zdjęcia/chociaż robione w niepogodnej aurze/-nie wiem czy wszystko załapałam z twojego opowiadania ale''dużo się działo''-przygoda za przygodą ale warto -prawda-pozdrawiam.