I już pierwszy szczyt tak na początek... Nosal, który się okazał dla nas punktem przechodnim do Morskiego Oka,  bardzo urokliwym punktem... I schodzimy do polany Olczyskiej... Przez nasze opóźnienie, jakoś nawet mi ochota na robienie zdjęć odeszła, i z najdłuższej naszej wędrówki jest najmniej zdjęć... taki mały paradoks...  Początek Olczyskiej Polany... Tutaj źródło potoku i Patryk, same źródła wyglądało mało ciekawo :)
...i kolejny postój, tzn można powiedzieć kłótnia o to czy damy radę dojść nad Morskie Oko..., stwierdziłem że nie będę się do niej wtrącał, usiadłem na kamieniu i robiłem zdjęcia, po około 30 minutach, idziemy... tą sama droga co było ustalone wcześniej..., tyle że bez Morskiego Oka... tylko zielonym szlakiem do Zakopanego...   ...i jak się tu nie denerwować... już 2 godziny opóźnienia...lecz idziemy dalej w dość napiętej atmosferze, nikt się nie odzywa, aby przed siebie...
... ja wiedziałem że pójdę nad Morskie Oko nawet sam, nikomu nic nie mówiłem... pamiętam punkt w którym mam powiedzieć że ja idę do pierwszego celu... ... gdy emocje opadły, po rozmowie z bratem, który myślał tak jak ja w sprawie Morskiego Oka... atmosfera się trochę rozluźniła...   ...więc wybieramy i tak następna przeszkodę jaką  jest Kopieniec, chociaż z boku można go ominąć...  ... my wolimy podejść...
...lecz i na szczycie nie obyło się bez spięć, a dobry humor i żarty... hmmm na pewno nie na tym szczycie...
po krótkiej obecności i zrobieniu kilku zdjęć schodzimy...

(jedno z moich ulubionych zdjęć) ...i można powiedzieć, że punkt kulminacyjny marszu, tutaj się rozstaliśmy, dziewczyny poszły zielonym szlakiem( odwrotnie, niż na strzałka) do Zakopanego i do naszego domku, zrobić nam kolację...:) A my idziemy znaczy bardzo szybko idziemy... szybkość naszego marszu po czerwonym szlaku można sobie zobaczyć  po tym że zrobiłem podczas niego tylko kilka zdjęć a dobrych tak mi się zdaje jest jedno, wiem że nie jest do powód do dumy, ale wtedy mieliśmy tylko jeden cel... ...Morskie Oko...udało się, byliśmy strasznie z siebie dumni:) Tym szlakiem co szliśmy, jest dość spory kawałek po drodze...
... byliśmy podajże jedynymi osobami, które zmierzały w stronę Oka... ...ludzie się bardzo dziwili...

Widok Morskiego Oka zrekompensował mi wszystkie dzisiejsze niepowodzenia i trudności.   ...jeszcze bardziej się dziwili, kiedy w powrotnej drodze zaczęliśmy ich prześcigać... musieliśmy zdążyć na jakiś bus... jak się okazało, zdążyliśmy... na ostatni.

A w domku czekały na nas pyszne kiełbaski z cebulką...:)

Morskie Oko
1pix użytkownik robertos odległość 0 km 1pix
Droga nad Morskie Oko
1pix użytkownik carapana19 odległość 0 km 1pix
Morskie Oko
1pix użytkownik warusek odległość 0 km 1pix
Spacer nad Morskie Oko (5. 05. 2011r. )
1pix użytkownik mondzus odległość 0 km 1pix
Gubalowka ,  Morskie Oko,  splyw Dunajcem
1pix użytkownik travis odległość 0 km 1pix
Wielkanoc nad Morskim Okiem
1pix użytkownik achernar-51 odległość 0 km 1pix

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 14.10.2009 16:22

oli104...ja mam kurcze zdjęcie na lodowcu alpejskim w sandałkach.Ale to długa historia.
Co do ocen,fakt wysokie bardzo motywują i ma sie chęć robić następne galerie.
Tu juz byłam świadkiem jak np.kilka osób zrównano z asfaltem,a naprawdę były to fajne galerie z pięknych miejsc.
Ale każdy ma inną wrażliwość,jednych to boli,innym spływa.Ondnosze wrażenie,że ocenia się osoby.Nie mam nic przeciwko temu jak galeria dobra.
Ja skończyłam z ocenami,zajmę się delektacją.
Jak galeria zła,bo sa ,takie to omijam.Po co mam kogos dołować.S
Młody jesteś,mógłbyś moim synem-).Mam starszego o wiele lat.
A Ty rób swoje z bratem i swoją ekipą.Zawsze mi imponowali mlodzi ludzie z pasją,zyciem i ciekawością swiata.
Pozdrawiam-)

oli użytkownik oli(wpisów:144) dodano 14.10.2009 16:13

na rysy lubi kilimandżaro ubralibyśmy się inaczej-czytaj dokladniej;p

oli1104 użytkownik oli1104(wpisów:87) dodano 14.10.2009 15:51

Nie przesadzaj bracie... na boso Rysy było by ciężko zdobyć...:p

oli użytkownik oli(wpisów:144) dodano 14.10.2009 09:39

my na drugi dzień im zrobiliśmy ulubioną potrawę olęnckich-makaron z jajkiem;
a co do butów to jeśli ktoś umie chodzić to po schodkach ułożonych z kamieni poradzi sobie nawet na boso-na Rysy, Kilimandżaro pewnie ubralibyśmy się inaczej

raul użytkownik raul(wpisów:2032) dodano 14.10.2009 00:41

Oli ... Ty się teraz nie wykręcaj brakiem obuwia, tylko przyznaj się uczciwie z ręką na sercu, że wygnałeś panie do garów, coby Wam facetom, kichy marsza grać przestały po powrocie - Hej !! :))
P.S.
Mam nadzieję, że w rewanżu, jajeczniczkę z kureczkami na bekoniku paniom zaserwowałeś na śniadanko ?;)
Tylko proszę nie fantazjować, bo dziewczyny profil założą i prawda na wierzch wylezie raz dwa :P

oli1104 użytkownik oli1104(wpisów:87) dodano 13.10.2009 22:40

...w nawiasie powinno być jeszcze napisane, że dziewczyny nie szły razem z nami nad Oko, przez brak obuwia...;)

oli1104 użytkownik oli1104(wpisów:87) dodano 13.10.2009 22:38

Danielski - też tak uważam, że trzeba mieć porządne obuwie... A na nasze usprawiedliwienie mamy to, iż nie spodziewaliśmy się że to będzie tak trudny szlak( m.in. ze względu na brak obuwia) ale też to że niestety nie stać nas na górskie buty i cieszymy się z tego że chodzimy a adidasach, a te klapki czy sandały to przyczyna naszego małego doświadczenia, ale przecież człowiek uczy się na błędach...

dreptak użytkownik dreptak(wpisów:1523) dodano 13.10.2009 22:31

Uwaga słuszna, tylko...ważne jest nie tylko to CO się mówi, ale też JAK to mówimy (taka dygresja od dreptaka) . Galeria jak najbardziej pozytywna:)

danielski użytkownik danielski(wpisów:261) dodano 13.10.2009 22:15

Widzę że obuwie macie typowe na górskie wyprawy :) A potem skręcenia zwichnięcia itp. Ludzie odrobinę wyobraźni.

oli1104 użytkownik oli1104(wpisów:87) dodano 13.10.2009 21:35

Konwalia - Dziękuje bardzo, takie opinie podbudowują człowieka :)
Też uważam, że oceny są niesprawiedliwe i dlatego daje przeważnie wysokie:)
Nie uważam żeby niskie oceny dawały coś dobrego, każdy ma swój styl i niech się go trzyma, niskie oceny przeważnie zniechęcają i burzą zamierzony dal siebie plan... Tak ja myślę..
A grupa nam się udała bardzo, fakt, znamy się razem dość długo, to bardzo pomaga w relacjach:)

oli użytkownik oli(wpisów:144) dodano 13.10.2009 20:10

zdecydowanie najbardziej atrakcyjny dzień naszej wyprawy, który wspomina się najmilej mimo że było najciężej jeśli chodzi o humory;)
ocena może zawyżona, ale jednak sentymentalny trochę jestem;p

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 13.10.2009 19:01

Oli...jak zwykle sympatyczna galeria,bo podchodzisz to tego z pasją.Cieszy Cie wszystko.I to jest bardzo optymistyczne.
Od ocen sie powstrzymuję,jak postanowiłam.Rywalizacje punktowe nie są obiektywne.
Wogóle fajna z Was grupa-)