Dzień piąty... wstaliśmy trochę później w planach dojście do Doliny Kościelskiej, oczywiście  bez korzystania  żadnych środków komunikacyjnych:)

Spokojnym tempem znaną nam już trasa doszliśmy... ...po drodze do schroniska postanowiliśmy że odwiedzimy jaskinie Mroźną... po wyczekaniu swojego w kolejce... dostaliśmy się do środka... ...było w niektórych momentach ciasno... ...przez cały czas zimno:)
... a jaskinia, jak jaskinia szczerzę mówiąc spodziewał się... że będzie trochę inaczej wyglądała, parę lat temu w jaskini Demianowskiej i może gdybym tam nie był, teraz tą bym podziwiał... cóż ta też w nie których momentach mnie zadziwiała m. in przy wąskich i niskich przejściach... i powoli dochodzimy do wyjścia... i już na powierzchni, tutaj widać różnicę temperatur...:) i podążamy dalej do schroniska Ornak... ...słysząc przez całą drogę gwar ludzi i szumiący pięknie potok...
przy schronisku... powitał nas tłum ludzi, nie dla nas takie wędrówki, ale na praktycznie ostatnią nic innego bym nie wymyślili... ... w powrotnej drodze stadion biathlonowy... a tu co mnie i Patryka bardzo zaciekawiło, gdzieś w drodze z Gubałówki do Ząbu... boisko z pięknym widokiem i z piękna stokiem dość stromym przy jednej z linii..., ciekawiło nas jak rozwiązują problem z piłka która im tam wylatuje...

Po dotarciu do domku, podsumowanie wyjazdu przy... kolacji i jutro czas wyjazdu.... Dzień ostatni zaczął się dość wcześniej trzeba było się spakować, posprzątać i nas bus do Zakopanego. Tu stwierdziliśmy że przejdziemy się  drogą pod reglami od Murowańca do Wielkiej Krokwi i na pociąg...

Na zdjęciu Nosal. Średnia i Mała Krokiew
polanka przy skoczniach ...po drodze na dworzec, poszliśmy jeszcze na Krupówki, że coś zjeść, ale że tam było stanowczo za drogo jak na nasze fundusze, więc udaliśmy się... do Biedronki...       ... i już na peronie, gdy czekaliśmy na podstawienie pociągu, zrobiłem zdjęcie, które jest moje ulubione, ukazuje to co najbardziej kocham: wędrówki z plecakiem, podróże pociągiem i góry... i w sumie jest takim prologiem do tego że jeszcze w te wakacje pojadę z plecakiem i z nim będę chodził po górach i się spełniło :) A to zdjęcie podsumowuje cała naszą wyprawę i to że zakochałem się na dobre w górach, a w szczególności w Tatrach..., może z wzajemnością...

Koniec

1pix użytkownik afrodyta odległość 1 km 1pix

oli1104 użytkownik oli1104(wpisów:87) dodano 15.10.2009 18:05

Dzięki za informacje:)
Na pewno za rok o nią zahaczę.

knfred użytkownik knfred(wpisów:2455) dodano 15.10.2009 08:27

oli1104 - polecam jaskinię mylną w dol. kościeliskiej jest ona ogólnie dostępna jednak nie oświetrlona.
Gwarantuję że jak ją przejdziesz z latarką w ręce to nie zapomnisz jej do końca życia.
Ja byłem w niej 3 razy i tylko raz przeszedłem bez błądzenia w jej odnogach.
hejka!

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 14.10.2009 20:43

Wiesz. ..coś Ci jeszcze napisze,bo nie jesteś skażony ta rywalizają ,punktami.Miejscami ...gdzie kto był i co widział.
Nie interesuje Cie czy zdjęcie ma poziom ,pion ,ciemne,leci w dół...itp....tu jest jakieś charakterystyczne slownictwo.
Ciebie interesuje miejsce gdzie byłeś i co widziałeś i jak potrafisz się tym cieszyć.
A teraz ,żeby kończyć te peany...koniec pochwał.
Mlody czlowieku...do łożka i książek!
I pozdrawiam-)

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 14.10.2009 20:25

Ech Oli 104 ...teraz młodzież jest jakaś na luzie ,więc nie jestem pani.Spoko,może być konwalia.
Odkąd Łapicki wziął ślub prawie z Twoją rówieśnicą...zwatpiłam.
I tak mnie nie postarzaj.
Pozdrawiam-)))

oli1104 użytkownik oli1104(wpisów:87) dodano 14.10.2009 20:18

Serdecznie dziękuje... Brak mi słów... Jedno przychodzi mi na myśl, że Na pewno zawsze będę starał się być dalej taki sam...
Jeszcze raz dziękuje Pani bardzo bardzo i pozdrawiam serdecznie:)

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 14.10.2009 20:13

I oczywiście zero oceny...tutaj.Moja prywatna jest w moim sercu.
Pozdrawiam mlody czlowieku-)))))

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 14.10.2009 20:11

Oli104....ja Ci z całego serca kibicuję i nie obchodzi mnie poziom zdjęć itp.
Fajne jest to jak piszesz prawie w każdej galerii:"wstaliśmy dość późno".....No chlopie ,a kto w tym wieku wstaje o świcie,jak sie ma laski i fajna grupe.
Ty się potrafisz cieszyć tym gdzie byłeś i nie musza to być Chiny.
Takie galerie mnie cieszą.Bo myślałam że młodzi ludzi to juz potracili rozumy.
Serdecznie pozdrawiam Ciebie ,brata i ekipe.