Zaczęła się pierwsza wyprawa z plecakiem po górach od schroniska do schroniska... nie miałem pojęcia jak to będzie...

Wędrówkę zaczęliśmy w Wetlinie. Z Zagórza dojechaliśmy tu busem, który zarezerwowany mieliśmy już w pociągu, jechaliśmy razem z zaprzyjaźnioną drużyną poznaną w Pociągu... ...idziemy jeszcze płasko. Nie wiedziałem jak będzie, nikogo nie pytałem nie sprawdzałem, jak wyglądają trasy i krajobrazy. Chciałem coś odkryć tak dla siebie, coś pięknego...

Na zdjęciu jeden z kompanów Adam. ... bilet kupiony i idziemy ku marzeniom (przynajmniej moich)
Zaczynają się podejścia, już teraz wiem że nie trzeba jechać w bardzo wysokie góry, a by się zmęczyć bardzo... Bieszczadzkie leśne podejścia są na prawdę ciężkie i to im dodaje właśnie uroku... ...i wielką satysfakcje, kiedy wychodzi się z lasu, a oczom ukazuje się cudny widok...
Pierwsze nasze zachwyty, zrobiłem to dużo zdjęć, zbyt dużo, ale oszczędności baterii będzie mi się ciężko nauczyć...
Zmierzamy dalej Do przełęczy Orłowicza... I oto ona, a w tle Połonina Wetlińska, w przełęczy zostały nasze plecaki wraz z Kubą i Kasią, oni już tu byli więc sobie odpoczywali, a my (czyli Ja, Adam, Przemek i Mateusz)
podążamy ku Smerkowi... Znów widok na Połoninę Wetlińską... a ja aparatu nie wyłączam, jestem oczarowany Bieszczadami... Ścieżka na Smerek, piękna czyż nie?
Wszechobecna trawa, jedna z symboli Bieszczad... brązowa wygląda pięknie:) Widok na miasto Jeszcze kawałek, bez plecaka tak dziwnie lekko się szło... I tak po wyprawie jeszcze bardziej pokochałem plecak i góry... W głowie już kilka wyprawa na przyszły rok jest ułożonych... w tym roku byłem uczestnikiem tej w przyszłym trzeba przejąć pałeczkę:) Trochę widok się powtarza... przepraszam ale nie moglem już bardziej wyselekcjonować:)
Krzyż na Smerku 1222 m.n.p.m. i pierwszy szczyt zdobyty! Hura! Spojrzenie z Smerka na Wetlińską Połoninę... Za rok tą trasą chciałbym zdobyć Smerek i iść cały czas prosto, aby dojść do Tarnicy... Zobaczymy jak to będzie...  W tym też zakochałem położyć się wśród trawie i poczuć coś czego nie potrafię określić... takie poczucie szczęścia, że udało się mimo wszystko, poczucie spełnienia. Po tym wakacjach już wiem co daje mi prawdziwą radość :)  I oni między innym też. Ludzie którzy mnie otaczają mimo że inni niż w Zakopanem ( moja sławna ekipa z którą się znam dłużej) to też wspaniali :) Jestem im bardzo wdzięczny, że mogłem z nimi przemaszerować te kilka dni :)

Stojący od lewej: Adam, Kuba, Kasia. Niżej od prawej Przemek, Mateusz i Ja:) Podążamy dalej wróciliśmy z Smerka na przełęcz, zabraliśmy plecaki i ruszamy dalej, po drodze grupowe zdjęcie i w drogę...
Przy tych kwiatkach... Z Kubą trochę sobie pożartowaliśmy udając angielskich turystów rozmawiając po angielsku o lustrzankach. Ludzie trochę dziwnie się na nasz patrzyli :)  Studiowanie przez Przemka nagrody za angażowanie się w życie szkoły, jest to przewodnik po Polskich Górach.
Po chwili odpoczynku i przeczytaniu paru zdań ruszamy ku Chatki Puchatka...  Zapomniałem wspomnieć, że wiało nie miłosiernie... Spojrzenie na Smerek, którego zostawiliśmy za sobą...
Pogoda nam dopisała nie mogliśmy narzekać, przez wszystkie dni było słonecznie, nie spadła ani jedna kropla deszczu z czego byliśmy bardzo szczęśliwi... Już na grani Połoniny Wetlińskiej... ...w tle widać już Chatkę Puchatka. Mały postój na zapięcie bluz, wiatr tu wial bardzo mocno...
i moje ulubione miejsce i zdjęcie naj naj naj, niedługo będzie wisiec mi nad łóżkiem :)
Lecz trzeba iść dalej... na drodze samotny świerk, która pokazuje że wszystko jest możliwe... trzymam się tej zasady i będę się trzymał nadal... typowa ścieżka kamienista, gdzie stopy trochę bolą.,Niestety na górskie buty ciągle nie mogę odłożyć pieniędzy... Chatka Puchatka schronisko bez prądu, wody bieżącej... w sumie świetny jak dla mnie... niestety w tym roku nit nocowaliśmy tutaj, zeszliśmy do schroniska pod Małą Rawką.
Widok z grani za Schroniskiem na Połoninę Caryńską... i nadchodzi czas  zejścia  do Brzegów Górnych... ...ostatnie zdjęcie ukazujący następny dzień:)

I niestety jak to u mnie bywa bateria padła i z zejścia zdjęć nie mam... coś tylko dla siebie co w mojej pamięci zostało. A trochę się działo, kiedy przy schodzeniu Przemek mówi żeby uważać żeby się nie przewrócić bo ślisko jest, a ja w tym momencie siedzę na ścieżce z trochę obolałym tykiem... Do schroniska dotarliśmy po zmroku, zjadłem jedna ze swoich zupek za 60 groszy z makaronem, trochę szantowych piosenek zagranych przez Przemka (członek zespołu Klucz od Kilwatera) i idziemy spać na podłodze stołówki.
Podsumowując to był najlepszy dzień moich wakacji i wyspałem się też świetnie...              CDN

BIESZCZADY - Poczuć Wolność
1pix użytkownik gregy odległość 0 km 1pix
w krainie bieszczadzkich aniołów
1pix użytkownik iwonka odległość 0 km 1pix
Jesienny spacer na Połoninę Wetlińską.
1pix użytkownik reni3 odległość 0 km 1pix
Migawki z pażdziernikowych, bieszczadzkich szlaków.
1pix użytkownik lucy56 odległość 0 km 1pix
BIESZCZADY - WETLINA
1pix użytkownik afrodyta odległość 0 km 1pix
Ostatnie migawki z pażdziernikowych,bieszczadzkich szlaków.
1pix użytkownik lucy56 odległość 0 km 1pix

romana użytkownik romana(wpisów:5222) dodano 17.02.2010 19:57

Miło się wędrowało z Twoją galerią - fajne fotki i opisy

waaw użytkownik waaw(wpisów:526) dodano 14.01.2010 14:26

Wędrowałem w odwrotnym kierunku, ale po krótszym odcinku http://obiezyswiat.org/index.php?gallery=8351 – miło było powspominać.

oli1104 użytkownik oli1104(wpisów:87) dodano 17.11.2009 21:46

No nie do końca dla nie zostawiłem mazury:)
Pamiętaj że za rok jedziesz tam ze mną...;)

oli użytkownik oli(wpisów:144) dodano 17.11.2009 20:00

więc to jest ta wyprawa dla ktorej zostawiles mazury?;

oli1104 użytkownik oli1104(wpisów:87) dodano 08.11.2009 18:59

Dziękuje wszystkim za bardzo miłe przyjęcie galerii.
Dużo to dla mnie znaczy.

olazim użytkownik olazim(wpisów:2270) dodano 08.11.2009 14:22

Zdjęcia świetne/fajny z ciebie przewodnik/-byłam dawno..dawno temu.....więc wiem jak tam bywa cudnie-pozdrawiam.

desidera użytkownik desidera(wpisów:59) dodano 08.11.2009 13:23

Ach Bieszczady,kto raz tam trafi na bank się w nich zakocha:)

marcowadziewczyna użytkownik marcowadziewczyna(wpisów:1527) dodano 08.11.2009 00:10

oli1104 narobiłeś mi ochoty na wyprawe w Bieszczady , może w przyszłe wakacje się uda , a galeria bardzo mi sie podoba ,brawo :)

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 08.11.2009 00:01

Cudowne zdjęcia,fajny komentarz.
Chętnie bym sie w tej łące połozyła ,ale nie wypada.
Gratuluję i pozdrawiam-)

filmdil użytkownik filmdil(wpisów:1408) dodano 07.11.2009 23:48

Ładnie piszesz komentarze do zdjęć.