Bad Ischl, pierwsze nasze miejsce wypadowe Bad Ischl Jak przystało na nazwę miejscowości, pijalnia Po niezbyt uciążliwym podjeździe teren się wypłaszcza i można podziwiać widoki.  Troszkę pod górę ale za to wygodna droga szutrowa
tunel dla rowerzystów? wspinamy się dalej wąwozem.  W końcu Blaa Alm i wodok groźnie brzmiące góry Totes Gebirge Przejazd na drugą stronę masywu i jesteśmy w miasteczku gdzie możemy uzupełnić płyny. Przy kiepskiej pogodzie kąpiel odpadała ale zaciekawiły mnie ławki na brzegu jeziora. Każda z nich miała tabliczkę z dedykacją i podpisem wykonawcy. Następny dnia, leje cały czas
Odpowiednia perswazja i ubranie pozwoliło mi wyciągnąć rodzinę na wycieczkę. Tym razem poruszaliśmy się tylko drogami rowerowymi. Po zmianie miejsca zamieszkania na Kuchl następnego dnia odwiedziliśmy Salzburg. Dojazd bardzo przyjemną ścieżką rowerową wzdłuż rzeki Salzach. Zwiedzanie na rowerze miasta jest bardzo przyjemne. Trochę musieliśmy się namęczyć by wjechać na wzgórze zamkowe. Nie był to jedyny powód dlaczego nie weszliśmy do zamku ;-) Dla leniwych kolejka szynowa Widok na Salzburg, Rzeka Salzach jak widać po deszczach.
Halein, miłe i bardzo puste miasteczko. Prawdopodobnie dlatego, że przy wjeździe sprawia wrażenie industrialnego przez dymiące kominy. Taki widok miałem z okna. Tym razem wyjazd na Ober Alm To jeszcze nie cel ale rodzina odmówiła dalszej jazdy a tylko 1200 npm Samotnie wspinam się dalej Środek lata a górach można jeszcze znaleźć łachy śniegu
To już Ober Alm 1400npm i jakoś nie mogę się przyzwyczaić do widoku krów. Brakło mi czasu a chciałem zaatakować przełęcz. Po drugiej stronie Niemcy. Jak się później okaże doprowadzili sobie bardzo wygodną asfaltową drogę. Ober Alm Ober Alm Po zjeździe na dole. Tak się prezentuje Kuchl Znowu widok z okna na Niemcy. Dzisiaj będziemy zdobywali to pasmo ale od tyłu przez Halein i Bad Duerrnberg.
No i jesteśmy na szczycie. Pomimo świetnej drogi asfaltowej trochę się zmachałem. Widok na Kuchl Widok na Kuchl. Zjazd z 1600npm poszedł nam bardzo sprawnie. Nigdy chyba nie jechałem 70km/h rowerem z sakwami Tak wygląda granica Niemiecko Austriacka. W strażnicy to już ktoś inny mieszka. Po mękach podjazdu możemy się cieszyć widokami i wygodnym zjazdem w drodze powrotnej Widok z Bad Duerrnberg. Niewiele brakowało a właśnie tu mieliśmy zanocować. Ciężko jest się poruszać na rowerze po tak stromym miasteczku.
Wspaniałe są drogi dla rowerów odcięte od głównego ruchu Tak się właśnie podróżuje rowerem pod Austrii.

Austria_2015 (04) - SALZBURG/Hellbrunn

moneeq użytkownik moneeq(wpisów:1090) dodano 18.04.2010 17:52

Ciekawa relacja

droplet użytkownik droplet(wpisów:276) dodano 05.04.2010 00:32

Marek50: jedyne co mi przychodzi na myśl z tą hipokryzją to tępienie twoich redundancyjnych ujęć.
Rozumiem, że takie znalazłeś u mnie ale może się mylę i coś innego przeskrobałem ;-)

marek50 użytkownik marek50(wpisów:771) dodano 02.04.2010 03:01

do tej galerii jeszcze wroce Ty....na usta cisnie sie slowo na "h"...ale nie znowu takie brzydkie, bo jest to tylko "hipokryzja" :)

mocar użytkownik mocar(wpisów:2720) dodano 16.01.2010 15:51

Miło było z Twoim towarzystwem pozwiedzać Austrię i Niemcy.

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 20.12.2009 13:06

Fajna wycieczka.Przyjemnie się ogląda.

magg użytkownik magg(wpisów:423) dodano 20.12.2009 08:15

Fajna sprawa pojeździć tak po austriackich dróżkach.
Jak na wytrawnego fotografa to trochę za dużo słabych zdjęć.
Nie mam na myśli złej pogody lecz dobór tematów,kompozycje ,kadrowanie
i czasami nieostre zdjęcia.
Mocno rozbawiłeś mnie fot.22 i komentarzem do niej.
Ogólnie jednak oceniłem całość w miarę wysoko bo relację z wycieczki
przyjemnie się ogląda a na dodatek lubię Austrię.