Archipelag Turku z okna samolotu. Wyspy archipelagu są niewielkie i skaliste. Tym promem podróż trwała najdłużej, bo aż 40 minut. Kolejny prom. Prom co chwilę przepływa obok jakiejś wysepki. Wszędzie gdzie okiem sięgnąć wyspy.
Wyspa Norbby z okolicznymi wysepkami tworzy gminę w której mieszka 250 osób. Licencję na łowienie ryn można kupic za 12 euro na miejscowej poczcie czy też banku. Oba urzędy wyglądaja jak domki na zdjęciu.  W oczekiwaniu na kolekny prom. Keistio - popłynęliśmy na tą wyspę , bo akurat przypłyną prom, chociaż nie było nam po drodze. posiedzieliśmy tu z trzy godziny... złowiliśmy jedną małą rybkę...
bo większej nie umieliśmy złowić. Upiekliśmy ją na ognisku i podzieliliśmy na pięć osób. Ale zapewniam wszystkich, że ryby tam biorą. W drodze na wyspę Mossala i Nasby Jeden domek na całej wysepce, bo na więcej nie ma miejsca. Jedne wyspy się pojawiają, inne znikają pod wodą dlatego nikt nie wiel ile ich jest. ...
... Szukamy miejsca na nocleg, co jak widać nie jest łatwe, bo wszędzie są skały. Widok z naszego apartamentu na wyspie Nagu, a właściwie na wysepce obok niej. jak wyżej. jak wyżej W takich kolorach to zdjęcie wyszło, nic nie poprawialismy.
Nagu Rano kiedy wyszłam pochodzić po wyspie, spotkałam łosia ale nie zdążyłam zrobić mu zdjęcia. Poranek Biwak- w końcu udało się gdzieś wbić haki od namiotu- w jagodach. Ostatni prom

NAUVO I okolice
1pix użytkownik zielonadesign odległość 31 km 1pix
Naantali - czyli muminkowy zawrót głowy
1pix użytkownik wujryszard odległość 47 km 1pix
Finlandia - Archipelag Turku
1pix użytkownik wujryszard odległość 85 km 1pix

olazim użytkownik olazim(wpisów:2231) dodano 09.01.2010 14:37

Ciekawie i bardzo rodzinnie,wspaniała wyprawa-pozdrawiam.

konwalia użytkownik konwalia(wpisów:3259) - Użytkownik usunięty. dodano 09.01.2010 13:57

Ciekawa wyprawa i chyba byłas tam z całą rodziną.
Zupełnie nieznane mi miejsce.
Przepraszam,ale bym poprawiła opisy do zdjęć i sam wstęp,pewnie chodzi o literówki.

gniady użytkownik gniady(wpisów:50) dodano 09.01.2010 12:54

Wiele wysepek jest zamieszkałych na stałe ale te najmniejsze to raczej chyba są tylko na sezon. Ludzie pomiędzy wyspami i na ląd stały pływają motorówkami, których jest tam mnóstwo.

sona_dora użytkownik sona_dora(wpisów:2087) dodano 09.01.2010 10:18

Ciekawa wyprawa, zastanawiam się jak żyją ludzie w tych pojedynczych domkach na wyspach. Pozdrawiam